Ahad, 30 Disember 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


PM Najib panik biawak jadinya ....

Posted: 29 Dec 2012 04:17 PM PST

Kalau tuduhan-tuduhan yang dibuat oleh Deepak Jaikishan itu tidak benar, kenapa Najib harus panik macam biawak sehingga suruh Zahid Hamidi menyalahgunakan kuasanya dengan mengarahkan LTAT untuk membeli 80% saham terbitan Astacanggih dengan nilai RM30 juta dan RM130 juta lagi untuk membeli 200 ekar tanah dari Awan Megah Sdn Bhd ? 

 "Ianya benar bahawa saya dan pemegang saham saya telah menjual saham kami dalam Astacanggih untuk RM30 juta yang merupakan harga kos sebenar kami RM13 juta untuk Raja Ropiaah, RM8 juta untuk sumbangan politik, RM7 juta kos kewangan dan RM2 juta untuk kos guaman dan pelbagai kos," kata Deepak di sini 

Antara yang menariknya mengenai akuan Deepak diatas itu ialah : RM8 juta untuk sumbangan politik.Rakyat ingin tahu sangat parti politik mana yang dapat sumbangan tersebut.

Najib , jika masih ada lagi kewibaan, sepatutnya jawab segala dakwaan Deepak yang melibatkan dirinya dengan skandal Surat Akuan Bala dan Pembunuhan wanita Monggolia Altantuya itu.

Harap SPRM, akan tolong siasat mengenainya. Selain itu, Urusniaga mengejut ini adalah amat luar biasa sekali dan dilihat tidak menepati apa-apa garis panduan pelaburan baik. Sila baca di sini

Tiada ulasan: