Sabtu, 9 Mac 2013

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Penjilat yang suka makan fitnah... Menyampah!!

Posted: 09 Mar 2013 01:00 AM PST


Atas dasar fitnah.... udah melatah tahap babi gila. Dulu meroyan desak kerakyatan Ambiga digugurkan. Mat Sabu depa gayang. Now YB Tian Chua pulak jadi sasaran Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (PSSGM). Amboi depa ingat senang-senang nak lucutkan kerakyatan orang..??

Pulak tu dengar citer dari lidah si fasik... Inilah lah dia species Melayu mudah percaya. Sebab tu, dalam keadaan terang lagi bersuluh, mereka kena tipu hidup-hidup. Kalau udah kena tipu masa hidup-hidup dan dalam keadaan terang lagi bersuluh.... BODOH ler namanyer tu.

Semua cari publisiti murahan. Ambik kesempatan atas keglamoran si Tian Chua. Muka tak malu betoi puak-puak ni!! Woit... Bodek ke!! Nak mintak derma untuk tabung persatuan ke woit??

Udah-udah ler tu jadi bodoh dan bangangnyer.... Pi carik ler sumber yang sahih sebelum melatah membabi giler. Malu Melayu oi.... Tambahn pulak, Tian Chua dah buat penafian dan penjelasan. Kalau belum baca, baca kat sini.So... shut up!!

AMPANG - Pertubuhan Silat Seni Gayong Malaysia (PSSGM) mahu kerakyatan Naib Presiden PKR, Tian Chua dilucutkan sekiranya beliau enggan menarik balik kenyataannya yang dianggap biadab.

Yang Dipertua PSSGM, Datuk Adiwijaya Abdullah berkata, Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan pihak berkuasa perlu meneliti dengan serius perkara tersebut kerana kenyataan Tian Chua boleh dianggap sebagai ancaman serta hasutan.

Menurutnya, Tian Chua bukan seorang rakyat yang patriotik kerana sanggup membuat fitnah dalam soal keselamatan negara demi politik.

"Sekiranya masih berdegil, kewarganegaraan Tian Chua perlu ditarik balik kerana beliau tidak layak menjadi rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan keharmonian," katanya.-SH

Itu sebahagian jer beritaya. Tak lalu aku nak masukkan emua sebab nak nak termuntah sesanagt ni. Kalu komer nak baca citer seterusnyer.... klik kat sini

Assalamualaikum... aku nak gi muntah jap. Chao..!!

PM dan kerajaan EXPIRED dalam bahaya

Posted: 08 Mar 2013 10:30 PM PST


Kah kah kah...

Najib and kerajaan UMNO/BN dalam bahaya... PRU13 datang mereka tumbang.

Najib Razak pula semakin terdesak. Orang dah tak suka. Populariti pulak bukan semakin mencanak tetapi semakin nazak. Isu pulak berlambak-lambak. Senak yang dah dok ada tak hilang lagi... sengal pulak datang. Apakah Najib kini sedang dimakan sumpah??

Gua bukan UMNO so gua tak tipu. Yang suka nipu ialah UMNO. Hahahaha... Nak tau sapa cakap.. baca berita kat bawah ni..

Konflik Sabah rumitkan keadaan untuk Najib, lapor BofAML

Bukan aku ynag cakap tapi Bank of America Merrill Lynch (BofAML) yang cakap maca. Aku tumpang sekaki menyokong apa yang pihak tu cakap.

Konflik di Sabah antara pengikut Kesultanan Sulu dan pasukan keselamatan Malaysia boleh menjejaskan populariti Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan pilihan raya umum Malaysia, kata Bank of America Merrill Lynch (BofAML).

Dalam nota penyelidikan terbarunya yang bertarikh 7 Mac, BofAML berkata kajiselidik yang dijalankan pada bulan Januari hingga Februari itu menunjukkan bahawa populariti Najib merosot, didorong oleh penurunan dalam sentimen pengundi Melayu, manakala rasa "tidak puas hati" dengan BN dan kerajaan, meningkat.

"Krisis berterusan di Sabah (Lahad Datu) juga boleh merumitkan keadaan untuk PM Najib. Sabah adalah salah satu kubu kuat BN. Sabah dan Sarawak menyumbang satu pertiga daripada Kerusi parlimen BN dalam pilihan raya umum ke-12," kata bank itu.

Menurut Suruhanjaya Pilihan Raya, krisis tersebut, bagaimanapun, tidak menjejaskan persiapan untuk pilihan raya umum ke-13 kata BofAML.

Pada hari Khamis, Malaysia menolak permintaan Sultan Sulu Jamalul Kiram III untuk mengadakan gencatan senjata.

Lebih 200 pengikut Kiram belayar ke Sabah bulan lepas untuk menuntut wilayah tersebut.-MKini

 

Kantoi Mantoi wal Kojol

Posted: 08 Mar 2013 08:56 PM PST



Hahahaha... Malaysia... Malaysia.... Macam-macam citer melotop-lotop. Setelah senjata melotop di Lahad Datu... tetiba 'bom' pulak melotop di Kuala Lumpur.

Rakyat tertunggu-tunggu Najib umumkan pembubaran Parlimen tapi lain pulak yang terbubar. Kesian betul. Ini yang dikatakan udah jatuh digelek steamroll.

Dah lah Sabah goyang... kini dengan bom yang diletopkan oleh bapa si Sexpol maka sudah hampir pasti kapal buruk UMNO akan tenggelam dengan semua labu-labu saratnyer. Terkuburler komer dalam laut.

Bapa si Sexpol kata anaknyer diperguna oleh UMNO dan para pemimpinnyer untuk kepentingan ghairah politik mereka. Ala-ala jadi 'sex toy' UMNO dan 'orang tu' bagi memenuhi nafsu ghairah politik mereka. Pakcik Azlan siap mintak mahap dengan Anwar kerana keterlibatannya dalam skandal liwat buatan puak-puak syaitan yang dikenali ini. [sini]

Walau pun bom ni melotop tapi rakyat dah tak heran dah... sebab awal-awal lagi mereka sudah tahu yang semua tu hanyalah satu sandiwara untuk menjatuhkan reputasi Anwar dan menjahanamkan Pakatan Rakyat. Malangnya, ia tak menjadi. Rakyat makin jelak... muak dan benci dengan drama berunsur lucah mereka. UMNO makin ditolak.

Begitu juga dengan sandiwara UMNO di Lahad Datu Sabah. Makin mereka cuba menyerapkan sentimen anti Pakatan dengan menyalahkan Anwar dan mengharapkan rakyat akan memberi sokongan mereka.... makin rakyat marah pada mereka. Gunalah tentera ke... polis ke... tapi rakyat bukan bodoh. Kali ini... UMNO will be DOOMED!!

Bagi mereka yang ada akai dan boleh berfikir secara rasional.... peristiwa berdarah di Sabah banyak teka teki-nya dan banyak menimbulkan tanda tanya yang tak mahu diperjelaskan oleh UMNO. Rakyat terus dibiarkan berteka-teki. Pelik, kan..??

 Sebab itu, Lahad Datu dan pendedahan serta pengakuan bapa si Sexpol pasti menambahkan lagi faktor-faktor penyumbang kepada kejatuhan UMNO/BN dalam PRU ke 13 nanti, in shaa Allah.

UMNO merancang tetapi Allah juga merancang. Sesungguhnyer perancangan Allah SWT lagi umph!! Sekian. Wallahua'lam...

Tiada ulasan: