Khamis, 30 Mei 2013

AdukaTaruna

AdukaTaruna


23 Jun 2013 : Ayuh cipta sejarah Malaysia!!

Posted: 30 May 2013 01:44 AM PDT


Seruan untuk seluruh rakyat Malaysia!! Mohon sebarkan!!

9.00 mlm (23 Jun)

- Kehadiran aktivis dari seluruh Malaysia.
- Gambar / laporan WAJIB sentiasa diupload dlm FB . Blast habis2an.
- Ucapan aktivis
- Persembahan aktivis seni
- 12 malam berhenti. Tidur dan berjaga secara bergilir
- Jika ada tangkapan atau halauan; prinsip yang digunapakai ialah bertahan sehampir mungkin dengan pintu parlimen. Dan selama mungkin sehingga pagi esok.

8.00 pagi (24 Jun)

- Ketibaan Ahli Parlimen
- Kutipan tandatangan Ahli Parlimen yang setuju dengan objektif (SPR & JPN)
- Gambar / laporan WAJIB sentiasa diupload dlm FB . Blast habis2an.
- Kenyataan media bersama
- Menilai jumlah kekuatan (*)
- Jika ada tangkapan atau halauan; prinsip yang digunapakai ialah bertahan sehampir mungkin dengan pintu parlimen. Dan selama mungkin.

Cara tegakkan Islam : Anda pilih yang mana?

Posted: 29 May 2013 09:05 PM PDT

[1]
Allah create sunnah alam. Lemah banyak dari kuat. Bodoh banyak dari pandai. Nyamuk banyak dari katak. Rumput lagi banyak dari kambing. Allah kata, kalau ikut majoriti, kamu pasti akan sesat. Allah create plak kaedah nak dapatkan sistem universal (Islam). Semuanya melalui revolusi. Ada ganas, darah, air mata, perang, etc. Dari kaedah itulah, terhimpunnya Al-Quran dan hadis.

Hari ini, ulama penghafal guna Al-Quran dan hadis yang diturunkan dari pembolehubah revolusi untuk dipaksakan kepada pembolehubah suara majoriti. Undi jari. Sebarang kesilapan ulama penghafal, mereka pantas meletakkan Allah dan Muhammad SAW di depan mereka bagi membentengi mereka dari kritikan dan kehinaan. Ayat lainnya, Allah dan Muhammad SAW disalibkan para ulama bagi menebus dosa mereka.

[2]
Ada satu jemaah Islam (A) yang sengaja tidak dinamakan dalam N3 ini. Puluh tahun dahulu, mereka menolak kaedah ikut majoriti untuk menegakkan Islam. Untuk memilih revolusi pula mereka tidak mampu. Atau belum dijelmakan kemampuan itu.

Maka, mereka pilih jalan melalui penambahan ahli jemaah. Mereka memilih lokasi tertentu. Dan membentuk 'negara' mereka sendiri. Sistem pendaftaran perkahwinan mereka sendiri. Sistem pendidikan mereka sendiri. TV dan radio mereka sendiri. Bahan bacaan mereka sendiri. Ekonomi mereka sendiri. Dari mee sampai ke teknologi pembuatan. Malah menghukum kesalahan ahli dengan perundangan mereka sendiri.

Mereka ini tidak sesat. Sehinggalah jemaah mereka membesar sehingga mengumumkan teori RAHMAN, sekaligus melawan Tun Dr Mahathir ketika itu.

Jemaah ini tidak tahu, method mereka hampir sama dengan komunis. Berasal dari perkataan community. Apatah lagi ulama penghafal. Mereka hanya belajar dari Tok Guru yang berlebih2an dalam perkara yang mereka tidak tahu. Pada mereka komunis itu tiada agama. Tidak bertuhan. Sedangkan komunis itu adalah kaedah.

Sesungguhnya ahli kitab itu kebanyakkan mereka berlebih2an dalam perkara yang mereka tidak tahu. Mereka itu lahir dari anak2 yang hanya berkemampuan untuk menghafal.

[3]
Ada satu jemaah Islam (B) yang juga sengaja tidak dinamakan. Mereka menolak kaedah majoriti untuk menegakkan Islam. Namun, tidak jelas mekanisme yang bagaimana logiknya untuk menegakkan Islam selain dari kaedah pilihanraya yang mereka tolak.

Kelebihan jemaah ini ialah konsisten berdakwah di kalangan muslim. Mereka lebih kepada kursus diri dalam mencari identiti Islam dalam diri. Tidak mempunyai produk. Kurang kekuatan bermuamalat.

[4]
Ada satu jemaah Islam (C) yang dinamakan PAS. Mereka memilih majoriti dalam menegakkan Islam. Al-Quran dan hadis yang turun atas kapasiti revolusi nabi-nabi, dipaksakan ke atas kapasiti suara majoriti. Ulama mereka menghantar Allah dan Muhammad saw sebagai tentera salib terhadap kumpulan yang mempertikai mereka.

Jika rakyat biasa mengkritik sunnah, mereka akan jatuhkan hukum murtad, kafir dan halal dibunuh. Tetapi, apabila mereka mengkritik Muhammad saw, mereka adalah maksum.

Akhir kata, wahai ulama2 yang lahir dari pukimak, mengkritik jalan revolusi adalah mengkritik Muhammad SAW. Tiada beza kamu dengan yang lain, kerana kita semua lahir dari puki seorang mak.

Terkesima?

Tiada ulasan: