Isnin, 6 Mei 2013

dollah yankee

dollah yankee


Kita kalah !

Posted: 06 May 2013 02:32 AM PDT



Tahniah kepada BN kerana menang. Dalam istilah politik hanya ada menang atau kalah tak kira berapa banyak kerusi,walau pun menang satu kerusi tetapi tetap di istiharkan menang. Dalam perkara ini BN sudah menang.

Ini bermakna Najib bukan macam Pak Lah, dia tak tidur macam Pak Lah. Gurkah-gurkah politik di'port' dok ingat yang dia macam Pak Lah ... tidur, tetapi tidak. Dia memang buat kerja sungguh-sungguh dari mula dia 'take over' lagi. Bagi gurkah-gurkah politik pula soal suap, soal julap, soal tabur tidak timbul kerana politik memang macam tu. Politik mana ada jalan betul.

Anwar Ibrahim pula kena lah terima hakikat yang banyak orang melayu masih belum mahu melakukan satu perubahan atau satu anjakan, tidak macam orang-orang cina yang seia sekata, sehati dan sejiwa dalam mahu melakukan satu perubahan pada PRU-13 ini.

Apa-apa pun mulai hari ini Najib kena 'hempuk' semua duit di Sabah dan Sarawak. Kalau dia tak buat macam tu, orang-orang di Sabah dan Sarawak akan sembelih dia. Kalau tak boleh sembelih, mereka akan sumpit ! .

dollah yankee -
Semua orang terkejut sebab senario sudah menunjukan yang Anwar akan jadi PM baru kita, tetapi dimana silapnya?

Tiada ulasan: