Ahad, 3 Februari 2013

Tukar Tiub

Tukar Tiub


TER NOW TER KARTON TERBAIK DARI TER ZUNAR

Posted: 03 Feb 2013 07:15 PM PST




TERKINI
 TERNOW
TER HOT
TER MUST TONTON
kah kah kah
TERBAIK
dari
TER ZUNAR


APA PUNYA TEERRRRR 
kah kah kah

PIC WHERE? WHERE PIC NO SHOW

Posted: 03 Feb 2013 07:15 PM PST



 TAKE PIC LIKE DIS
why no take
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah....WHERE PIC?... kah kah kah...

kah kah kah... WHY NO SHOW... kah kah kah...
Lebih 100,000 jayakan My Beautiful Malaysia peringkat Kelantan
BACHOK 3 Feb. - Lebih 100,000 rakyat Kelantan termasuk penjawat awam, pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan pelajar sekolah serta institut pengajian tinggi menyertai program 'My Beautiful Malaysia' yang diadakan...

PIC LIKE DIS... NO TAKE
why no take

-----

ISNIN 11 FEBUARI - SEMUA TURUN KE PULAU PINANG SAMBUTAN TANJU*NG STYLE

Posted: 03 Feb 2013 05:40 PM PST



TANJUNG STYLE
PENGHUMUAN
 UNTUK SEMUA
semua di jemput turun ke pulau pinang
ini adalah himpuan kebangkitan rakyat  sekali lagi
ini adalah jemputan tanjung style

semua penyokong himpunan  hijau
semua penyokong royalti
semua kampong dan bandar warisan
semua kumpulan anak muda
semua  kumpulan black blok
semua kumpulan penyokong anti ppsmi
semua kumpulan penyokong anak
semua penyokong bersih

datang ke pulau pinang
kita buat ramai
kita buat tanjung style

datang dengan baju t yang diminati
datang dengan baju t merah
datang dengan baju t hijau
datang dengan baju t hitam
datang dengan baju t puteh
datang dengan baju t kuning
datang dengan baju t jingga

kita buat tanjung style

KUALA LUMPUR DEMO STYLE
CM: Go for Psy's gig in red, yellow and green
Penang Chief Minister Lim Guan Eng has urged Penangites to show up in full force for BN's open house function on February 11, where South Korean sensation Psy will be performing his hit song 'Gangnam Style'.

However, there's a catch – Lim urged participants to show up dressed in yellow and green, colours to show support for Malaysia's political change.

Lim also urge participants to dress in red, which is commonly worn by the Chinese during the Lunar new year celebration period.

"Red is for Penang, yellow is for Bersih, green is for Himpunan Hijau," he explained, according to Nanyang Siang Pau's online edition today.

NOTA:
kita bagi gerombolan frus menonggeng
kah kah kah

------

NAJIB BESARKAN HUTANG NEGARA HINGGA 500 BILION RINGGIT

Posted: 03 Feb 2013 05:30 PM PST



 KALAU TIPU PILIHANRAYA
KITA TURUN JALAN RAYA

Najib adalah pemimpin yang boleh membawa Malaysia ke era kecemerlangan


KOTA KINABALU:  Najib Razak iaitu arkitek gagasan satu Malaysia, adalah pemimpin yang boleh membawa negara ini ke arah masa depan yang lebih baik, kata Presiden Pertubuhan Pasokmomogun
Kadazandusun Murut Bersatu (UPKO), Tan Sri Bernard Dompok. »

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAJIB BOLEH MEMBAWA MASA DEPAN YANG LEBIH BAIK...kah kah kah..

kah kah kah...INI NAJIB YANG BOLEH.... kah kah kah...

kah kah kah....NAJIB YANG BOLEH INI PUN NEGARA ROSAK BINASA...kah kah kah...

kah kah kah.... BAYANGKAN PEMIMPIN  YANG TAK BOLEH.... kah kah kah...

kah kah kah... NAJIB YANG BOLEH INI JADIKAN NEGARA BERHUTANG 500 BILION RINGGIT...kah kah kah...

kah kah kah...BAYANG KAN PEMIMPIN YANG TAK BOLEH...kah kah kah

woit.. YANG BOLEH PORAK PERANDA... YANG TAK BOLEH HANCUUUS MALAYSIA.....kah kah kah


KALAU TIPU PRU13
5 JUTA TURUN  KE JALAN RAYA


------------

DAYAK DAN KADAZAN BANGUN MELAWAN

Posted: 03 Feb 2013 04:30 PM PST



 INI KALI KALAU TIPU
5 JUTA KE JALAN RAYA
 Kemunduran Rakyat Sabah,Bukti Kegagalan Pentadbiran Umno/Barisan Nasional

Srikandi KEADILAN kini di dalam siri jelajah yang kedua dimana kita meletakkan kawasan sekitar pantai timur merangkumi 7 kawasan parlimen dan memberi tumpuan dikawasan pengundi melayu,wanita dan pengundi muda di Negeri Sabah.Hari ini merupakan hari ke 3 Srikandi Pusat ,Srikandi Sabah,Pimpinan Negeri dan AMK turun berkempen untuk bertemu dan mengedarkan bahan-bahan penerangan tawaran Pakatan Rakyat termasuk Agenda Wanita Malaysia dan Agenda Wanita Muda Malaysia.

Pagi ini Srikandi keadilan telah mensasarkan kawasan Dun yang dimenangi oleh Ketua Menteri Sabah Yang Berhormat Datuk Seri Panglima Musa Aman iaitu di Dun Sg Sibuga diperkampungan Tinusa 2.Edaran telah dilakukan merangkumi 200 buah rumah disekitar kawasan tersebut yang mempunyai jumlah pengundi seramai 5 ribu orang.


Hasil lawatan yang diperolehi mendapati kawasan yang dimiliki oleh Ketua Menteri ini boleh diketegorikan didalam kawasan mundur dan amat miskin.3 isu utama yang ditekankan ialah yang pertama tahap kebersihan persekitaran yang terlalu kotor dan tidak terurus,kedua permasaalahan sistem pemantauan keselamatan merangkumi seluruh aspek termasuk kemudahan yang sepatutnya diberikan kepada penduduk disitu tetapi tidak berlaku dan sebaliknya mereka terus dihimpit dengan masaalah pemilikkan tapak tanah yang tidak diberikan kepada penduduk tetapi taraf mereka ialah "setinggan berdaftar".Penduduk-penduduk disini berdepan risiko dihalau tanpa notis dan pampasan oleh pihak kerajaan umno/barisan Nasional Sabah.

Di Negeri Sabah  Ketua Menteri dan seluruh pemimpin Umno/BN mengamalkan budaya politik ugut dan samseng terhadap rakyat sabah demi mengekalkan kuasa mereka yang semakin hilang akibat dari dasar politik "Tukar" yang semakin kuat dikalangan rakyat Sabah.Mereka menggunakan segala bentuk Bantuan atas nama Kerajaan sebagai ugutan untuk Rakyat agar mereka tidak bangkit membuat perubahan.

Srikandi memberi peringatan kepada Kerajaan Sabah khususnya Ketua Menteri Sabah,rakyat tidak mampu diperbodohkan oleh taktik politik kotor yang cuba dan diamalkan oleh pimpinan Umno.Rakyat semakin cerdik dan berani untuk menuntut hak mereka yang dinafikan selama ini.Dengan membawa semangat "inikalilah" Srikandi akan membantu bagi menyumbang kearah kemenangan Pakatan Rakyat di Sabah.

Siti Aishah Bt Shaik Ismail
Ketua Srikandi KEADILAN Malaysia

-------

YA AMPOON RAMAI ANAK MUDA DEGIL - MEREKA TAK SUKA RAJA GOPAL

Posted: 03 Feb 2013 06:30 AM PST



YA AMPOOON
makin ramai
anak muda melayu
tak hormat
kepada pemegang mohor
botol besar 
raja raja melayu
ciis...
apa sudah jadi
kepala agama islam
telah tidak dihormati lagi
kah kah kah

KENCING BERDIRI PULAAAAAK
KahKahKah! "DAH KETUANYA KENCING BELARI, MAKA PENGIKUT2NYA BERAK MENARI!" Inilah dasar & tabiaatnya org2 melayu feudal yg menyembah raja2 serta mengkagumi gelaran2 yg dianugerah olehnya! ~ Tun Tan Sri Dato' Org Besar diRaja Lawak, Al Bonggok Ibnu Almarhum Al Jeronggos.com on YA AMPOOON ! MASIH ADA LAGI ANAK MUDA MELAYU YANG DEGIL TAK IKUT NASEHAT
Anonymous
on 2/3/13

APA PUNYA TUUUR PUNYA DAULAT
Kesian kat raja-raja Melayu kena dihina begitu rupa. Bro-bro, hormat laa sikit kat raja-raja kita tu, biar pun mereka tu kaki makan tanggung berak cangkung. 

Kan mereka tu raja kita dan kau tau, mereka tu berdaulat!!! Apa tuur daulat heh?? tapi bila fikir banyak kali, mereka dihina kerana fi'il-perangai mereka jugak. Ada gambar mereka yang kita tengok tengah tuang & minum arak, mencium betina, menghina manusia supaya menggilap kasut. 

Tu yang ada dalam gambar. Agak-agak aku, kehidupan peribadi mereka taklah macam itu kerana mereka tu orang jenis penuh tawadduk!! HAHAHAHAAH on YA AMPOOON ! MASIH ADA LAGI ANAK MUDA MELAYU YANG DEGIL TAK IKUT NASEHAT
pok amid littor
on 2/3/13

RAJA GOPAL RAJA GEMBALA
In bukan Raja Gopal tetapi Raja Madya. Gopal ialah bahasa Sanskrit = Gembala. Ya, perkataan GemBaLa pun adalah berasal daripada bahasa Sanskrit iaitu Gopala. 

Dari Gopala menjadi Gempala menjadi Gembala. Itulah evolusi bahasa Melayu. Madya didalam Bahasa Sanskrit ialah WINE. Jadi Raja muda Selangor adalah Raja Madya. KAH KAH KAH on YA AMPOOON ! MASIH ADA LAGI ANAK MUDA MELAYU YANG DEGIL TAK IKUT NASEHAT
RAJA MADYA SELANGOR
on 2/3/13

MAHARANI IALAH FAT LADY
yg berselimpang (pang muka dia) merah & bertengkolok tu bekas maharaja. hangpa kena tau dlm negara ni ada institusi raja2 & institusi maharaja (perdana menteri) & maharani (fat lady). 

calon menang jadi wakil rakyat, jadi exco, jadi menteri, jadi perdana menteri, inilah golongan maharaja (dah lupa asal usul - rakyat macam aku jugak). bini2, girlfren2, simpan2, anak2 dah jadi kadok naik junjung, sama taraf atau lebih2 dari raja2. 

sekarang ini kita ditadbir oleh 2 kuasa, raja & maharaja. apapun ada yg baik tapi sikit sangat la. on YA AMPOOON ! MASIH ADA LAGI ANAK MUDA MELAYU YANG DEGIL TAK IKUT NASEHAT


SEKADAR GAMBAR HIASAN
UNTUK MEMBUNUH 
SELERA MAKAN

---------

AKHIRNYA TERBARAI JUGA CERITA NAJIB PENGECUT DAN PENAKUT

Posted: 03 Feb 2013 04:21 AM PST



 MUHYIDDIN AKAN LEBIH BERANI
lebih cekal
lebih baik
satu sifat muhyiddin yang menonjol
ialah : muhyiddin tak takut pada bini
 Jangan Soal Hak PM Bila Hendak Umum PRU13 - Ahmad Bashah
ALOR SETAR: Mana-mana anggota Pas yang tidak faham mengenai hak Perdana Menteri dalam soal bila hendak mengumumkan pilihan raya umum (PRU) sepatutnya terlebih dahulu menggesa pemimpin pakatan pembangkang mengadakan PRU di negeri yang dikuasai mereka dan bukan menyifatkan Datuk Najib Razak 'pengecut atau takut'.
Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah, Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah hari ini berkata isu Perdana Menteri hendak mengumumkan bila pilihan raya umum hendak diadakan adalah hak beliau.
"Kita (Barisan Nasional) tiada masalah jika mereka hendak bubar DUN sekarang tapi apa salahnya PRU diadakan sehingga tempohnya matang April ini," katanya semasa diminta mengulas pemimpin Pas yang menyifatkan Najib takut hendak mengadakan PRU sekarang

NAJIB TINGGAL TELOO





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....AKHIRNYA MELETUP JUGA CERITA INI....kah kah kah...

kah kah kah... RAKYAT LAMA SEDAR NAJIB INI PENAKUT...kah kah kah..

kah kah kah..TAK PERNAH BERTANDING  DALAM PARTI...kah kah kah..

kah kah akh.. TAK PERNAH TEMPUR REBUT JAWATAN... kah kah kah...

kah kah kah...JADI PM KERANA PAK LAH UNDUR... jkah kah kah..

kah kah kah...NAK BUAT PRU13 BUKAN MAIN LAMBAT...kaha jkah kah..

kah akh kah...JADI BAHAN LAWAK CERAMAH PAKATAN....kah kah kah..

woit...BARU SEKARANG ADA YANG BERANI JAWAB... kah kah kah..

NOTA:
madey tahu najib penakut
berapa kali madey kata najib lembik
malah  ketiak mesyuarat terturtup
madey selaku kutuk najib
bukan saja takut pada pakatan rakyat
pada suami sendiri pun najib takut
kah kah kah

KALAU TIPU PILIHAN RAYA
5 JUTA AKAN TURUN KE JALAN RAYA

------

LIMA JUTA AKAN TURUN KE JALAN RAYA - KALAU TIPU PILIHAN RAYA

Posted: 03 Feb 2013 03:48 AM PST





 TIPU PILIHAN RAYA
KITA TURUN
KE JALAN RAYA

Demo: Bimbang pembangkang

 ikut Arab

SUNGAI PETANI 2 Feb. - Mahathir Mohamad melahirkan kebimbangan beliau terhadap kemungkinan pembangkang menganjurkan demonstrasi berpanjangan sekiranya tewas dalam pilihan raya umum akan datang.
Beliau berkata, perkara itu mungkin boleh berlaku kerana pakatan pembangkang seringkali menjadikan negara-negara Arab sebagai contoh.

Katanya, demonstrasi jalanan seperti Mesir boleh berlaku di negara ini kerana pembangkang menggunakannya sebagai model untuk menjatuhkan kerajaan.

"Apabila mereka kalah, mereka akan mengadakan demonstrasi berpanjangan untuk menjatuhkan kerajaan. Mereka akan mengikut cara-cara di negara Arab dengan mengadakan perhimpunan sehingga 200,000 orang di bandar-bandar besar," katanya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... MEMANG BETUL  NAK IKUT ARAB... kah kah kah...

kah kah kah...APA SALAH IKUT ARAB?..... kah kah kah...

kah kah kah... APA SALAH GULING KERAJAAN CARA  ARAB?... kah kah akh..

kah kah kah..KERAJAAN SEKARANG KERAJAAN HARAM... kah kah kah...

kah kah kah...MENANG KERANA UNDI SABAH... kah kah kah..

kah kah kah..UNDI SABAH UNDI TIPU... kah  kah kah...

woit... DAH BAGI AMARAN... 500 RIBU BERI AMARAN... kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN TIPU PILIHAN RAYA... kah kah kah...

kah kagh kah...KALAU TIPU 5 JUTA TURUN KE JALAN RAYA...kah kah kah...

w0it...INI BUKAN AMARAN... INI JANJI.... kah kah kah

BERI KAD PENGELAN 
MENGAJAK KE JALAN RAYA

-----

PELIK !!! MAYAT DAH REPOT - MASIH CUBAAN MEMBUNUH

Posted: 03 Feb 2013 03:30 AM PST



KOMENTAR TUKAR TIUB
macam macam punya gila
macam macam punya cara
semua nak tipu melayu
semua nak bodohkan melayu

 MAYAT BERGELEMPANGAN
SEMUA CUBAAN BUNUH


INI JUGA KES CUBAAN BUNUH
DI CUBA DENGAN 17 DAS TEMBAKAN
Police classify housewife's death as attempted murder
7:36PM Feb 1, 2013 
Selangor police today gave an assurance that the investigations into the death of a 22-year-old housewife, who was allegedly shot in a car by police officers last Jan 18 was still on-going as the case has been classified as attempted murder.

The police also assured that if there were any evidence to suggest police involvement, the person would be charged in court.

Selangor CID chief SAC Mohd Adnan Abdullah said police have classified the case under Section 307 of the Penal Code for attempted murder.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MALAYSIA DAH GILA.... kah kah kah..

kah kah kah..PEREMPUAN CHINA INI DAH MATI...kah kah kah..

kah kah kah... NAK BUAT PERCUBAAN BUNUH APA LAGI...kah kah kah..

kah kah kah..MAYA DAH TERGOLEK DOG.... kah kah kah

Surirumah ditembak mati polis, siasat bawah kes bunuh- Surendran

KUALA LUMPUR 2 Feb: Naib Presiden KEADILAN, N Surendran meminta kematian seorang suri rumah yang ditembak polis baru-baru ini, diklasifikasi sebagai kes bunuh dan bukan cubaan membunuh.
Beliau mengulas kenyataan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah, SAC Mohd Adnan Abdullah, bahawa anggota polis terlibat akan disiasat di bawah Seksyen 307 Kanun Keseksaan.
"Saya ulang, ini bukan cubaan membunuh tetapi memang bertujuan membunuh dan sepatutnya disiasat bawah Seksyen 302 kanun keseksaan kerana membunuh.
INI JUGA CUBAAN BUNUH



------

YA AMPOOON ! MASIH ADA LAGI ANAK MUDA MELAYU YANG DEGIL TAK IKUT NASEHAT

Posted: 02 Feb 2013 08:00 PM PST




KOMENTAR TUKAR TIUB
adalah menjadi satu kesalahan
adalah menjadi  satu yang aib
satu yang hina
apabila anak anak muda 
tidak hormat kepada 
pemegang mohor botol botol besar
raja raja melayu

ADALAH DINASEHATKAN
anak anak muda melayu
agar jangan sesekali
menulis saperti tulisan tulisan dibawah ini

TUKAR TIUB
menerima banyak surat surat sademikian
maka hendaklah kita hentikan
menulis surat surat sademikian

JANGAN SESEKALI
kita hina pemegang mohor botol besar
kerana pemegang mohor botol besar ini
adalah juga kepala islam
bukan kepala bana


 PEMEGANG MOHOR
RAJA RAJA BOTOL BESAR

TAK PERLU DOAKAN UNTUK RAJA

setan kau raja melayu . kau memang ketua segala setan kat bumi Malaysia ni . kami doakan nama kau setiap doa semayang jumaat , tapi ternyata perangai raja raja semua macam lahanat ! macam setan ! wahai setan raja - raja melayu .

 dengar sini aku rakyat nak bagitau . anak aku nak minum susu mahal pun aku terpaksa cut cost tapi kau setan minum air mahal - mahal . aku bekerja bagai nak mampus , kau setan raja melayu sedap berjimak dan berjubor . dan paling gampang , aku amin kan nama kau setiap hari jumaat , tapi kau ternyata ketua segala setan .

 aku tadah tangan minta tuhan beri kau panjang umur , tapi kau raja setan Melayu boleh seronok berzina . kau raja Melayu memang bapak segala setan ! kau tunggu wahai setan . akan aku aturkan gerakan merepublikkan negara ini . biarkan kau setan dan rakan-rakan kau mampus dan hapuskan kau sekeluarga sampai lenyap dari sejarah ini . -anonymous- GARAM (Gerakan Anti Raja-raja Melayu) on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/28/12

Ampun tuanku berulat taik aku on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
Anonymous
on 11/28/12
 RAJA BOOLA RAJA JUDI
aik keluar juga akhirnya ya,,,,heheheh....kalau tt berani...aku pun berani......sebelum tur dengar dulu nyanyian ULTRA MALAYA....BANGSAT F A M...F A M BANGSAT....F A M BANGSAT.....KIKIKIK...EHEH TAIK TU TAK JATUH KAT MUKA BETA...SEKALI BETA KETIS...PELEPAP...KENA MUKA DIRECTOR AHMAD NISBU......

KAKAKAKAKAKA.......TAK FAHAM...ADA AKU KESAH...KAKAKAKAK on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
didi kota belud
on 11/28/12

kepala butuh msak asam.......ketua ugama konon......mcm ketua setan adalh..... on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
        

GUINESS STOUT BAIK UNTUK ANDA
eluknya bagi dia arak banyak banyak sruh dia gangbang bukkake sekalI BIOR DIA MOMPOS ATAS PUKI on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
Anonymous
on 11/28/12

palat tuanku? hahahahhahahaha kiter tak perlukan raja-raja untuk hidup pun! on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
Publish | Delete | Spam
mahathir muhammad kerala
on 11/28/12

Ketua Agama Islam...hahaha... ROTFL..tu pasal aku x pernah angkat tangan doa kat diorg setiap kali solat Jumaat! on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
Anonymous
on 11/28/12


 ADAT LAAA KUNUN
WOOOITTT!! TT, Korang apa sibuk2 nie, jeles ke? Kalau dah miskin, papa kedana, duduk diam2 kat rumah tengok maharaja lawak! http://www.youtube.com/watch?v=eYzqCInXVug Sedangkan Mufti yg. lebih tinggi pangkat, darjat & gelarannya tidak bising2 apasal korang rakyat jelata bising2!!!

 Pegi jahanam lah!!! Mak bapak datuk & moyang korang semua sembah tuanku apasal kamu semua nak bising2!? 'Biar mati ANAK, jangan mati ADAT.' 

Bukan gitu? Esok kalau 'LYNAS' meletup bahana daulat tuanku, baru padan muka & bontot korang semua! ~ Daulat Tuhanku! x3 on YA AMPOOON APA SUDAH JADI PADA ORANG MELAYU!!!
Anonymous


YA AMPOOOON
YA DALUT
YA TUNKU
YA BUNTUT
BERULAT

----

Tiada ulasan: