Khamis, 6 Disember 2012

shalehudin

shalehudin


Muka wanted ahli Amno tersebar... [Video]

Posted: 06 Dec 2012 08:15 AM PST

Gambar 2: Suspek yang menikam ahli PR pada Jelajah Merdeka dikenalpasti! Sudah saksikan video pendedahan keganasan puak umno terhadap penyokong PR? ANDA NAMPAK APA YANG KAMI NAMPAK?

Suspek ini muncul diminit ke 1:17

Kepada yang belum menyaksikan video, ini dia video tersebut:



Chiss..!! Lagi berita fitnah melibatkan Nazri...

Posted: 06 Dec 2012 06:45 AM PST

NAZRI AZIZ PON BERLONGGOK DUITNYE WEHHH..!

Name : Mr. Mohamed Nazri Bin Aziz
Post : Deputy Minister PM Department
Passport No. : D 871945 (M)

Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : BD 5211-7925-8716- 51 MA
Amount : USD 6,500,000.00
Date of opening account : 08/06/97
Date of Maturity : 08/06/99


BONGKAR: Salah laku Umno bakal di dedah...

Posted: 06 Dec 2012 03:50 AM PST

Musa Hassan bakal dedah peranan pemimpin Umno dalam serangan fitnah

KUALA LUMPUR 5 Dis: Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan akan membongkar satu lagi pendedahan di Shah Alam dalam masa terdekat berhubung peranan pemimpin tertinggi Umno dalam serangan fitnah.

Perkara itu dinyatakan Timbalan Presiden KEADILAN, Mohamed Azmin Ali pada Ceramah Merdeka Rakyat di Dataran Sharuddin, Batu 8 1/2, Gombak Utara malam tadi.

Beliau bagaimanapun tidak memperinci tarikh pendedahan itu.

Ahli Parlimen Gombak itu menyifatkan pendedahan tersebut sebagai petanda Umno BN berkubur pada Pilihan Raya Umum nanti.
"Kini, Musa Hassan sedang membongkar satu demi satu peranan pemimpin tertinggi Umno dalam serangan fitnah. Saya dengar beliau akan ada satu lagi pendedahan, tunggu dan lihat.
"Apa yang pasti ini petanda Umno akan dikuburkan bukan sahaja di Selangor tetapi juga di Putrajaya, InsyaAllah," katanya di hadapan 4,000 rakyat.
Hadir sama, Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim; Adun Batu Caves, Amirudin Shari; Yang Di Pertua PAS Kawasan Gombak, Saleh Huddin Mohd Nasir dan beberapa pimpinan Pakatan Rakyat.

Menurut Azmin, ahli perniagaan Deepak Jaikishan juga akan mendedahkan lebih banyak salah laku Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor.
"Deepak sudah umum semalam lebih banyak pendedahan akan dibuat dan akan dedah berapa banyak wang dibayar kepada Rosmah, Najib dan keluarganya.
"Kita yakin pemimpin yang rasuah, zalim mesti kita humban pada PRU akan datang," kata Azmin.
Musa dalam sidang medianya minggu lalu menyatakan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein mencampuri urusan polis ketika di bawah pimpinannya, termasuk memberi arahan terus kepada pegawai rendah dan ketua polis daerah.
Deepak pula dalam wawancara Malaysiakinisebelum itu menyatakan kekesalannya terlibat mengatur akuan bersumpah kedua penyiasat persendirian P Balasubramaniam yang membatal akuan bersumpah pertama mengaitkan Najib dalam pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaaribuu.


TERHOT: Anak muda diliwat tanpa sedar...

Posted: 06 Dec 2012 01:14 AM PST

Keganasan Umno Di Gombak

Grup Pemikir Muda turut meluahkan rasa kesal dan hina terhadap provokasi yang dilakukan oleh sekumpulan penyokong Barisan Nasional di Gombak Utara semalam. Kekesalan ini terhasil saat melihat anak-anak muda yang dimanipulasi serta dipergunakan oleh pemimpin Barisan Nasional demi mengaburi kelemahan mereka untuk bersaing dengan Pakatan Rakyat secara ilmiah.

Anak-anak muda seharusnya mempunyai pemikiran yang tuntas dan segar, jangan jadi tua sebelum usia. Kenapa wujud anak muda yang tunduk kepada pemerintah korup? Jangan anak muda letakkan mereka pada aras kehinaan, diberi upah yang tidak seberapa dan akhirnya tidak ada nilai yang mereka perolehi.

Lintasan sejarah mengukir nama-nama pemuda yang hebat, salah seorangnya adalah, Sultan Muhammad al-Fateh yang Berjaya menakluk Constantinople, merupakan anak muda yang hebat bukan sahaja jitu dari segi fizikal malah keilmuan yang dimiliki baginda ketika berumur 21 tahun. Selain itu, anak muda juga boleh berbangga dengan Saidina Ali bin Abi Talib, yang tidur di katil Nabi Muhammad SAW ketika peristiwa Hijrah lantas berjaya mengagalkan satu percubaan membunuh baginda.

Grup Pemikir Muda menyeru kepada semua anak muda di Malaysia untuk menghancurkan kubu ketakutan yang dibina oleh pemerintah, teguhkan pendirian dan kekal kental menghadapi sebarang ugutan dan tohmahan yang dilemparkan. Percayalah pada janji Tuhan, kebatilan itu akan lebur saat hadirnya kebenaran dan kezaliman itu akan hancur saat munculnya keadilan.

"Dan Allah akan menolong engkau dengan pertolongan yang perkasa. Dia (Allah) yang telah menurunkan ketenangan ke dalam hati orang Mukmin supaya bertambah keimanan mereka di samping keimanan mereka (yang telah ada). Dan kepunyaan Allah tentera langit dan bumi, dan adalah Allah itu al-'Alim (Maha Mengetahui), lagi al-Hakim (Maha Bijaksana). Kerana akan dimasukkan orang Mukmin dan Mukminat ke dalam syurga yang mengalir di bawahnya sungai-sungai, mereka kekal di dalamnya. Dan Dia (Allah) hapuskan daripada mereka kesalahan-kesalahan mereka. Dan yang demikian itu pada sisi Allah adalah kejayaan yang besar." Surah al-Fath yang bermaksud kemenangan.

Kita perlu tingkatkan maruah anak muda, jangan lagi dibenarkan anak muda ditelunjuki dan diarah untuk menjadi alat dan perkakas kepada individu yang korup dan biadab. Anak muda perlu hayati budaya ilmu, persiapkan diri dengan pengetahuan. Biar perkakas Barisan Nasional dengan pemikira feudal mereka, kita bersaing dengan ilmu dan hujah. Tindakan samseng mereka hanya memperjelaskan ketakutan yang mereka hadapi kini.

AHMAD AMIR ARSHAD
Dewan Pemuda Muhammad Al Fateh
Grup Pemikir Muda


Ni sebabnya ramai BANGANG dalam Umno... kahkahkah...

Posted: 05 Dec 2012 08:21 PM PST

Pada macai-macai Umno...
Tolong jangan marah kat Mahathir...
Betoi neh...
Aku cukup serius bila kata jangan marah kat Mahathir...
Sebab, apa yang Mahathir kata kali ni BETOI..

Kahkahkah...

Nampak dak tuh apa yang Che Det dah kata, Umno memang dah lama tutup pintu pada orang-orang pandai dari mendekati Umno.... Maknanya, yang ada dalam Umno sekarang neh adalah orang-orang Umno yang bangang dan kaki provokasi saja. Jenis otak tarok kat lutut....

Kahkahkah...

Nak bukti???
Ni ha buktinya...

 
  

Kahkahkah...


Woiit!! Ni SMS kejadah apa pulak neh...

Posted: 05 Dec 2012 06:28 PM PST

Umno kantoi.. Tragedi Malam Tadi Telah Dirancang..

KUALA LUMPUR 5 Dis: Serangan sekumpulan samseng terhadap ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak malam tadi didahului dengan penyebaran khidmat pesanan ringkas (SMS) berupa 'arahan' beberapa hari sebelumnya.

SMS itu menyatakan arahan supaya membantah kehadiran Datuk Seri Anwar Ibrahim pada program yang diadakan di Dataran Sharuddin, Batu 8 1/2 di Gombak. SMS itu didedahkan Ketua Cawangan PAS Kampung Gombak Utara, Haider Samsudin kepada Keadilan Daily malam tadi.

Katanya, beliau menerima SMS itu beberapa hari sebelum ceramah berlangsung.
"SMS ini disebarkan kepada orang ramai khususnya pemimpin PAS dan anggota supaya tidak turun ke ceramah. Ia juga mengandungi bukti arahan supaya rakyat turun beramai-ramai buat provokasi pada ceramah," jelasnya.
Pada program itu, Haider cedera di kepala akibat dibaling objek keras dipercayai pasu oleh samseng Umno.

Berikut SMS tersebut:
Adalah dimaklumkan pada tarikh 4.12.2012 hari selasa malam, ketua pembangkang anuar ibrahim akan datang ke gombak utara bt 8, diharapkan tuan tuan dapat menurunkan seberapa ramai pemuda cawangan bagi menghalang kehadiran beliau ke gombak utara. Tuan tuan! Gombak Utara adalah maruah kita, sama samalah kita turun beramai ramai pada malam tersebut. 
A.kum & slm perjuagan.. diseru semua ketua 4 sayap caw2 (Cawangan-cawangan). PDM (Pusat Dun Mengundi) Bt (batu) 9 Gbk (gombak) dpt (dapat) menurunkan seberapa ramai ahli caw.ke perkarangan pjb (pejabat) Dun Simpang bt 8 gbk (gombak) mlm (malam) ini jam 8mlm (malam) bg (bagi) menyokong BANTAHAN kehadiran KETUA PENGKHIANAT BANGSA ke kg kita gbk (gombak) utara.. moga kita sama2 dpt (dapat) membela kg kita & mempertahankan kubu kuat kita dr (dari) dikhianati oleh egen ZIONIS ini… su (setiausaha) pdm (Pusat Dun Mengundi) bt (batu) 9 gbk (gombak).

Penyebaran SMS itu turut disahkan Timbalan Ketua Cabang KEADILAN Gombak, Amirudin Shari dalam kenyataan pagi ini.
"Beberapa hari sebelum program, pimpinan Pakatan Rakyat Gombak telah dimaklumkan bahawa terdapat pesanan ringkas (SMS) yang berlegar untuk menggesa Pemuda Umno Gombak turun untuk menghalang program yang akan berlangsung," kata Ahli Dewan Undangan Negeri Batu Caves itu.
Ekoran itu, sebagai langkah keselamatan, kepimpinan Pakatan Rakyat Gombak membuat satu laporan polis Isnin lalu di Balai Polis Gombak bagi mengelakkan kejadian yang tidak diingini.

~ KD

Sejak bila BN ambik alih kerja buat Tuhan neh

Posted: 05 Dec 2012 03:36 PM PST

Betoi Mahathir kata...
Memang Melayu mudah lupa...
Lupa pada Agama...
Lupa pada Yang Maha Berkuasa...


Saya cukup kecewa: Ibu Aminulrasyid [Video]

Posted: 05 Dec 2012 12:00 PM PST

Saya cukup kecewa: Ibu Aminulrasyid


Tiada ulasan: