Nuffnang

Pengikut

ANAK SENGAT

sumber :-

ANAK SENGAT


BOLOS...LANUN MNLF

Posted: 09 Mar 2013 06:46 PM PST

Teruja aku bila pencacai umNO rupenye rajin juge baca Blog aku. Buktinya komen komen yang membuktikan kemacaian deme... Aku pun tahu juge yg umNo takut bebenor dengan isu Lahad Datu... sebabnya... terlalu banyak yg disembunyikan... Tapi aku tak minat komen balik... saja aku buka ruang tanpa nama komen supaya kome boleh komen sebab kome memang penakut...

Aku juge dapat arahan dari bos Cyber Trooper umNO - Lokman Nor Adam - tentang arahan isu yang mesti di canangkan oleh bloger upahan umNO. umNO takut benor bile Bapa Saipul assontoti mengaku bahawa isu liwat 2 adalah fitnah dan drama umNO. Semalam aku tengok berita, umNo terpaksa bawa watak baru ... rasenya nak gantikan watak Saipul yang dah nak mampos dengan pengakuan bapak dia...

umNO berpegang bahawa penipuan yang di ulang akan menyebabkan orang percaya... sebab itu, bermula dari Azizan, Mat Pakistan yang tua, dan terbaru Saipol dan budak hingusan yang baru mengaku rapat dengan DSAI... aku tau.. hujungnya nak suruh orang percaya DSAI kaki liwat... Makan ubat apa DSAI ni sampai habis diliwatnya bebudak yang kerja dengan dia... tak sembelit pulak bebudak tu..

 Aku tak minat dengan cerita liwat.. walaupun aku tak ngaji agama macam Fathul Bari... sebagai orang islam yang sesekali duduk dengo kuliah masjid... (paling idak pun  khutbah jumaat)  aku tetap tak minat cerita lucah tu.... geli geleman dengornya... puak umNO memang suke cerita tu ... tak caya tanya le anak tambi melaka... Tyson Selangor dan Kawan tidor umNO yang islam bernama Chua seks.

Aku minat dengan cerita Lahad Datu sebab itu maruah negara. ada nyawa tak berdosa yang terkorban... Lokman Nor Adam arahkan cyber trooper upahan  umNO untuk bisingkan cerita Tian Chua yang dikatakan hina pahlawan dan anggap ini sandiwara... patut le banyak bebenor laporan polis yang dibuat... rupenye umNo nak alih isu... Bodoh bebenor le deme ingat rakyat ni tak tau apa berlaku... Isu utama pencerobohan  dan kegagalan umNO jaga keselamatan rakyat Sabah khususnya dan IC palsu yang dibagi percuma dialihkan kepada isu komen Tian Chua...

Lokman suruh kaitkan DSAI dengan Misuari... Lanun MNLF tu... khabornya tentera Malaysia terlibat latih tentera Misuari... ehem..ehem... Mahathir takkan tak tau...

Isu besar dari peristiwa Lahad Datu ialah kegagalan pemimpin pastikan perarairan negara selamat. IC palsu yang diakui mahathir adalah sebab mereka bebas keluar masuk negara. Kesetiaan mereka bukan kepada kita... mereka dah bertaburan seluruh Sabah... dan mungkin seluruh negara.

Menteri umNO mesti bertanggungjawab jika bermaruah...

Rakyat tengah tunggu Hisyam yang dulu kata penceroboh bukan pengganas... macam mana bawa senjata masuk negara dianggap tak ganas...?? Dah bunuh polis baru dianggap pengganas..

 sebenarnya banyak persoalan dalam isu ini yang hanya akan terungkai apabila kepimpinan negara berubah... Apapun sedikit masa lagi tentu banyak maklumat yang bolos  kerana mulu manusia tak sama dengan mulut tempayan walaupun besor...

Bangkai gajah hanya boleh tutup sekejap je... bila membusuk...baunya akan semerbak seluruh negara... ada komen??


Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT