Nuffnang

Pengikut

Era Pasca

sumber :-

Era Pasca


Gempar! Lima MP Umno Bakal Dibuang Oleh Najib Razak pru13!

Posted: 04 Dec 2012 02:34 AM PST

@erapasca dari agensi berita fakap ep.
Sekurang kurangnya enam ahli parlimen muda umno akan digugurkan dari menjadi calon 
pada pilihan raya umum akan datang. mereka ialah Khairy Jamaluddin MP Rembau, Azalina Othman Saad MP Pengerang, Saifuddin Abdullah MP Temerloh, Noraini Ahmad MP Parit Sulung dan Fuad Zarkasi MP Batu Pahat dan Bung Mokhtar MP Kinabatangan.

menurut sumber wisma putra yang rapat dengan presiden umno, mereka digugurkan atas 
sikap politik mereka yang liberal dan gentleman yang tidak bertempat, telatah mereka 
dalam mendedahkan idealisme juga tidak memberi keuntungan kepada umno dan ada 
kalanya tidak setuju dengan dasar diputuskan dan kuat membangkang dasar kerajaan pusat.

Khairy Jamaluddin, Saifuddin dan Fuad yang dilihat cuba membawa pembaharuan politik 
orang muda sejajar kehendak Najib Razak melakukan transformasi politik tetapi memberi kerugian kepada Barisan Nasional untuk terus mengumpul harta individu sebanyak mungkin. 
"mereka juga degil dan hendak menunjuk pandai," kata sumber wisma putra.
manakala dua bekas ketua umno iaitu Azalina dan Noraini bakal digugurkan kerana 
mereka tidak memberi sumbangan kepada parti dan lebih bersikap mendiamkan diri 
selepas tidak dilantik menjadi menteri dan timbalan menteri, pengguguran Azalina dan 
Noraini juga dikatakan ada sangkut paut dengan Rosmah Mansor.

menurut sumber dari wisma putra, keenam enam MP Barisan Nasional ini akan di gantikan
tempat mereka dengan calon calon baru yang lebih matang dan berkaliber dan sedia 
berkhidmat demi tranformasi Najib Razak dalam memajukan hutang negara supaya 
melebihi rm 500 billion tahun hadapan.
menurut sumber dalaman wisma putra punca utama kepada pengguguran pencalonan mereka adalah kerana mereka telah menolak sistem AES jpj, menerima idea pro mahasiswa, membuat demonstrasi jalanan, mengakui kelemahan umno pada pembangkang, meminta royalti minyak kelantan di kembalikan, menolak sumpah munafik pemimpin umno dan sebagainya.
berikut senarai sulit yang di serahkan kepada era pasca mengenai calon calon pilihan
winnable candidate bagi menggantikan calon calon keras kepala ini.

1. Mohd Saiful Bukhari Azlan - Calon MP Rembau, Khairy Jamaluddin Gugur.

 2. Ezam Mohd Nor - Calon MP Kinabatangan, Bung Mokhtar Gugur.
3. Jins Samsudin - Calon MP Temerloh, Saifuddin Abdullah Gugur.

4. Lokman Adam - Calon MP Parit Sulong, Noraini Gugur.

5. Hassan Ali - Calon MP Batu Pahat, Puad Zarkasi Gugur.

6. Ummi Hafilda - Calon MP Pengerang, Azalina Othman Gugur.

ada beberapa lagi senarai calon MP bakal menyusul dalam siri pendedahan panas ini.
terima kasih pada sumber dalaman wisma putra yang memberikan kepada kami beberapa
maklumat sulit lagi OSA ini. 1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan.

@erapasca - muhyiddin ganti najib! kikikiki


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Pecah Berita! Kamera AES di SKVE Di Tumbangkan!

Posted: 04 Dec 2012 01:38 AM PST

Kuala Lumpur - by @tiewnama
seperti di jangka Pakatan Rakyat hari ini mengotakan kehendak rakyat malaysia yang 
tidak mahu kamera aes kerajaan Barisan Nasional ini menjadi Amno Electronic Sideincome. dengan itu serta merta kamera umno ini di cabut oleh majlis perbandaran di SKVE.


by @tiewnama - tahniah kerajaan Pakatan Rakyat kerana memahami KEHENDAK rakyat. kahkahkahkah


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Pecah berita! Parti Nepal sertai Barisan Nasional untuk hadapi PRU13.

Posted: 03 Dec 2012 07:11 PM PST


Semalam cacai2 sibuk siarkan gambar mereka edit untuk hina parti PKR, di bawah adalah gambar poster yang UMNO pusing satu alam maya, konon2 depa hebat lah tu mengedit.. kahkahkah

ini yang Facebooker UMNO gebang sari semalam. nampak dah takde isu, so edot pun jalan.. kahkahkah

Tak kurang hebat blogger UMNO AAKJ (Azmi Awang KJ)
Nih gua nak kasik bukti bahawa penampakan Parti Nepal di PWTC kelmarin.. kahkahkah

United Nepalian National Organisation. Kahkahkah
Orenji:
Inilah yang terjadi bila hendak menulis tiada isu. Kalau tak menulis pula x makan pulak anak bini. Tulislah apapun meskipun terpaksa edit gambar untuk dijadikan modal menabur fitnah.. Itulah cara didikan lembUMNO..

Gambar tu sebenarnya telah diedit oleh Blogger pencacai UMNO yang ketiadaan isu untuk dijadikan senjata bagi menyerang PKR dan juga Pakatan Rakyat. Tak memfitnah menipu x UMNO lah!!!

Sex, Rasuah dan Fitnah mainan UMNO. Yang perlu kita lakukan ialah berkerja keras untuk menumbangkan UMNO/BN dalam PRU13 nanti.


COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

PANAS : INI LAH DIA MENTERI BEREKOR (monyet UMNO)! kahkahkah

Posted: 03 Dec 2012 04:56 PM PST

Kahkahkah yang digelar ini 3 ekor je? Ekor ni untuk binatang der. dan Ekor itu utk kepimpinan tertinggi tu. Kalau setakat taraf cacais, hmmmm pencacai merangkap angkat najis je lah. adoyaiii hinanya. huhuhu

Dengar betul, YB 3 ekor Naib President, 3 ekor yang akur.. kahkahkah

Kalau ikut permahatian gua dan ikut sumber wisma putra, sahabat (najib panggil muhyiddin) dan 3 ekor yg akur ini Zahid, Hishammuddin dan Shapie Apdal adalah kem yang nak usul tak percaya pada Najib, dan nampaknya Najib lagi cepat memintas peluang mereka.. kahkahkah




COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Gempar!! Siapa Ketua Umno Bahagian Kelantan Yang Di Dakwa Buntingkan Pelajar Universiti Itu?

Posted: 03 Dec 2012 09:31 AM PST


Kuala Lumpur - by @tiewnama 
dari sumber sumber yang tidak di nyatakan dan era pasca berharap agar berita ini hanya 
fitnah semata mata dan tidak benar sama sekali, berita ini sangat bagus bagi apa yang 
sedang berlaku di dewan merdeka PWTC di mana perwakilan umno sedang membincangkan 
dan mencari mekanisma terbaik bagaimana hendak mengekalkan kuasa parti berkenaan 
sebagai kerajaan pusat dan negeri pada pru 13 ini.

satu berita yang menggemparkan tanahair berhubung perbuatan zina seorang ketua umno bahagian di kelantan yang didakwa telah membuntingkan seorang mahasiswa tahun dua 
yang menuntut di IPTA di ibu Kota.

gadis itu telah dibuntingkan empat bulan dan ibubapa gadis mahasiswa berkenaan telah 
membuat laporan polis berhubung kejadian itu, keluarga gadis berkenaan marah dan malu 
dengan kejadian itu dan telah mendesak ketua umno bahagian itu mengahwini anak gadisnya, 

kerana desakan itu ketua bahagian berkenaan sanggup mengahwini gadis berkenaan dan 
laporan polis yang dibuat kemudian ditarik balik setelah ketua bahagian umno itu sanggup menikahi gadis itu.

kejadian ini terbongkar apabila di katakan seorang kakitangan di pejabat pendidikan daerah secara tidak sengaja menceritakan kejadian berkenaan kepada seseorang,  

kejadian yang sungguh mengaibkan umno dan menjadi liabiliti kepada umno bahagian 
berkenaan khasnya, dan dalam kes yang lain dilaporkan seorang ketua bahagian umno 
telah berzina dengan seorang ahli puteri sehingga bunting. bagaimana pun puteri berkenaan mengakui telah mengugurkan kandungannya.

dalam pada itu seorang ahli umno kelantan memberitahu dia ada mendengar kejadian itu 
tetapi tidak ada apa apa tindakan di kalangan umno bahagian, 

beliau secara peribadi mengharap pengerusi perhubungan umno kelantan iaitu Mustapa Mohamed dapat menimbang sebaik mungkin sebelum ketua bahagian itu atau mana mana 
ketua bahagian melakukan maksiat dari dipilih untuk menjadi calon dalam pilihan raya akan datang sekiranya umno mahu menang besar 2/3. 

kedua dua ketua bahagian itu disebut sebut bakal diletakkan bertanding dikerusi parlimen 
untuk menerajui kerajaan pusat jika Barisan Nasional menang selepas pru 13 nanti.
jika perkara ini benar di harap ketua bahagian itu tampil memberikan jawapan dan boleh
melepaskan jawatannya agar umno bersih dari gelaja rasuah, zina, arak, judi dan sebagainya!

berikut senarai ketua ketua umno bahagian di negeri kelantan darul naim. 
dan tim era pasca berharap ianya hanya fitnah dan khabar angin saja.
1Malaysia rakyat di dahulukan pencapaian di utamakan.


UMNO Bahagian Tumpat - Datuk Hj.Noor Zahidi Hj.Omar
UMNO Bahagian Pengkalan Chepa - Datuk Dali Husin
UMNO Bahagian Kota Bharu - Datuk Mohamad Fatmi Che Salleh
UMNO Bahagian Pasir Mas - Dato' Hj Hanafi Mamat
UMNO Bahagian Rantau Panjang - En Abdullah Mat Yasim ( Abe Lah )
UMNO Bahagian Kubang Kerian - Datuk Mohd Fauzi Ismail
UMNO Bahagian Bachok - Datuk Dr Awang Adek
UMNO Bahagian Ketereh - Tan Sri Annuar Musa
UMNO Bahagian Tanah Merah - Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz
UMNO Bahagian Pasir Puteh - Zawawi Othman
UMNO Bahagian Machang - Datuk Jazlan Yaakub
UMNO Bahagian Jeli - Datuk Mustapa Mohamed
UMNO Bahagian Kuala Krai - Dato' Ramzi Abdul Rahman
UMNO Bahagian Gua Musang - Tengku Razaleigh Hamzah



by @tiewnama - di harap jika perkara ini benar berlaku agar dapat di bersihkan umno dari gejala maksiat dan zina! kahkahkahkah

COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT