Jumaat, 19 April 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Perginyer seorang wanita UMNO

Posted: 18 Apr 2013 11:42 PM PDT


Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un....

Perginyer seorang Wanita UMNO
Setianya bersama UMNO hingga ke hujung nyawa 
Semoga Allah mengampunkan segala dosa-dosanya dan tempatkannya bersama mereka yang beriman.


Si Zahid Hamidi punya bullshit

Posted: 18 Apr 2013 09:00 PM PDT


Once upon a time... Johor adalah salah satu fix deposit kepada Barisan Nasional. Ini kerana rakyat Johor amat totok UMNO mereka. Jam tu... bukan main eksen lagi mereka.

But now... things have changed. Tahap ketotokan rakyat Johor terhadap UMNO sudah semakin cair. Cair... dan terus mencair... Ini berlaku setelah Pakatan Rakyat berjaya menguasai 5-1 negeri di Malaysia. 

Pencapain cemerlang negeri-negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat amat menarik perhatian hingga terbuka mata seluruh rakyat di Malaysia. Johor tidak terkecuali, ek??

Kalau 4 negeri boleh ditadbir dengan begitu cemerlang sekali... tak mustahil  negeri-negeri lain pun boleh menikmati kesejahteraan di bawah pemerintahan Pakatan Rakyat. Nampak... Mind set rakyat sudah mula berubah?? 

Sudah berlaku anjakan paradigma dalam corak pemikiran rakyat. Lantas... Pakatan Rakyat terus mendapat perhatian dan sanjungan. Senario inilah yang berlaku di negeri Johor. Rakyat Johor sudah mula nampak... yang mana kaca dan yang mana celaka. Dek kerana itu, banyak yang sudah mula beralih arah. Dulu UMNO/BN tapi kini... Pakatan Rakyat.

Iniah yang mengerunkan UMNO. Johor yang sekian lama telah menjadi kubu kuat mereka, kini mula goyah... mula geng-gong. Ketor lutut depa wa cakap lu... So... something must be done untuk menyekat fenomena yang mengerunkan ini.

Sehubungan itu.... maka bersuaralah si Zahid Hamidi. Dia mendakwa yang wujudnya campur tangan asing untuk sekat BN draipada berkuasa di Johor. [Baca sini]

Woit... !! Hotak kamu!! Ituler propaganda murahan dari seorang menteri kabinet dapur si Najib, yang bankrap idea dan bankrap hujah. Bangang mamat ni wa cakap lu... Tahap gaban...

Peliknyer... tak disebutnya pulak kuasa asing dari mana?? Penipu yang penakut ler katakan... Haisyy... geram aku!! Ituler perangai hodoh mereka.... menuduh menggunakan air lior bukan menggunakan bukti. Mereka ingat rakyat bodoh dan  mudah  termakan propaganda lapok tu. Piiigiiraahh..!!

Yang sebenarnyer menggunakan 'kuasa' asing untuk terus berkuasa ialah mereka... UMNO!! Projek IC di Sabah.... sapa punya angkara?? Beri IC kepada PATI di Semenanjung... sapa punya kerja?? 

Kalau ler tak der campur-'tangan' orang asing dari luar yang pangkah undi untuk mereka... sudah lama UMNO/BN terkubur. Jadi... takyah ler celupar mulut menuduh Pakatan Rakyat guna kuasa asing. Lu orang yang bikin, jangan nak tuding jari pada pihak lain pulak, ek??

Wei... Pakatan Rakyat tak perlu orang asing ler... Sebab... kini rakyat dah berduyun-duyun bersamanya. Ya... bersama-sama berganding tangan mahu menguburkan UMNO/BN. Tunggu masa dan ketikanyer saja.

Pastu... malaon Bagan Datuk ni merayu pulak agar UMNO/BN diberikan kemenangan 2/3. Kononnyer, bagi memudahkan UMNO/BN membuat sebarang keputusan dalam pentadbiran. Boleh percaya ke??

Hello people... usah percayaler cakap malaon ini. Mereka mahukan mandat 2/3.. supaya mudah mereka nak merompak harta dan wang rakyat. Senang mereka nak menyalahgunakan kuasa demi kepentingan diri. Kacang bagi mereka nak membesarkan perut dan tembolok diri, keluarga dan para kroni mereka. Rakyat..?? Boleh blah!! Mampuih pi la..

Lantaran itu, usah dengar ler bullshit malaon bernama Zahid Hamidi ni. Satu sen tarak guna punya orang. Jangan kita lepaskan peluang keemasan yang kini sudah terbuka luas. Ayuh kita bersama-sama mem-power-kan gelombang kebangkitan rakyat agar berlaku sekali lagi tsunami politik di bumi Malaysia yang akan menguburkan UMNO/BN.

Ayuh... INI KALILAH...!!

Gambar sudah berbicara

Posted: 18 Apr 2013 05:00 PM PDT




Gambar ni teman cilok daripada blog Warta Shubhi. Moga empunya blog halalkan. Berkongsi sumber demi perjuangan yang belum selesai, boleh kan...??

Komer tengokler sendiri. Gambar sudah berbicara. Johor yang dulunyer kubu kuat UMNO, kini sedang menghadapi transformasi hebat.

Dulu UMNO... kini??

Pakatan Rakyat..!!

Dulu BN... kini??

Pakatan Rakyat..!!

Dulu Dacing... kini??

Pakatan Rakyat..!!

Fenomena inilah yang buat Najib dan koncu-koncunyer tak lena tidor diganggu mimpi ngeri. 

Ngelupor UMNO weh...

Tiada ulasan: