Jumaat, 22 Mac 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Apek porno ugut Najib

Posted: 22 Mar 2013 01:39 PM PDT


Lu apek ada beranikah mau letak jawatan atau lu hanya mau main-main picit Najib punya teloqkah? Lu mana ada belani! 

Lu aar...patut sudah sudah lama berenti bila lu sudah ngaku ada main sama itu ayam dulu di sini

MCA bercakaran sesama sendiri hinggakan Ong Tee Keat terpaksa berharap diberikan peluang oleh Najib sendiri untuk mempertahankan kerusi yg pernah beliau menangi, walaupun dikatakan tidak disenangi presidennya sendiri Datuk Seri Chua Soi Lek.

Kesultanan Sulu saman KL di Mahkamah Antarabangsa

Posted: 22 Mar 2013 05:00 AM PDT

MANILA: Kesultanan Sulu akan saman kerajaan Malaysia ke Mahkamah Keadilan Antarabangsa sebagai tindak balas kerana memfailkan caj keganasan terhadap lapan pengikutnya yang telah ditangkap di Sabah, satu jenayah yang boleh dihukum dengan kematian. 

Jurucakap kesultanan, Abraham Idjirani, berkata pasukan undang-undang mereka telah bersiap sedia untuk memfailkan aduan perampasan kuasa dan pembangunan haram kekayaan semula jadi di Sabah terhadap Malaysia.

 "Tidak ada asas bagi Malaysia untuk memfailkan tuduhan terhadap lapan Filipina kerana Sabah bukan milik Malaysia. Kami adalah pemilik yang sah, " 

Idjirani berkata di kediaman Sultan Jamalul Kiram III di City Taguig. Ini akan menjadi kali ketiga Kesultanan Sulu memfailkan tuntutan mahkamah terhadap Malaysia. 

Yang pertama telah difailkan pada tahun 1992 kepada Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) dan kedua telah difailkan pada tahun 2004 di Mahkamah Keadilan Antarabangsa. 

Idjirani berkata kedua-dua kes ini masih belum selesai dan pemilikan Sabah belum lagi diputuskan. Menuduh bahawa langkah Malaysia adalah menyalahi undang-undang, Idjirani berkata langkah untuk memfailkan tuduhan keganasan terhadap pengikut sultan melanggar perjanjian 1963 yang ditandatangani oleh Pemimpin tertinggi Malaysia, Filipina dan Indonesia. 

Perjanjian Manila 1963 menyatakan bahawa "kemasukan Sabah ke dalam Persekutuan Malaysia tidak akan menjejaskan kepentingan pihak-pihak yang berkenaan sehingga isu tuntutan Sabah akhirnya diselesaikan oleh 

Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB)." "Malaysia hanya penghuni Sabah, jadi mereka tidak mempunyai hak untuk memfailkan tuduhan terhadap orang-orang Filipina," tambah Idjirani. Baca lagi di sini

Kisah seorang banduan Umno

Posted: 22 Mar 2013 02:57 AM PDT

Apa yang boleh aku katakan kepada blogger celaka Papagomo atau Wan Muhammad Azri Wan Deris apabila habis lunyai Rafizi dedahkan topeng yang dia pakai selama ini.

Selain reputasinya sebagai pemfitnah paling keji dan sedang berhadapan dgn saman RM100 juta dari Anwar Ibrahim, rupa-rupanya mangkuk ini adalah bekas seekor banduan yang ketagih makan rasuah!

Papagomo tak cukup makan walaupun kerja keras siang malam memfitnah Pakatan Rakyat.Atau mungkin sudah memang sifat anjing yg sedia ada pada dirinya, cukup makan pun, lidahnya terjelir, apatah lagi jika tidak cukup makan!

Hari tu kecuh pasal berebutkan anak dgn bekas isterinya.Terkini pula, Rafizi dedahkan dia juga adalah pengundi hantu di sini.

Adaker sesiapa yang rasa simpati dengan mangkuk ini? Aku percaya, rakan-rakan dia pun serik nak cuba kaver untuk dia.Apa lagi musuh-musuhnya ~ tentu mereka berasa terhibur kerana dapat mendedahkan salah satu ketulan taik yang terselit dalam umno/BN.

Tiada ulasan: