Rabu, 20 Mac 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Muslimat melancarkan demo

Posted: 20 Mar 2013 10:49 AM PDT


Sekumpulan Muslimat melancarkan demo dihadapan Pejabat Penasihat Proses Damai Presiden (OPPAP) di Ortigas, Pasig City, kelmarin. 

Mereka menuntut resolusi keatas krisis Sabah dan menuntut progress segera ke atas proses damai di Mindanao.

Inilah bakal Calon Pakatan Rakyat di DUN Sungai Rapat yang perlu anda sokong

Posted: 20 Mar 2013 05:30 AM PDT

Kepada bakal pengundi DUN Sungai Rapat, inilah bakal calon PAS anda.Rasanya tidak perlu lagi diperkenalkan kerana ramai yang telah mengenalinya kerana Radzi Zainon ini jenis yang tak duduk diam ~ jenis yang aktif dan lasak dengan aktiviti kemasyarakatannya. 

Harap berikan feedback anda dengan memberikan komen-komen untuk saya majukan kepada beliau.Janganlah ada yang nak maki hamun kepadanya, kesian dia; kerana Radzi Zainon ni jenis yang bersopan santun, bahasanya pun lembut.

Orangnya pun masih muda dan bertenaga.Tambah lagi handsome ...Tidak ada siapa yang mampu menafikannya, malah Hamidah Osman sendiri terpaksa mengakuinya.Begitulah hebatnya anak muda intelek PAS ini ~ Radzi Zainon.

Pastinya anda sekalian tidak akan menyesal jika mengundinya nanti. Cer dengo ucapannya dan amati ucapannya melalui rakaman berikut: 

Peguam Negara dan Pesuruhjaya Polis Sabah bersandiwara ~ Datuk Mat Zain

Posted: 19 Mar 2013 06:10 PM PDT

Bila lagi pencacai Umno nak berombongan buat laporan polis terhadap Datuk Mat Zain Ibrahim? 

Beliau dah terikut-ikut seperti apa yang Tian Chua lakukan tapi bukanlah sampai makan babi....

Datuk Mat Zain dilaporkan menuduh Peguam Negara dan Pesuruhjaya Polis Sabah sebagai bersandiwara.

Malah beliau juga menuduh PM Najib sebagai seorang yang penakut untuk membentuk RCI bagi menyiasat kes pencerobohan Lahad Datu di Sabah.Cer korang baca kat sini

Aku agak, pencacai Umno/BN tidak berani buat aduan polis sebab Datuk Mat Zain tidak makan babi macam Tian Chua.Pasai itu depa senyap!

Tiada ulasan: