Jumaat, 3 Mei 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Seniman Agong Negara tolak Umno ~ Video

Posted: 03 May 2013 03:53 AM PDT


Hamidah Nak Bunuh Anwar Ibrahim ~ video

Posted: 02 May 2013 08:16 PM PDT

Kalau rakyat di DUN Sungai Rapat mahukan seorang Adun yang amanah dan bersopan santun, pilihlah Ust Radzi Zainon, calon dari PAS yang masih muda, bertenaga dan handsome! 

Tapi kalau nak pilih yang dah tua, dan samseng ala Sharif Dol, samseng Kampung Dusun itu, pilihlah Hamidah!

Hamidah sangat terkenal dengan ketenginannya dan gelagat samseng ganasnya. 

Siapa yang tidak kenal Hamidah? Yang pernah mencekik Dr Lee Boon Chye seminggu yang lalu? Yang sering menggangu gugat majlis ceramah Pakatan Rakyat! 

Korang kena kepit dan jaga teloq korang kalau berhadapan dengan samseng gila-gila nih sebab kemungkinan dia cekau .... aaargh!

Ketika Anwar Ibrahim turun ke Pengkalan Pegoh, pada 13 Februari 2013 yang lalu, Hamidah juga panggil Ummi Hafilda utk berceramah ditempat yg sama.

Pakatan Rakyat terpaksa pindah ke tempat lain bagi mengelakan bertembung dgn Hamidah. 

Saksikanlah rakaman pada majlis yang Hamidah adakan itu.Gambar tidak jelas, tetapi suara Hamidah yang menyatakan nak bunuh Anwar Ibrahim itu amat jelas sekali! 

Adakah rakyat memerlukan seorang samseng seperti Hamidah Tengin ini untuk menjadi wakil rakyat mereka? Dengarlah ugutan bunuh Hamidah Tengin itu : 

Hamidah Tengin dan Blogger Bengapnya kantoi lagi ...

Posted: 02 May 2013 07:00 PM PDT

Akibat dimalukan oleh Radzi Zainon dengan adanya permit polis untuk berdebat mengenai isu Sekolah Agama Rakyat, blogger bengap dengan taatnya menjilat bontot bossnya itu.

Blogger penjilat Hamidah Tengin yang bengap itu cuba nak 
cover boss betinanya itu, tetapi kantoi!
 
Blogger Bengap itu kata debat itu telah dibatalkan sendiri oleh PAS! Kah! kah! Kah! Kantoilah ko wahai Bengap!Lihatlah sendiri gambar kat bawah. Majlis diteruskan juga walaupun Hamidah gagal untuk ikut serta dan hanya sekadar membawa samseng hingusan ketempat tersebut untuk tunjuk lagak samseng dari Kampung Dusun!


Dua gambar diatas jelas menunjukan majlis debat tersebut tetap diteruskan ...
Memang betul Hamidah Tengin tu tidak ada telor...Dia janji untuk datang berdebat dengan Radzi Zainon jika ada permit polis.Dia pasang banyak banner di merata-rata menyatakan hasratnya yang demikian itu... 

Tetapi Hamidah Tengin ini ternyata pembohong! Hamidah Tengin tidak menunaikan janji yang dijajanya melalui puluhan banner tersebut.

Ternyata dia tidak berani berhujjah kerana hujjahnya dangkal dan tengin! Hamidah hadir dengan ratusan gerombolan samsengnya ke majlis tersebut hanya untuk menganggu majlis.

Dia suruh adiknya si Zura tu pergi menemui pihak penganjur untuk bertanyakan 'permit'.Penganjur telah menunjukan permit yang memang telah diberikan oleh polis.

Hamizura, adik Hamidah Tengin terkedu bila ditunjukan permit ini...

Tempat : Sungai Rapat. Tarikh : 2 Mei...ini yang buat Hamidah Tengin mengelupor lalu terkencing dan tercirit on the spopt malam tadi!

Si Zura jadi gabra dibuatnya. Hamidah Tengin tu apa lagi, terkencing dan tercirit on the spot! Mujur dia bersedia memakai 2,3 lapis pampers buasir.Menyedari keadaan itu, si Zura lekas-lekas menarik kakaknya itu beredar dari tempat tersebut bagi menyelamatkan keadaan.

Si Tengin muram bila pampers yg dipakainya semakin berat dan
basah ....dia terpaksa menahan pampers itu dari terlurut ke bawah!

Aku ambil gambar si Tengin tu dari Warta Sungai Rapat. Ada gambar dan beritanya di sini

Tiada ulasan: