Isnin, 3 Disember 2012

Tukar Tiub

Tukar Tiub


NAJIB UNDER

Posted: 03 Dec 2012 05:00 PM PST


 SAMA SEPADAN
BERDIRI SAMA TEGAK
DUDUK SAMA TINGGI 
GEMOK SAMA SEGUNI
MACAM  BADAK SEDANG BERENDAM
MACAM LORI SEDANG ISI MINYAK

Najib perlu berundur jika benar-benar insaf

Muhammad Faeez Azahar,30 Nov 2012
IPOH: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak digesa berundur jika perdana menteri itu bebar-benar sudah menginsafi segala kelemahannya.

Menurut Bendahari Dewan Pemuda PAS Perak Fakhrulrazi Mokhtar, Najib tidak boleh menganggap kesilapannya adalah perkara biasa dan berasa cukup dengan hanya meminta maaf.

Sebaliknya katanya, permohonan maaf itu perlu disusuli dengan meletakkan jawatan dan memberikan peluang kepada mereka yang lebih baik untuk menerajui negara.

"Permohonan maaf tersebut menggambarkan pelbagai kezaliman yang telah Umno lakukan sebelum ini dan Najib melihat perkara ini sangat kecil dan mudah dimaafkan.

"Najib seharusnya berundur dan melepaskan jawatannya jika beliau benar-benar insaf akan perbuatannya seperti yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin di Negara lain," kata beliau kepada Harakahdaily.

Sementara itu, mengulas Perhimpunan Agong Umno (PAU) kali ini beliau berpendapat ianya seoalah-olah tiada arah tuju.

Menurutnya, pimpinan dan perwakilan Umno menggunakan perhimpunan kali ini lebih kepada  medan untuk menghentam dan memfitnah Pakatan Rakyat.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... ORANG PAS INI SUDAH SILAP.... kah kah kah..

kah kah kah.... BAHAYA BESAR KALAU NAJIB UNDUR... kah kah kah..

kah kah kah...NANTI JADI KES MACAM  MADEY MENGUNDUR.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU NAJIB UNDUR MUHYIDDIN NAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU MUHYIDDIN NAIK.... PAKATAN JADI SUSAH.... kah kah kah..

kah kah kah... KERANA PUAN SERI NORAINI TAK GILA SHOPPING.... kah kah kah..

kah kah kah.... PUAN SERI NORAINI TAK  TERKINJAK KINJAK... kah ka kaj..

kah kah kah... PUAN SERI NORAINI    TAK PAKAI BEG BIRKIN... kah kah ka


-----

NAJIB TAKUT PADA ROSMAH DAN TAKUT DENGAN MADEY

Posted: 03 Dec 2012 04:00 PM PST



KOMENTAR TUKAR TIUB
dari awal lagi
najib telah diketahui sebagai mat lembik
dalam sejarah politik
si najib ini tidak pernah bertempur
semuanya  datang secara fluke
jadi mb pahang kerana ayah mati
jadi ketua  pemuda kerana lantikan
jadi presiden parti kerana dolah undur

kerana itu untuk buat pru13
mat lembik ini dulak dalik
kluk klek
flip flop

kerana itu muhyiddin yassin
telah bersedia untuk mengambil alih


Najib takut bantah campur tangan Mahathir – Anwar


(Oleh Aedi Asri)
PETALING JAYA 3 Dis: Datuk Seri Najib Razak gagal menunjukkan keberanian sebagai pemimpin apabila hanya membiarkan mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad campur tangan dalam urusan pentadbiran kerajaan.
"Orang di sekeliling Perdana Menteri mahupun beliau sendiri tidak suka dengan cara Mahathir campur tangan dalam (urusan) kerajaan, tetapi saya tidak fikir Najib berani bertegas.
NAJIB ADA TELOO

"Sebab itu Mahathir masih panggil pimpinan Umno dan beri arahan kepada mereka," kata Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


"Najib tidak boleh bertindak tegas terhadap bekas Menteri Wanita, Datuk Seri Shahrizat Jalil (ketika terlibat dalam skandal National Feedlot Corporation), jadi saya tak boleh bayangkan beliau boleh bertegas dengan Mahathir," katanya pada sidang media di ibu pejabat parti, hari ini.
Anwar berkata, beliau tahu tentang pertemuan Mahathir dengan pimpinan Umno peringkat negeri dan meminta mereka menangguhkan rancangan menjatuhkan Najib sehingga selesai Pilihan Raya Umum ke-13.
"Ia disampaikan kepada hampir semua pimpinan Umno negeri. Sebab itu saya fikir Najib rasa kedudukan peribadinya dalam Umno tidak selamat," kata Anwar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SIAPA KATA NAJIB TAK ADA TELOOO.... kah kah kah..

kah kah kah...ADA MEMANG ADA....kah kah kah..

kah kah kah... TAPI SUDAH TERCABUT.... kah kah kah...


------

SEPULUH SOALAN UNTUK NAJIB RAZAK

Posted: 03 Dec 2012 11:01 AM PST




Kenyataan Media
Angkatan Muda Keadilan Malaysia

3 Disember 2012

AMK Mendesak PM Najib Razak Jawab 10 Soalan Sebelum PRU13

Ketua Penerangan Angkatan Muda Keadilan Malaysia (AMK), Lee Khai Loon mendesak Perdana Menteri Najib Razak untuk menjawab segera 10 soalan penting sebelum PRU13 diadakan. Sebenarnya Najib Razak telah menjadi Perdana Menteri yang sarat dengan paling banyak skandal dalam sejarah Malaysia serta ada keperluan untuk beliau tampil ke depan dan bersihkan nama.

AMK berpendapat kegagalan Perhimpunan Agung UMNO dalam mengemukakan sebarang pandangan dan halatuju negara dalam mencapai perubahan yang baik kepada rakyat. PM Najib Razak langsung tidak menyentuh tentang isu rasuah dan penyelewengan dalam UMNO, tetapi memilih untuk serang dan mengaibkan Pakatan Rakyat.

Perbuatan Najib Razak bukan sekadar menunjukkan bahawa UMNO telah hilang keyakinan untuk menang dalam PRU13. Sekiranya beliau ada keikhlasan untuk mengakui kesalahan yang dibuat oleh UMNO/BN sejak dulu, maka 10 soalan yang dikemukakan oleh AMK perlu dijawab dengan serius agar rakyat dalam menilai dengan informasi yang mencukupi dan gambar yang sebenar.

SOALAN 1: Sekiranya Najib Razak menyatakan bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang paling demokratik di dunia, kenapa sampai hari ini masih enggan untuk berdebat dengan Ketua Pembangkang Dato' Seri Anwar Ibrahim? Bukankah berdebat adalah sebahagian penting dalam sistem demokrasi?

SOALAN 2: Sebagai seorang pemimpin negara yang bertanggungjawab serta hormat pada kuasa rakyat, bagaimanakah Najib Razak menangani kekalahan yang bakal dihadapi oleh UMNO/BN dalam PRU13? Bagaimanakah beliau memastikan peralihan kuasa secara aman kepada Pakatan Rakyat?

SOALAN 3: Jikalau Najib Razak ingin mengambil martabat wanita, kenapa memecah rekod Malaysia dengan menjadi lelaki pertama yang merangkap Menteri Wanita? Adakah UMNO/BN ketandusan pimpinan wanita yang berkebolehan dan kredible.

SOALAN 4: Dalam konteks mencari kebenaran serta urus tadbir yang baik, kenapa kerajaan UMNO/BN menghalang peguam Perancis untuk masuk ke Malaysia untuk memberi taklimat tentang perkembangan terkini perbicaraan skandal pembelian kapal selam Scorpene? Kenapa memperalatkan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) ke atas Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) yang membawa kes skandal Scorpene tersebut ke Mahkamah di Perancis?

SOALAN 5: Apakah pandangan Najib Razak terhadap skandal RM40 juta Ketua Menteri Sabah Musa Aman yang merupakan komisen pembalakan serta sumbangan politik? Adakah kerajaan UMNO/BN akan menubuhkan Suruhanjaya Diraja untuk membuat siasatan ke atas kes rasuah dan konflik kepentingan?

SOALAN 6: Kenapa Najib Razak masih mengambil sikap bisu ke atas pelbagai dakwaan serius yang dibuat oleh ahli perniagaan Deepak Jaikishan khasnya dalam projek Kementerian Pertahanan yang berjumlah RM100 juta pada tahun 2005 berkait rapat dengan keluarga Najib? Adakah kerajaan UMNO/BN cuba untuk melindungi kebenaran daripada diketahui oleh rakyat?

SOALAN 7: Bekas Ketua Polis Musa Hassan telah menuduh Menteri Dalam Negeri Hishammuddin Hussein Onn yang campur tangan dalam pentadbiran PDRM, bagaimanakah Najib Razak menangani isu profesionalisme dan kewibawaan polis yang dimanipulasi oleh parti UMNO/BN?

SOALAN 8: Kenapa kerajaan UMNO/BN berdegil untuk membenarkan loji nadir bumi Lynas untuk beroperasi di Malaysia walaupun ditentang kuat oleh rakyat? Adakah menarik pelaburan asing lebih penting daripada kesihatan rakyat? Rakyat didahului yang diwar-warkan dalam slogan 1 Malaysia hanya slogan kosong yang tidak bermakna langsung?

SOALAN 9: Kenapa penstrukturan semula subsidi sering kali dikenakan ke atas barang keperluan rakyat tetapi langsung tidak mengkaji semula perjanjian Pengeluar Tenaga Bebas (IPP) yang jelas berat sebelah? Adakah Najib Razak lebih suka membuat public relation exercise tetapi enggan mengakui menangani masalah pokok kenaikan harga barang?

SOALAN 10: Walaupun pembubaran Dewan Rakyat terletak pada tangan Perdana Menteri, adakah Najib Razak akan mencontohi Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid yang telah mengumumkan bahawa Dewan Negeri Selangor akan dibubar pada bulan Mac 2013? Kenapa Najib Razak masih bersenang hati dengan rakyat sentiasa meneka tarikh PRU13? Kenapa tidak menetapkan tarikh dengan lebih awal?

Oleh itu, AMK mendesak Najib Razak untuk menjawab kesemua 10 soalan tersebut dengan ikhlas. Jangan lari daripada permintaan rakyat serta menjalankan reformasi tulen termasuk perang rasuah serta melaksanakan urus tadbir yang telus dan baik sebelum PRU13.


LEE KHAI LOON
Ketua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN Malaysia



--------

BERITA BAIK YANG DI TUNGGU TUNGGU - KAMERA AES AKAN DI CABUT

Posted: 03 Dec 2012 06:00 AM PST







 NOTA:

anak anak muda di selangor
yang telah lama menyampah dengan kamera ini
sila buat ikuti tukar tiub
untuk maklumat terkini

jika telah kenal pasti tempatnya
sila tunggu arahan dari kerajaan selangor

kalau tidak sabar 
cabutkan lah kerana
kamera ini adalah alat untuk mengkayakan kroni
tetapi
ketika meruntuhkan tiang kamera ini
sila rakamkan  dan sebarkan di youtube dan facebook
ini untuk sakitkan hari penyokong kamera ini

CONTOH TERBAIK UNTUK DITIRU



Saiz Teks: A A A

Selangor roboh AES minggu ini – Exco

KUALA LUMPUR 3 Dis: Kerajaan Selangor bertegas akan merobohkan dua kamera Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) yang dipasang secara haram di negeri itu dalam minggu ini.
Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan, Ronnie Liu berkata, Kementerian Pengangkutan hanya ada dua hingga tiga hari lagi untuk menanggalkan kamera tersebut.
Menurut beliau, jika arahan itu gagal dipatuhi, kerajaan negeri menerusi Majlis Perbandaran Sepang (MPS) akan merobohkannya.
"Kita beri masa dua hingga tiga hari lagi kepada kementerian untuk tanggalkan. Jika tidak, kita sendiri akan robohkannya. MPS akan turun untuk berbuat demikian.
"Kita akan maklumkan kepada media sebelum ia dirobohkan. Ini bagi membuktikan ketelusan kerajaan negeri," katanya ketika dihubungi.
Kerajaan Negeri sebelum ini menetapkan dua minggu kepada Kementerian Pengangkutan, bermula 12 November lalu untuk menanggalkan AES di Selangor.
Ronnie berkata, dua kamera tersebut di Kajang yang dipasang di kilometer 6.6 Lebuhraya Lembah Klang Selatan (SKVE) dan di kilometer 301.6 menuju ke utara di Lebuhraya Utara-Selatan tidak mendapat kebenaran daripada Pihak Berkuasa Tempatan





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...INI BERITA BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah...INI MEMBAWA UNDI UNTUK PAKATAN.... kah kah kah..

kah kah kah... CAKAP CAKAP TAK GUNA..... kah kah kah...

kah kah kah.... AKSI MESTI MAHU SAMPAI.... kah kah kah



--------

KES ROGOL AMAH AKAN DI BUKA KEMBALI

Posted: 03 Dec 2012 05:00 AM PST



SETAKAT INI
laporan polis kes rais yatim
merogol amah  ini terlah dibuat
dibalai polis kuala klawang
jadi failnya masih disana
bila bila  masa boleh dibuka



BERITA

Lupakan Hasrat Tukar Kerajaan - Rais
KUALA LUMPUR: Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim meminta rakyat negara ini supaya melupakan hasrat untuk menukar kerajaan pada pilihan raya umum akan datang.
Sebaliknya, beliau menyeru mereka yang ingin melakukan transformasi, agar melaksanakannya bersama-sama dengan kerajaan yang telah dan sedang berbuatdemikian.
"Siapa yang menyatakan mereka hendak buat transformasi, (Perdana Menteri) Datuk Seri Najib Tun Razak sudah buat, sedang dan terus buat transformasi untuk kebaikan kita semua.
"Terlampau banyak aset negara, khazanah sosial dan kemasyarakatan yang sudah kita miliki. Jangan tukar sebegitu sahaja," katanya kepada pemberita ..


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...  INI PERMINTAAN YANG JUJUR DARI RAIS YATIM.... kah kah kah..

kah kah kah...INI PERMINTAAN TULUS IKHLAS.... kah kah kah..

kah kah kah... BAYANGKAN KALAU KERAJAAN BERTUKAR... kah kah kah...

kah kah kah...PEROGOL YANG PERTAMA YANG AKAN DI DAKWA IALAH RAIS YATIM... kah kah kah..

kah kah kah... KEMUDIAN RAHIM TAMBI KECIK.... kah kah kah..

kah kah kah... KES KES ROGOL INI AKAN DI BUKA KEMBALI.... kah kah kah...

kah kah kah...UNTUK SEBUAH KERAJAAN BARU... MEMBUKA KES MENTERI MEROGOL ADAKAH POPULAR.... kah kah kah,...

kah kah akh...BUKAN SAHAJA POPULAR... MENDAKWA RAIS YATIM TIDAK PERLU MENGGUNAKAB BELANJA YANG MAHAL.... kah kah kah....



-----

HISHAMUDDIN RAIS TAK DAPAT BIDADARI KERANA DIA ATHEIST

Posted: 03 Dec 2012 02:10 AM PST






 DI KELILINGI OLEH BIDADARI
APABILA ALLAH MEMILIH
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION
BERKUASA DI MALAYISA
dan
NABI BANI EEE INI DAPAT
ON9
DENGAN ALLAH
NOTA:
tukar tiub tak dapat bidadari
kah kah kah
kah kah kah
kesian apa nak jadi

soalan nya
bila kita jumpa bidadari itu
umur kita berapa?
kalau umur 18 tahun okay juga
boleh enjoy de menjoy

tapi kalau bangun bagun 
tetiba umur 60
kah kah kah
kecewa besar
melaiankan ada viagra
kah kayh kah

NOTA
satu lagi soalanyaang belum ada yang menimbulkan
kaum wanita yang soleh
yang sembahyang tak tinggal
dapat apa?

dapat brad pitt
atau david beckham
atau elton john
kah kah kah

INI NABI BANI MELAYU DAPAT BANYAK BIDADARI

Nabi Palsu bani Melayu ini kaki perempuan. Perempuan-perempuan didalam gambar itu adalah gundek-gundek dia. Nabi palsu Mamak ini ada 2 orang isteri manakala Hishamuddin Rais masih lagi bujang. Tak percaya? Tengok gambar disini http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2010/09/reezal-merican-beristeri-2-dan-kaya.html

Kaki perempuan pun boleh jadi nabi. Hanya di Malaysia! Celaka sungguh si Mamak Penang ni!! Potong jalan! Sepatutnya salah seorang daripada isterinya menjadi isteri Hishamuddin. Barulah adil! KAH KAH KAH on WAHAI BANI MELAYU - NABI KAMU TELAH MUCUL DI PULAU PINANG -
REEZAL KAKI PEREMPUAN
on 12/3/12

TAK DAPAT BIDADARI 
Jackie Chan, pelakon Kung Fu terkenal membuat kerja amal dan menolong orang miskin di China dengan wang hasil dari titik peluh sendiri. Tetapi sayang sekali dia tidak akan masuk ke syurga kerana dia bukan dari bani Melayu dan tidak membeli agama yang dijual oleh Penjual Agama di Malaysia.
 
 Manakala si Ee Naina yang menyamar sebagai bani Melayu ini pula bukan sahaja telah tidur dengan ramai bidadari di Malaysia tetapi akan dihadiahkan 72 bidadari disyurga kerana dia adalah pengikut sang Nabi yang disanjungi oleh bani Melayu. Soalan kepada penjual agama:

Mengapakah si EE Naina ini, SharEEzat, Mamakthir, dan lain-lain dari kalangan bani Melayu yang telah merompak wang rakyat Malaysia akan masuk ke syurga manakala Jackie Chan akan masuk ke neraka?

Adakah Hishamuddin Rais sang Komunis Sosialis Atheist akan disiksa di neraka manakala anak Naina yang dipilih Tuhan ini akan masuk ke syurga dan akan dihadiahkan 72 bidadari? Di manakah keadilan? on WAHAI BANI MELAYU - NABI KAMU TELAH MUCUL DI PULAU PINANG -






---------

DEEPAK AKAN MEMBUKA SEMUA RAHSIA - TUNGGU DAN NANTI

Posted: 03 Dec 2012 12:30 AM PST





KOMENTAR TUKAR TIUB
angin perubahan telah sampai
semua ini adalah tanda tanda
hari hari akhir untuk bani ketuanan melayu

jangan lupa
musa hasan bekas ketua polis negara
ingin membuat sidang akhbar di bangkok
tetapi dibatalkan
memgikut iklan kelab wartawan luar di bangkok ini
musa hassan ingin bercakap tentang fakta
pembunuhan altantuya

sidang akhbar itu batal
tetapi kita tunggu dna lihat
kes pembunuhan altantuya ini
akahn terus menjadi peluru untuk menjatuhkan najib

NOTA
dalam sejarah dunia
inilah entot yang paling mahal pernah dibayar
najib membayar entot ini dengan kerusi pm malaysia
kah  kah kah





Berperanglah dengan Deepak dahulu sebelum PR - harakah daily

Abdul Aziz Mustafa,03 Dis 2012

KUALA LUMPUR: Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak berperanglah dahulu dengan Deepak Jaikishan sebelum berperang dengan Pakatan Rakyat (PR), kata Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

"Pergi bawa Umno dia berperang dengan Deepak dulu, dah menang dengan Deepak baru datang berperang dengan kita (PR).

"Kalau dengan Deepak pun tak boleh menang perang dan tak berani jawab sepatah pun, tak usahlah cakap lebih-lebih nak berperang dengan PR," katanya.

Dalam ucapan penggulungannya di perhimpunan agung Umno, Najib mengisytiharkan perang habis-habisan terhadap PR dengan laungan slogan anti-PR.

Deepak kini dilihat memerangi Najib dengan pelbagai tuduhan terutama tuduhan yang amat jelas berkaitan dengan pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

"Deepak bukan memerangi ketua Umno cawangan tetapi Presiden Umno yang juga Perdana Menteri.

"Tentulah beliau mempunyai asas yang sangat kuat untuk berbuat demikian," kata Mohamad.

Beliau juga menyifatkan isu yang berlaku kini bukan isu Najib semata-mata tetapi isu yang melibatkan keburukan Umno yang sekaligus menjejaskan nama baik negara.

"Bukan isu serangan Deepak terhadap Najib sahaja tetapi ia juga mempunyai kaitan yang rapat dengan pendedahan (bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri) Musa Hassan bahawa (Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri) Hishammuddin (Tun Hussein) campur tangan dalam siasatan polis.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MACAM MANA NAK SERANG DEEPAK... kah kah kah..

kah kah kah... SEMUA DOKUMEN SUDAH ADA PADA SIVA RASA.... kah kah kah..

kah kah kah...  SURENDRAN PUN ADA DOKUMEN YANG SAMA.....kah kah kah..

kah kah kah... DOKUMEN APA KAH INI?..... kah kah kah..

kah kah kah... NAK TAHU DIKUMEN APA ... SILA TANYA MENANTU ABAH... kah kah kah..

woit....  ADA LAGI SATU CERITA.... kah kah kah..

kah kah kah.... MUSA HASSAN JUGA ADA DOKUMEN.... kah kah kah..

kah kah kah.... DOKUMEN APA?.... kah kah kah...

woit.... PERGI LAAA TANYA DIA.... MANA TT TAHU.... kah kah kah



-------

SARANAN DARI MAT SABU - SATU JUTA DI GRANDE FINALE

Posted: 02 Dec 2012 08:30 PM PST








1 juta ke Grand Finale Himpunan Kebangkitan Rakyat

Hazayani Zakaria,02 Dis 2012

BATU PAHAT: Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu mensasarkan sejuta orang turun ke Himpunan Kebangkitan Rakyat di Kuala Lumpur, 12 Januari tahun hadapan.

Beliau berkata, bagi mencapai sasaran itu, semua orang harus memainkan peranan menyampaikan maklumat berhubung himpunan yang merupakan kemuncak kepada himpunan-himpunan yang diadakan di setiap negeri.

"Grand finale himpunan kebangkitan rakyat, kita akan bersama-sama turun ke Kuala Lumpur bagi menuntut pilihan raya yang bersih.






-----------

Tiada ulasan: