Khamis, 11 April 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Siapa ke hujung nyawa dan siapa ke penjara??

Posted: 10 Apr 2013 08:10 PM PDT


Kalau orang dah sayang.... nak berkhidmat sampai ke hujung nyawa pun orang tak kisah, malah dialu-alukan pulak. Sayang... orang nak lepaskan seseorang yang ada integriti dan trustworthy seperti Tok Guru Nik Aziz. Ulamak pulak tu.

Aha... kasih dan sayang tersebutlah yang akan memenangkan Tok Guru Nik Aziz dan in shaa Allah Kelantan akan terus berada di bawah pentadbiran PAS.

Ceritanyer di sini.


Hok yang sorang lagi ni.... nak bertanding jugak setelah berpencen. Bezanyer Tok Guru dengan yang hok ni adalah.... yang hok ini dibenci rakyat. Mula-mula dia naik... fuuhh bukan main tunjuk baik lagi. Maklumler nak perdaya rakyat. Aaarr... apabila dah dapat kuasa, baru rakyat tahu sapa dia yang sebenarnyer. Syaitan yang dikenali rupernye.

Dia menjadi pengkhianat dan pemusnah negara rupanyer. Nepotisme serta kronisme dan juga rasuah, membarah dengan begitu dahsyat sekali. Kroni dibela dan dikayakan, sedangkan rakyat semakin terdesak kehidupan mereka. Anak pinak dia jangan cakap ler. Kaya raya depa weh.... hasil proaktifnyer otak putar alam daddy tersayang. Hahaha... mereka dikayakan hasil rompakan wang dan harta rakyat yang dilakukan dengan begitu licik sekali. Perompak profesional terulung negara, wa cakap lu...

Selain itu, lingkup tiang-tiang demokrasi direntapnyer. Waaahh.... dia serupa maharajah berkuasa mutlak. Setelah berlakunyer krisis ekonomi, maka barulah segala tembelang manusia durjana ini dibongkar satu persatu.

Now... setelah dia lihat UMNO semakin ditolak oleh rakyat dan Pakatan Rakyat semakin kuat dan mula menghampiri Putrajaya, dia mula rasa gelisah... ibarat cacing kepanasan. Hahahaha... maka dia pun menunjukkan kecenderungan untuk masuk gelanggang semula. Nak rampas kuasa dari Najib ke?? Nak jadi Piem semula..?? Nak jaga kepentingan dan melindungi kekayaan anak pinak mungkin juga, kot??

Whatever ler.... Tapi ini menunjukkan yang dia tak percaya kepada Najib untuk melingdungi dia dan anak pinaknyer daripada mala petaka. Kalau Najin jatuh dan UMNO tersungkur.... dia serta anak pinaknyer akan turut tersembam ke bumi. Apa nak buat kalau ini berlaku?? 

Haaaaa..... LARIIIIIIIIIII....!!!!

Hihihihi... Mana mau lari aaarrr....???

Oleh itu... sebelum Maharaja tua yang giler kuasa ini, bangun semula.... kita seru rakyat Putrajaya agar KIOK-kan dia!! Itu pun kalau dia bertanding ler.

Apa-apa pun... misi kita yang paling utama ialah meng-KIOK-kan UMNO/BN. Seandainyer ter-KIOK-nyer UMNO/BN, maka merdeka dan sejahteralah kita rakyat Malaysia dan ke penjaraler lamun serta para perompak ini, in shaa Allah.

Sekian. Wassalam...


Tiada ulasan: