Sabtu, 6 April 2013

dollah yankee

dollah yankee


Guna lah jalan alternatif ini

Posted: 06 Apr 2013 06:30 AM PDT


Malaysia memerlukan seorang pemimpin yang baru dan pasukan yang baru. Selama 56 tahun kita semua telah berjalan dan berlari melalui satu jalan sahaja, iaitu jalan yang sama. Bila tiba dipenghujung jalan ada satu pintu, pintu yang sama selama 56 tahun yang kita buka dan kita tutup sehinggakan tombol pintu itu sudah sizen dan 'naik berkulat'. Bila buka pintu itu, penghujungnya juga masih yang sama selama 56 tahun.

Selepas 56 tahun kita semua kini sedang ditunjukan satu jalan yang baru, satu jalan alternatif olih seseorang. Dia ini yang akan tolonbg bawa kita ikut jalan alternatif itu. Dan jika anda ikut jalan alternatif yang ditunjuk olih orang ini, percaya lah yang pintu yang dihujung jalan itu yang bakal dibuka akan ada cahaya yang bersinar.

dollah yankee -
Jalan alternatif ini tak boleh sesat punya ...

Menang besar??!

Posted: 06 Apr 2013 05:18 AM PDT


dollah yankee -
Kalau macam ni punya keadaan lah... boleh ke BN menang besar??!
Betul lah yang Pak Lah zzz ni 'kaki tidur'. Mungkin juga masa dia bagi 'statement' ini dia sedang terkejut jaga dari tidur ...

KEPALA BATAS 30 Mac - Bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi yakin dengan keupayaan Barisan Nasional (BN) untuk menang besar pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Tiada ulasan: