Sabtu, 19 Januari 2013

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Rosmah ajar cara nak buat pahala ...

Posted: 18 Jan 2013 03:45 PM PST

Mak Hajjah Rosmah bagi tips cara-cara mudah bagaimana nak buat pahala dan mengelak dari buat dosa.Korang kena dengar elok-elok nasihat ikhlas dari Mak Hajjah Rosmah nih!
"Ya lah, maklumlah, sy pun jd isteri tu sy tengok macam-macamlah juga kita kata, macam-macamlah juga kena fitnah , tapi tuan-tuan dan puan-puan sekalian, saya hanyalah manusia biasa. Saya tahan sahajalah, demi untuk kemenangan Barisan Nasional dan demi untuk kemenangan Yang Amat Berhormat Perdana Menteri kita sebagai Presiden Barisan Nasional. 

Sbb sy mmg tahu dia punya program no. satu , nak hentam Rosmah dulu! Aah..sbb dia kata , Rosmah ini pandai sangat nak bercakap! Tak kisahlah, apa yg dia nak cakap biarlah.
Saya kata, kita serahlah kpd tuhan , kita serahkan kpd Allah SWT , saya kata biarlah dia , dia, dia nak buat dosa, biarlah dia buat dosa! Kita ni sabor ajerlah kan? Apakah …apa ? kata sabor itu pernah kita iman… 

Kita mmg tahu dia punya agenda pertama , dia kata , ha! ha! etek Rosmah! Etek Rosmah! Bukan dia kata etek siapa , bukan etek Najib , etek Rosmah! Dia etek bini orang pulak dulu! Itu yg saya heran tuh! Ha! ha! 

Saya berani sumpah, Saya berani bersumpah , wallah, saya tidak ada cincin itu ada pada tangan saya langsung. Mmg cincin itu masuk ttp untuk … untuk di apa… di apa… di..di..dipamer kpd org yg ada duit. He! He! Saya tak duit ... aperrrrr… tengok-tengoklerrr …he! he! Very nais, very nais! Habis cerita.

Jadi sy harap jgn dengar apa-apa ..err..err.. fitnah diaorang . Kalau nak buat dosa, dengarlah! Kalau nak, Kalau nak buat apa… kalau nak buat pahala, kata, apa yg kita tak nampak jangan kita percaya, ya? Kalau ada apa-apa isu, cakap dgn saya , tanya saya sendiri , saya boleh bagi penerangan … "


Percayakah korang Rosmah beli cincin RM24juta ? Hamidah Osman Adun Sungai Rapat yang bengap tu pernah kata, "Bayangkanlah besor mana cincin RM24 juta tuh! Hamidah mmg tak percaya!

Korang akan dapat dosa sajer kalau percaya Rosmah memiliki barangan mewah seperti, Gelang RM1.65 Juta, jam tangan berjenama Franck Muller bernilai antara RM350k - RM50k , beg tangan Jenama Birkin Berharga RM636,100...terpulanglah kalau korang nak buat dosa…

Bila kita tanya pameran di mana? Pameran di sebuah tempat sulit, Bila? Di tarikh yang sulit. Siapa tetamu jemputan tengok pameran ini, oh tetamu yang sulit. Saya merasakan mereka sedang mencipta alasan demi alasan untuk membela Rosmah bin Mansor," kata Chegubard di sini

Tiada ulasan: