Selasa, 25 Disember 2012

Era Pasca

Era Pasca


Penampakan sosok ngeri ketika banjir di Kuantan.

Posted: 25 Dec 2012 12:37 AM PST

Penduduk Kampung menunjukan sesuatu. Sekadar gambar hias menghias,.
Mangsa banjir di Kuantan di kejutkan dengan "Makhluk" ganjil timbul sewaktu banjir melanda Bandar Kuantan semalam...

Objek yang seperti kapal selam Scorpion berlegar-legar dikawasan sekitar penduduk.Menurut salah seorang penduduk Kampung,Pak Cik Atan Tuya,mungkin kapal selam Scorpion itu dinaiki oleh Najib dan Rosmah untuk melawat mangsa banjir..Berita ini dari Utuinasing.

Di khabarkan, akibat tidak dapat menyelam maka timbulnya menjadi keresahan penduduk kampung berdekatan terutama JKKK Kampung Pekan Sebelah.
Sumber Karat Hijau KAHKAHKAH
Baca berita di bawah.

Untuk Makluman yang telah dinaiki air iaitu Jalan Tanah Putih Baru menghala ke Bandar Kuantan Sehingga Jambatan sebelum Giant, Jalan Utama Bukit Setongkol, Jalan Utama Tok Sira, Kawasan Perumahan Kuantan Garden, jalan Dihadapan Kuantan Specialist Centre, Lorong Sira Lorong 19.
Kawasan-kawasan Sekitar Semambu terdapat pokok-pokok tumbang. dan banyak di perumahan galing yang khususnya di tepi sungai berhampiran. Mohon kerjasama orang kuantan tidak mengunakan jalan terbabit bagi mengelakan kesesakan lalu lintas. Bagi yang ingin ke Pusat bandar Kuantan. Dinasihatkan supaya menangguhkan untuk ke bandar buat sementara waktu. Sumber IPK Pahang.
banjir kuantan
ss
ss
.

dd

.
sss

.
d

.
ss

Sumber Berita Nescafe Suam

COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN

Tiada ulasan: