Sabtu, 9 Mac 2013

dollah yankee

dollah yankee


Kesian dekat orang-orang Kulim/Bandar Bahru

Posted: 09 Mar 2013 04:56 PM PST



dollah yankee -
Apa lah dosa orang-orang Kulim/Bandar Bahru ... sudah dapat wakil rakyat yang macam nie punya standard?

'Powerful' rupanya kita semua,cuma kita tak reti nak guna!

Posted: 09 Mar 2013 06:31 AM PST


Kah..Kah..Kah.. dunia, dunia ..dulu dulu raja yang akan hukum rakyat. Sekarang ni..? sudah terbalik ! rakyat pula yang hukum raja. Kah..Kah..Kah..
Dunia sudah terbalik ! Raja pula yang kena buat surat rayuan minta ampunnn ...
Kah..Kah..Kah..



Sabtu Mac 9, 2013
TMJ Digantung 6 Bulan, Denda RM18,000

PETALING JAYA: Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor, Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim digantung enam bulan daripada terlibat dalam sebarang aktiviti bola sepak dan didenda sebanyak RM18,000 keseluruhan oleh Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Denda tersebut diumumkan Pengerusi Jawatankuasa Tatatertib Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk Taufik Abdul Razak selepas Mesyuarat Khas Ke-35 Jawatankuasa Tataterbit pada Jumaat.
Taufik berkata, selepas meneliti segala pertuduhan terhadap Tunku Ismail, pihak Jawatankuasa Tatatertib bersetuju membuat keputusan berkenaan.

"Pertuduhan kedua, Tunku Ismail didenda sebanyak RM10,000 berdasarkan kod tatatertib 6.2.2, tanpa kebenaran mengkritik dan menghina FAM," jelasnya pada sidang media di sini.

dollah yankee -
Teringat cerita ada sorang gurkah masa darjah 5 tahun 1974 telah ikut rombongan melawat istana sultan idris di perak. sebelum masuk untuk 'tour' dalam tu, taklimat diberikan supaya jangan cuba duduk diatas kerusi yang dia dok duduk, takut nanti boleh berak tercirit sebab DAULAT dia tinggi...
Kah..Kah..Kah..

Tiada ulasan: