Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


slogan jasa jasa najis tong rosak...boleh buat poster dan banner kempen PRU 13 nanti....kah kah kah...!!!

Posted: 28 Mar 2013 10:28 AM PDT

 

 

penyapu sial

 

nampaknya bini najib akan tercirit dalam seluar katoknya...kah kah kah....lain yang di rancang lain pulak jadinya....kah kah kah...

UMNO taja kerajaan Haramjadah....!!!!

Posted: 28 Mar 2013 10:07 AM PDT

Kerajaan N.9 telah terbubar dengan sendiri pada 28 Mac 2013. Ertinya N.9 tidak lagi memiliki kerajaan yang sah buat masa ini kerana mandat rakyat wajib diperbaharui. Samaada mandat itu berpihak kepada BN atau PR, itu perkara kedua. Tetapi mandat rakyat mesti diperbaharui bagi mengekalkan daulat. Kerajaan N.9 telah bubar serta tidak boleh lagi berfungsi dan berperanan sebagai sebuah kerajaan yang sah dan apa yang boleh ada sekarang hanyalah Caretaker Government atau kerajaan Sementara.

Caretaker Government atau kerajaan sementara atau lebih tepat disebut sebagai "Kerajaan Pemegang Amanah" ini mesti diisytihar atau dilantik siapakah pemimpin yang akan mengetuai kerajaan sementara ini dan kuasanya sangat limited. Sekadar mengetuai, sementara dibentuk kerajaan baru yang sah menerusi mandat rakyat yang dipungut melalui undi awam iaitu pilihanraya umum yang sah dan adil pula.

Ketua dan Kerajaan Sementara mestilah memenuhi beberapa kriteria, antaranya seperti berikut :

a] tidak-berpihak (neutral),
b] bebas-politik (apolitical)
c] berwibawa (competent).

Kerajaan jenis ini tidak boleh melakukan beberapa perkara utama, antaranya :

a] mengisytihar budget baru,
b] projek kerajaan,
c] menggubal dasar,
d] menggunakan jawatan kerajaan dalam kempen pilihanraya,
e] menggunakan jentera dan kakitangan awam dalam kempen dan sebagainya.

Tanpa pengisytiharan atau lantikan kerajaan sementara maka ia adalah kerajaan yang tidak sah ataupun kerajaan haram. Sangat bercanggah dengan etika demokrasi dan norma perlembagaan negara kita. Dalam catatan sejarah pada pilihanraya 1959, Tunku Abdul Rahman selaku Perdana Menteri telah meletak jawatan sebagai PM dan turun berkempen sebagai ketua parti jua tanpa menggunakan jentera kerajaan.

Bakal terbubar dengan sendiri juga ialah beberapa kerajaan negeri selepas ini termasuklah kerajaan persekutuan jika sekira sekiranya Perdana Menteri masih gagal dan hilang keyakinan diri untuk mengisytihar tarikh pembubaran kabinet. Selain daripada kewibawaan kerajaan tercalar ekoran kegagalan mengisytiharkan pembubaran kabinet dalam tempoh yang ditetapkan, kerajaan sementara juga mestilah dibentuk segera. Jika tidak ia akan menjadi sebuah kerajaan haram dan perkara ini sangat meruntuhkan moral dan kewibawaan bahkan boleh mencetus suasana kerajaan dan pentadbiran negara yang tidak stabil.

Apakah Malaysia bakal menjadi sebuah Kerajaan Haram?

kepala mafia malaysia kawtim dengan penjenayah bekas anjing suruhan mafia UMNO....elok tu...boleh jugak tolong lindung serupa macam melindungi mafia russia dan mafia filippina di malaysia....!!!!

Posted: 28 Mar 2013 09:54 AM PDT

Polis sahkan Papagomo disabit kesalahan rasuah

team penjenayah besar malaysia

penjenayah russia menyorok di kediaman PM celah tetek rosmah

anak sedara musa aman  seorang penjenayah filipina lari menyorok di sabah dengan bantuan  bapak sedara yang juga ahli geng penjenayah malaysia

Polis hari ini mengesahkan identiti Wan Muhammad Azri Wan Deris yang dirujuk sebagai Papagomo dalam saman Datuk Seri Anwar Ibrahim minggu lalu, sebagai bekas anggota yang pernah disabit kesalahan rasuah.

Mengikut kenyataan media pada paparan facebook hari ini, Azri pernah bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang antara 1 julai 2002 hingga 30 Novemnber 2004 sebagai seorang konstabel, sebelum ditangkap.

Azri kemudian dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Ampang Jaya pada 31 Oktober atas kesalahan jenayah yang tidak dinyata dalam kenyataan berkenaan.

Rekod Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebelum ini, menyatakan Azri sabit kesalahan meminta suapan RM1,000 dari seorang lelaki pada 29 Nov 2004 untuk tidak mengambil tindakan undang-undang atas kesalahan memiliki jarum suntikan bagi menagih dadah.

Dalam kenyataan yang ditandatangani Pengarah Pengurusan PDRM, Datuk Mortadza Nazarene, Azri dikenakan prosiding tatatertib yang menyebabkan beliau dibuang kerja berkuat kuasa 6 September lalu.

Kandungan kenyataan itu seolah-olah polis tidak mahu dikait dengan aktiviti blogger pro-Umno yang kerap dikait dengan paparan lucah khususnya memfitnah Ketua Umum KEADILAN.

Kenyataan berkenaan juga menerangkan kedudukan Azri sebagai pengundi pos secara ‘panjang lebar’ selepas penamatan perkhidmatan sebagai anggota polis.

Pada 21 Mac lalu, Anwar memfail saman RM100 juta terhadap Azri di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur berikutan perbuatannya menyebar video seks palsu yang terbit dalam blog Papagomo 16 Mac lalu.

 

 

penyapu sial

 

 

Menteri-menteri termasuk Najib tersenyum riang seolah-olah berbangga dapat bergambar dengan penjenayah yang bernama papagomo itu. Kerana papagomo banyak membantu mereka dan UMNO dalam kerja-kerja menabur fitnah terhadap Anwar dan pakatan Rakyat.

Apatah lagi hampir kesemua menteri-menteri berkenaan adalah terdiri mereka yang buta IT. Jadi dilihatnya "kepakaran" papagomo menggunakan IT menghasilkan tulisan dan video fitnah bagi memburukkan pembangkang sebagai satu aset berguna untuk mereka.

pemimpin akhir zaman ditipu oleh penjenayah.... itu lah akai pemimpin akhir zaman... dah tak tau nak pikat hati rakyat... patut PRU12 lagi hangpa dah bungkuih... tak apa nanti kita repair balik penjara pudu.... lepaih dah siap kita sumbat ramai2 family hangpa... biaq dok beranak pinak dlm kandang besi ....

rekaan cubaan bunuh kafir lahanat mahathir untuk tutup skandal projek IC beri kewarganegaraan kepada rakyat asing....!!!

Posted: 28 Mar 2013 09:36 AM PDT

Cubaan pihak-pihak tertentu mengaitkan Pas dengan pengakuan bekas ahli seumur hidup parti itu, Zainon Ismail (gambar) yang mengaku pernah merancang untuk membunuh bekas Perdana Menteri, KELING PUNDEK Mahathir Mohamad.

Menyifatkan cubaan Zainon dan beberapa media membangkitkan semula isu 30 tahun lalu itu kerana sudah menjadi "alat Umno", kita  meminta polis segera menyiasat kerana isu bunuh bukan perkara main-main.

Patutnya  polis siasat anjing  penjilat  UMNO ini (Zainon). Dia mengaku dia hendak bunuh (Dr) Mahathir. Pengakuan hendak bunuh orang ini berat..dan boleh siasat serta di dakwa atas kesalahan jenayah yang berat .

Bernama hari ini memetik Pengerusinya, Datuk Abdul Rahman Sulaiman sebagai berkata, agensi itu pernah melaporkan tentang kumpulan ekstremis Pas yang diwujudkan untuk membunuh Dr Mahathir pada 1988.

Menurut Rahman, laporan khas bertarikh 11 September 1984 nukilan wartawan Bernama itu diperoleh daripada sumber risikan agensi berita itu sendiri.

"Bernama dapat mengesan ancaman terhadap Dr Mahathir itu lebih awal daripada pembunuhan yang dirancang ingin dilakukan pada 1988," katanya.

Laporan khas pada 11 September itu juga mendakwa seorang daripada pemimpin Pas Kedah dikatakan pernah memberikan senarai lima tokoh Umno yang harus dibunuh demi menegakkan hukum Islam di negara ini.

Zainon yang merupakan penulis buku 'Kafirkah Aku?' pada Isnin lalu, dilaporkan berhasrat menemui keling penghianat Mahathir untuk meminta maaf kerana merancang membunuh bekas perdana menteri itu.

Sudah jadi alat Umno boleh kata apa sahajalah. Bila Umno suruh kata apa pun, mereka (Abdul Rahman dan Zainon) ini akan kata..

Dr Mahathir, bekas Presiden Umno, menjadi perdana menteri dari 1981 hingga 2003.

Apa yang dapat dilihat isu "bunuh Mahathir" ini hanyalah rekaan - jika benar sepatutnya pihak yang mengaku iaitu Zainon Ismail (AC Afghan) itulah yang perlu disiasat kerana tindakan beliau itu adalah tindakan peribadi bukan tindakan parti.

Hakikat yang sebenar, di kalangan UMNOlah berlaku bunuh-membunuh. Kes Mokhtar Hashim dan Datuk Taha adalah bukti yang nyata di mana pimpinan UMNO sanggup berbunuhan demi kuasa.

Pemimpin PAS yang sebenarnya yang sering menerima sasaran pembunuhan seperti apa yang berlaku kepada Allahyarham Prof Zulkiflee Muhammad dan Ust ibrahim Libya.

Oleh itu berita mengenai cubaan bunuh Mahathir ini hanya satu helah untuk mengalihkan pandangan rakyat tentang kes yang terbongkar mutakhir ini mengenai pemberian IC oleh mantan Perdana Menteri tersebut yang telah menyebabkan kemarahan rakyat Sabah sendiri.


cerita yang bukan-bukan kononnya ada cubaan untuk bunuh Mahathir maka diupahnya sesiapa yang boleh buat pengakuan bagi memperkuatkan fitnah itu.

 

 

 

penyapu sial

 

 

Nak bunuh mahathir pun tak guna. Dia dah sampai dipenghujung hayat dia dah. Tak berapa lama lagi dia akan terbunuh dengan sendirinya...ni Afghan celup ni.....tak boleh caya langsung cakap dia....afghan yang kena hambat dengan taliban nih balik dok kat baling takdak kerja jadi terpaksalah cari pablisiti sikit nak harap buku haram tak laku kemudian buatlah cerita2 yang pelik,munafik betui haramjadah sekoq nih.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT