Jumaat, 19 April 2013

dollah yankee

dollah yankee


Arwah tak sempat nak ...

Posted: 19 Apr 2013 07:00 AM PDT




dollah yankee -
Al'Fatehah untuk arwah .. sayang sebab beliau pergi sebelum melihat parti yang disertainya itu akan dibungkus dan ditalkinkan olih rakyat Malaysia.

Lawak menjelang penamaan calon-calon

Posted: 19 Apr 2013 05:52 AM PDT

dollah yankee -
Tak mau cakap banyak sebab gurkah-gurkah politik di'port' kata tindakan awal yang bermotif politik terhadap DAP olih Pendaftar Pertubuhan (ROS) mengharamkan penggunaan logo roket sebenarnya telah memudahkan dan mempercepatkan lagi perjalanan Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat ke Putrajaya bila mereka (DAP) buat keputusan akan guna logo PAS.

Tetapi setelah melihat apa 'feed-back' rakyat dalam masa 24 jam terhadap tindakan ROS ini dan dengan terbocornya maklumat SB dimana PR akan dapat memenangi 145 dari 222 kerusi parlimen... SPR dengan pantas telah buat U-Turn.

Guan Eng dah cakap ... "Kita akan bawa dua surat watikah perlantikan. Satu logo roket, satu lagi logo bulan. Kalau watikah dari Roket di-tolak,kita guna watikah bulan".

Kah..Kah..Kah..kini SPR sudah terkancing gigi dan terpaksa kulum 'kote'  saja , sebab luah tak boleh, telan pun tak boleh.

KUALA LUMPUR 19 April - Polis hari ini menafikan dakwaan kononnya wujud laporan risikan Bukit Aman bahawa pakatan pembangkang akan memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13 dengan memperoleh 145 kerusi Parlimen berbanding 77 untuk Barisan Nasional.
Timbalan Ketua Polis Negara Khalid Abu Bakar berkata dakwaan itu tidak benar sama sekali.
"Apa yang saya boleh katakan ini merupakan kenyataan yang tidak benar dan sama sekali mengarut," katanya.

Tiada ulasan: