Khamis, 9 Mei 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Ummi Hafilda paling gumbira sekarang ....

Posted: 09 May 2013 05:48 AM PDT

Ummi Hafilda tentu merupakan manusia yang paling gembira kerana abang kandungnya, Azmin Ali mahu tinggalkan Pakatan Rakyat....

Adakah sebab dia tidak dilantik jadi Menteri Besar maka Azmin marah dan mahu meninggalkan Pakatan Rakyat?

Khabarnya lagi, 11 tokoh kanan Pakatan - yang dikatakan baru terpilih sebagai ahli Parlimen - akan menurut jejak langkah Azmin.Baca beritanya di sini  dan juga di sini

Penipuan PRU-13 ~ Perhimpunan Bantahan Rakyat di Stadium Kelana Jaya, Selangor

Posted: 09 May 2013 01:24 AM PDT

Ribuan peserta menyertai perhimpunan demonstrasi membantah keputusan PRU yang berlangsung pada Ahad 5 Mei di stadium Kelana Jaya, di luar Kuala Lumpur pada 8 Mei, 2013.Ada yang mengatakan melebihi seratus ribu dan ada juga yang mengatakan hanya 5,000 sahaja.

Korang tengok sendiri dan buat andaian masing-masing.Perhimpunan sebegini belum pernah aku lihat. Najib tentu susah nak percaya!


Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim berjanji akan mengepalai gerakan reform sistem pilihanraya dan mencabar keputusan pilihanraya yang lalu.Memang celaka punya kerja SPR ! Jom pakat maki hamun SPR celaka itu!


Anwar menuduh parti pemerintah melakukan penipuan, termasuk menggunakan pendatang asing sebagai pengundi proksi BN.Najib jangan tak mahu ngaku pula.Kita bukan tidak tahu nak bezakan antara Bangla dengan Zambry Kadir atau Reezal Merikan atau Shahrizat Lembu tu...

Anwar berucap kepada para penyokong yang kebanyakannya berbaju hitam , tanda bantahan terhadap keputusan PRU. Stadium di penuhi ribuan penyokong yang melimpah hingga memenuhi ruang diluar stadium. 


Mereka mengibarkan bendera dan menuduh bahawa parti pemerintah telah merampas kemenangan daripada mereka. Anwar Ibrahim berjanjni akan mendedahkan penipuan yang meragut kemenangan mereka. 

Beliau berjanji tidak akan menyerah kalah dan menyeru rakyat supaya sama-sama menyertai bantahan di seluruh negara menentang penipuan yang telah dilakukan dalam PRU lalu. Sumber ~ REUTERS/Bazuki Muhamma.

Mayat petugas PKR bg Parliament TAPAH ditemui terapung dalam lombong?

Posted: 08 May 2013 08:26 PM PDT


Satu lagi pembunuhan kejam....siapa pembunuh???????

Mayat petugas PKR bg Parliament TAPAH ditemui terapung dalam lombong di kawasan Perindustrian Bemban, kelmarin......

"Lokasi kejadian adalah lombong terbiar di belakang kawasan perindustrian dan jauh dari kediaman penduduk. "

Ketika ditemui, mayat itu hanya berseluar pendek dan tidak berbaju. Setelah diangkat ke atas tebing, kita dapati badan mayat berkenaan diikat dengan satu bongkah besi yang dijadikan pemberat untuk menenggelamkannya," katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Beliau memaklumkan, pemeriksaan awal yang dilakukan oleh doktor patologi dari Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) di tempat kejadian telah menemui beberapa kesan pukulan di kepala mayat dan mangsa dipercayai telah mati lebih kurang lima hari.

Tiada ulasan: