Khamis, 28 Mac 2013

DUNIACACAMARBA

DUNIACACAMARBA


[Gambar] Blogger Mesra UMNO Mula Sebarkan Gambar Video Seks Fitnah Nurul Izzah

Posted: 27 Mar 2013 07:12 PM PDT



Video seks siapa yang dijadikan bahan untuk memfitnah Nurul Izzah, muslimah yang sentiasa menutup aurat dan menjaga tatasusilanya?

Gambar-gambar paparan skrin ini mula bertebaran di blog mesra UMNO.

Perasankah anda bahawa gambar muka pelaku ini kabur seperti video fitnah yang lain?

Kalau ada sesiapa yang percaya fitnah jahat pencacai UMNO ini memanglah bodoh tidak dapat ditolong!



P/s: Blogger mesra UMNO ini kononnya seorang peguam. Beginikah perangai seorang peguam?






[Gambar] Aksi Lelaki Curi Pakaian Dalam Wanita Berjaya Dirakam

Posted: 27 Mar 2013 06:30 PM PDT

Panjat pagar curi pakaian dalam
Aksi seorang lelaki mencuri pakaian dalam wanita di Taman Rimba berjaya dirakam CCTV pada 24 Mac lalu

[SH] MENTAKAB – Misteri kehilangan pakaian dalam wanita di Taman Rimba, di sini, terjawab apabila seorang penduduk berjaya merakam aksi seorang lelaki melakukan kecurian ketika penghuni lain nyenyak tidur.

Kejadian pada 24 Mac lalu itu dirakam kira-kira jam 4.30 pagi menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) dipasang seorang penduduk di jalan 2/4 taman tersebut.

Penduduk dikenali sebagai Chin berkata, ketika kejadian, dia terdengar bunyi motosikal berlegar di halaman, namun tiada sebarang kegiatan mencurigakan apabila meninjau keadaan luar rumahnya.

"Saya kemudian periksa CCTV dan terkejut melihat aksi seorang lelaki sedang memanjat pagar rumah saya serta jiran," katanya.

Chin berkata, keesokan harinya dia mendapat tahu jirannya seorang Melayu dan Cina kehilangan tudung serta seluar dalam, lalu memaklumkan perkara tersebut kepada mereka.

Menurutnya, penduduk pernah beberapa kali kehilangan pakaian dalam, namun tidak menyangka ia dilarikan pencuri.

Chin kemudiannya membuat laporan dan menyerahkan cakera padat berhubung kejadian tersebut kepada polis untuk membantu siasatan.

"Berdasarkan rakaman tersebut, suspek dipercayai lelaki tempatan memakai kain sarung memanjat tembok atau pagar setiap rumah untuk mengambil pakaian dalam dijemur di ampaian.

"Walaupun tiada barangan berharga yang hilang, tetapi kejadian tersebut sedikit mengganggu ketenteraman penduduk," katanya.

Lelaki Peluk, Raba Bini Orang Dihukum Penjara 14 Hari

Posted: 27 Mar 2013 05:33 PM PDT


[SH] KUALA TERENGGANU - Tindakan berani seorang buruh yang mencabul isteri orang menerima padah apabila dia dijatuhi hukuman penjara selama 14 hari dan denda RM3,500 oleh Mahkamah Majistret, di sini, semalam.

Lebih malang, Majistret Abdul Hayyi Salim turut memerintahkan Ridzuan Che Anera, 32, dari Jalan Teluk Lipat, Dungun, dipenjarakan tiga bulan lagi sekiranya gagal menjelaskan denda berkenaan.

Hukuman itu diputuskan selepas Ridzuan mengaku bersalah menggunakan kekerasan jenayah dengan mencabul kehormatan mangsa berumur 27 tahun di sebuah rumah di Jalan Gong Badak, di sini, kira-kira jam 8.30 pagi, 30 November 2012.

Dia mengaku bersalah melakukan kesalahan di bawah Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul dengan memeluk dan meraba buah dada serta kemaluan mangsa.

Pendakwaan dikendalikan Pegawai Pendakwa, Inspektor Miky Dunstan Muda, manakala Ridzuan tidak diwakili peguam.

Berdasarkan fakta kes, sebelum kejadian, mangsa berada di rumahnya sebelum didatangi Ridzuan yang secara tiba-tiba muncul lalu masuk ke dalam rumahnya.

Ridzuan bertindak memeluk dan menutup mulut mangsa, sementara sebelah tangan lagi meraba buah dada dan kemaluan mangsa.

Bagaimanapun, Ridzuan melarikan diri sejurus terkejut mendengar tangisan anak mangsa.

Ketika mahu melarikan diri, Ridzuan sempat berpesan kepada mangsa supaya jangan memaklumkan mengenai kejadian berkenaan kepada orang lain.




P/s: Berbaloikah hukuman yang diterimanya berbanding dengan trauma dan maruah mangsa yang tercalar teruk?


Tiada ulasan: