Rabu, 7 November 2012

Tukar Tiub

Tukar Tiub


LAGI PENCERAHAN GADIS SUNTI BERMATA JELI

Posted: 07 Nov 2012 06:58 PM PST






PERHIMPUAN SEJUTA  RAKYAT
MENUNTUT 8 TUNTUTAN

NOTA:
perkaatan syurga  adalah perkataan sanskrit
perkataan neraka itu adalah perkataan sanskrit
konsep ini muncul ketika 
bani melayu beragama hindu

MELAYU JANGAN LUPA MEREKA DULU HINDU
500 tahun dulu...semua melayu adalah hindu......kesannya ada kat bali....500 kemudian melayu itu islam agama nya setelah pemerintah pun masuk islam...sekarang ini..banyak melayu lebih percaya saka dari manusia.lebih percaya bomoh yang banyak setannyer dari doctor yang setannyer sikisti sikisti.......

cuba sesiapa cakap yang rumah sipolan sipolan tu berhantu kat bani melayu....haram dorang tak jijak tempat tu sampai kesudah....cuba cakap kat bani melayu ada perempuan kaki burit kat rumah tu..haram dorang nak tinggalkan tempat tu kalau tak pasti burit eh saiz berapa.....susahlah aku nak godak cerita ni...lemas mak.... on GADIS SUNTI BERMATA JELI
didi kota belud
on 11/7/12

JANGAN JADI PAK TURUT
Lebih baik jgn masuk agama jika anda seorang pak turut...kesannya anda tidak memahami tujuan anda beragama...kesan yg mbodohkn lagi adalah anda tidak mmpu mnerangkn agama anda kpd org lain dan anda akn kutuk mngutuk dan berbalah kononnya agama anda lh yg paling bnr di dunia ini apabila org agma lain mmpersoalkn tntg agama anda..mengapa perlu mrh jika agma anda benar????

terangkn lh secara hikmah...kah kah kah.. Yang kecoh islam ni utk mlyu sahaja ni pasal apa? sampai rajagopal suruh mais amik tindkn ni pasal pe? sukatilah org xnk beragama...msg2 ada pilihn..ko ingt ko beragama islm mati nnt celup2 buang dosa pastu masuk syurga..asal islm je masuk syurga bila mati? pukimk korg..uztaz ustazah ulama mn yg korg dgr ni? Jnji Allah bukn bgitu, sah korg xbaca alq..alq x kata pun..ko islam..mati cnfirm masuk syurga..

.hahaha..mlyu dah dibodohkn oleh ustaz ustazah di sekolah sejk kecil...sebb tu sensitif sgt bila bincg isu keterbukaan agama ni-INDAHSINARSANGSURIA on MELAYU MEMANG BEBAS BERUGAMA


YA AMPOOON! 
BEBAS KAN AHMAD 


JUMPA ULAR JUMPA INDIA KETUK KEPALA SIAPA DAHULU

Posted: 07 Nov 2012 05:30 PM PST



INI DIA MIC KANTOI LAGI

MIC KANTOI, MINIT SAHKAN MEREKA 

SOKONG BINA KONDO – harakah daily

Minit mesyuarat Majlis Perbandaran Selayang (MPS) pada 29 November 2007 mengesahkan, projek kondominium bersebelahan Batu Caves turut disokong oleh ahli majlis dari MIC.

Antara ahli MPS yang menyokong cadangan pembinaan kondo itu adalah timbalan Menteri Luar,  A Kohilan Pillay yang menjadi ahli majlis dari Gerakan antara 1997 hingga 2007.

Turut menyokong adalah tiga wakil MIC dalam MPS iaitu Rajakupal Sinarthamby, Jayakumaran Govindasamy dan Rajadran Muniandy, lapor muka depan akhbar harian The Sun hari ini.

MIC dan Gerakan baru-baru ini menyalahkan kerajaan negeri Selangor di bawah Pakatan Rakyat kononnya mereka yang meluluskan pembinaan itu.

 S Samy Vellu 26 Oktober lepas memimpin tunjuk perasaan membantah pembinaannya dengan alasan akan merosak alam sekitar Batu Caves yang menjadi kuil hindu itu.

Minit mesyuarat yang diperolehi oleh The Sun itu mengesahkan bahawa permohonan untuk pembinaannya turut disertakan dengan pelan lengkap layout dan bangunannya.

Minit itu juga mengesahkan, kebenaran telah diberikan kepada pembinaan 18 unit rumah kedai tiga tingkat dan dua bangunan menara, satu 25 tingkat dan satu lagi 29 tingkat.

KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH KAH

Woit...INI LAH PAYAHNYA NAK PERCAYA DENGAN ORANG INDIA... kah kah kah..

kah kah kah...ORANG  MELAYU FAHAM SANGAT KERENAH ORANG INDIA INI.... kah kah kah...

kah kah kah...TU PASAL ORANG MELAYU KATA:  JUMPA ULAR...JUMPA INDIA .....kah klah kah..

kah kah kah... KETUK KEPALA MADEY DULU.... kah kah kah

kah kah kah... LEPAS TU KETUK KEPALA ZUL BISUL.....kah kah kah...


SATU JUTA 
KITA BERHIMPUN

RADIO BANGSAR UTAMA BUAT SIARAN LANGSUNG FORUM INI

Posted: 07 Nov 2012 09:09 AM PST


JEMPUTAN UNTUK SEMUA

Dengan segala hormatnya pihak Akademi Pak Sako menjemput
saudara/saudari utk menghadiri program wacana ilmiah susulan
perkembangan terkini berkaitan polemik kebebasan beragama dan murtad
yang diwarwarkan di dalam media massa muktakhir ini. Butiran program
adalah seperti berikut:

FORUM: "Kebebasan Beragama atau Murtad?"

Tarikh: 8 November 2012 (Khamis)

Masa: 8.30 malam

Tempat: Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur - Selangor, Jalan
Maharajalela, Kuala Lumpur (seberang stesen monorel Maharajalela)

Panel:

1. Hasmi Hashim (Budayawan / Pemikir / Penulis lirik lagu Awan Nano,
pemenang AJL26)

2. Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan @ Imam Muda Asyraf (Juara Imam Muda
musim pertama)

3. Wan Ji Wan Hussin (Pendakwah / Aktivis Sosial)

4. Eekmal Ahmad (Mantan Setiausaha Akhbar kepada YB Dato' Seri Anwar Ibrahim)

Forum akan dimudahcara oleh YB Amirudin Shari, ADUN Batu Caves.

Kehadiran saudara/saudari adalah dialu-alukan.

Sekian, terima kaseh.



NOTA:
untuk pendengar luar kuala lumpur
untuk yang tak datang ke dewan china
untuk mereka di luar negara

sila ikuti forum ini melalui radio bangsar
radio menghasut numero uno
malam ini jam 8:30 malam
RADIO BANGSAR UTAMA

SILA INGATKAN ANGKA 112 - KEBANGKITAN SEJUTA RAKYAT

Posted: 07 Nov 2012 08:30 AM PST


KEBANGKITAN SEJUTA RAKYAT
MENUNTUT 8 TUNTUTAN BERSIH
Kenyataan Terbuka
7 Nov 2012

SAMM Gesa Seluruh Negara Bangkit Lawan Penipuan Pilihanraya Demi Selamatkan Negara


Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tetap komited untuk melancarkan kempen besar-besaran demi mengekang penipuan pilihanraya khususnya yang melibatkan pemberian kewarganegaraan segera kepada warga asing.

Pemberian taraf warganegara yang membolehkan warga asing mengundi adalah perkara yang sangat serius kerana ia menggadai kedaulatan negara. Ia dibuktikan dengan beberapa laporan pada awal oktober lalu ketika mahkamah mengesahkan seorang warga asing dihukum penjara kerana memiliki kad pengenalan tidak sah sedangkan nombor kad pengenalan tersebut wujud dalam senarai pengundi SPR.

Juga tidak lama dulu pernah didedahkan beberapa kad pengenalan yang mempunyai tarikh luput tahun '2013′ . Kad pengenalan tersebut juga telah diakui wujud oleh Jabatan Pendaftaran Negara dengan pelbagai alasan tidak logik. Tambah lebih malang kepada rakyat Malaysia apabila nombor kad pengenalan yang punya tarikh luput itu juga wujud dalam pangkalan data senarai pengundi SPR. Tahun 2013 juga merupakan tahun di mana mandat pemerintahan Barisan Nasional tamat. Apakah ini satu kebetulan?

Perihal warganegara asing mendapat kewarganegaraan segera juga seolah-olah dibantu oleh Jabatan Imigresen yang bekerja keras dalam proses pemutihan 'projek 6P', hingga menimbulkan persoalan apakah projek 6P dijadikan medan untuk mengenalpasti PATI yang boleh di'warganegara'kan?

SAMM sedari awal melihat seperti ada perikatan di antara SPR, JPN dan Imigresen untuk memastikan keberjayaan penipuan yang serba terancang. Dengan kerjasama tiga agensi kerajaan yang diperkuda ini, tidak mustahil proses kewarganegaraan segera dijadikan senjata Barisan Nasional untuk menang PRU-13 dengan penipuan. SPR dilihat menjadi dalang utama kerana akhirnya semua warga asing yang dapat taraf warganegara secara tidak sah diberi hak mengundi. Justeru, desakkan saban hari terus dibuat oleh SAMM supaya SPR dibubarkan sebelum bubar Parlimen Malaysia.

Baru-baru ini telah tersebar berita mengenai pemberian IC secara besar-besaran kepada warga asing. Ini satu ancaman kepada seluruh rakyat Malaysia apabila kewarganegaraan diberi secara melulu hanya kerana Barisan Nasional ingin terus kekal sebagai pemerintah. Kesannya, hak sebagai rakyat telah di'kongsi'kan secara tidak rela dengan warga yang bukan sahaja tidak lahir di sini malah tidak patriotik dan tiada kesetiaan terhadap negara dan hanya mencari duit di negara ini untuk dihantar ke negara asalnya.

Pemberian kewarganegaraan harus mengikut prosidur yang diperuntukkan. Jika tidak, ia satu pencurian hak rakyat Malaysia. Segala keistimewaan rakyat negara ini atas hasil bumi Malaysia akan turut dinikmati oleh mereka yang layak malah hak untuk memilih kerajaan juga lebur bersama.

Segala kecelakaan ini adalah berpunca daripada kerakusan Barisan Nasional untuk mengekalkan kuasa, semua ini disusun berlaku khas untuk kemenangan Barisan Nasional secara penipuan paling dasyat dalam sejarah pilihanraya.

Ini hanya salah satu cara Barisan Nasional untuk menang daripada pelbagai jenis penipuan, namun SAMM melihat cara inilah yang paling kejam terutamanya terhadap rakyat sendiri yang akhirnya terpaksa bersaing dengan warga asing bersenjatakan IC biru. Jelas kerajaan hari ini sanggup gadai negara dan rakyat negara sendiri tidak dihargai ketika rakyat asing diberi keistimewaan bagaikan 'kera di hutan disusukan, anak sendiri mati tak makan'.

Halatuju negara tidak lagi boleh dilepaskan kepada syaitan-syaitan yang dikenali dengan bantuan warga asing sepertimana pernah berbunyi "I help you, you help me" dengan maksud, "Aku dapatkan kewarganegaraan segera kamu, dan kamu harus mengundi Barisan Nasional".

Maka dengan ini, SAMM bersama sekutu organisasi massa menggesa rakyat khususnya anak muda untuk bersama dalam menjalankan kempen radikal melawan penipuan pilihanraya, sebuah kempen yang harus dikenang sebagai kempen menyelamatkan negara. Ia juga satu kempen rahsia yang bukan rahsia, dengan beberapa fasa yang disusun rapi. Apa dilakukan oleh kerajaan terhadap rakyat adalah lebih teruk dari konotasi 'radikal' maka kempen ini adalah setara bagi mengekang penipuan dan penindasan yang berterusan (jika Barisan Nasional terus memerintah).

Rakyat harus bangkit, rakyat harus sedar dari lamunan. Rujuk perkara ke-7 Resolusi SAMM 03/2012 yang menjadi garis pedoman anak muda yang terhasil dari Rapat Kebangsaan SAMM Oktober lalu;

Perkara ke-7 Resolusi SAMM 3/2012

SPR tetap gagal berfungsi dan sudah hilang kredibiliti maka SPR wajib dibubarkan terlebih dahulu sebelum Parlimen dibubar.  Sudah terbukti warga asing yang memiliki IC palsu keluaran JPN telah didapati sah mengundi oleh SPR, menerbitkan situasi tiada pilihan selain melancarkan kempen 'Tangkapan dan Tindakkan Awam' terhadap warga asing serta agen tempatan yang membawa warga asing ini untuk mengundi secara tidak sah. Ini adalah kempen terbaik untuk memastikan tidak ada warga asing berani menghampiri pusat pembuangan undi sepanjang hari pilihanraya seterusnya menyelamatkan ibu pertiwi dari dirogol oleh musuh dan pengkhianat.
 
SAMM dalam rapat kebangsaan sebelum ini telah memberi amaran keras dan merancang kempen 'Tangkapan dan Tindakkan Awam' telah disambut hebat dan mendapat respon yang sangat positif supaya kempen ini dilaksanakan. Percayalah bahawa ada ketikanya semua agensi kerajaan yang seharusnya neutral tidak lagi boleh diharapkan apabila condong menjadi aparat pemerintah, ketika itu jugalah harapan untuk mempertahankan maruah kedaulatan negara ini dari tergadai hanya terletak di tangan rakyat sendiri.
 
Rakyat pasti berani mengambil bahagian dalam kempen ini dan tidak mungkin akan membiarkan warga Indonesia, Filipina, Bangladesh, Myanmar dan Vietnam menentukan masa depan negara dan anak bangsa. SAMM mengajak rakyat berfikir dalam satu contoh, bagaimana nasib rakyat Malaysia sekiranya ditangkap ketika cuba campurtangan mengundi dalam pilihanraya Indonesia? Sedangkan pertelagahan kecil antara dua negara ini menimbulkan ancaman bunuh terhadap rakyat Malaysia di Indonesia, inikan pula soal campurtangan menentukan halatuju negara.

Akhir sekali, SAMM menyeru agar kesedaran ini sampai ke seluruh pelusuk negara. Ambillah kesempatan perjuangan menyelamatkan negara dengan mengambil tanggungjawab menyebarkan kenyataan ini. Inilah senjata kita yang paling utuh – maklumat dan kesedaran.

"Perubahan itu harus didesak"

Edy Noor Reduan
Pengarah Propaganda SAMM










SEMUA INI SELESAI KALAU SATU JUTA TURUN

Posted: 07 Nov 2012 08:18 AM PST

  


PIHAK KELUAR KENYATAAN SENTUH 

SENSITIVITI BOLEH DIPENJARA : 

MASHITAH – berita hairan

KUALA LUMPUR: Mereka yang mengeluarkan kenyataan menyentuh sensitiviti masyarakat termasuk yang mengelirukan sehingga membawa perpecahan dan sebagainya boleh dikenakan tindakan undang-undang.

Mashitah Ibrahim berkata, Seksyen 298A Kanun Keseksaan memperuntukkan hukuman penjara dua hingga lima tahun jika mereka disabitkan kesalahan.

"Selain itu peruntukan itu turut merangkumi kesalahan memudaratkan atau cuba memudaratkan keadaan harmoni dan bersatu atau alasan keagamaan di antara orang atau kumpulan orang yang menganuti agama yang sama atau berlainan," katanya hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... BAGAIMANA YANG KELUARKAN KENYATAAN YANG BODOH...kah kah kah..

kah kah kah...BAGAIMANA YANG KELUARKAN KENYATAAN BANGANG?.... kah kah kah...

woit...BAGAIMANA KAU ADA KES TIPU TANAH SEBELAH RUMAH?... kah jkah kah..

kah kah kah...BAGAIAMAN KALAU  BUAT KENYATAAN JANDA MENGAKU DARA?.... kah kah kah..

SATU JUTA TURUN 
SATU JUTA BUAT PERUBAHAN

KERANA INI IKITA WAJIB KE JALAN RAYA

Posted: 06 Nov 2012 08:00 PM PST






BERJANJI DENGAN SYAITAN

(Dalam  babak akhir filem Rosemary's Baby  kita melihat Mia Farrow seorang ibu telah  anak syaitan.   Sang Suami  telah memberikan isterinya untuk diperkosa oleh  satu kumpulan penyembah syaitan. Sang Ibu cuba mendapatkan bantuan dari polis, dari tuan doktor, dari jiran tetangga. Semuanya  gagal kerana  mereka ini semuanya adalah penyembah syaitan.)

Minggu lalu saya telah menulis tentang siapa musuh yang dilawan  dan cuba dikalahkan oleh penyokong Pakatan Rakyat dan oleh   pemimpin Pakatan Rakyat dalam PRU13 yang akan datang.  Untuk saya amat jelas, musuh mereka   bukan Barisan Nasional. Bukan parti United Malays National Organisation. Bukan Najib, Muhyiddin, Soi Lek atau  Taib Mahmud. Musuh mereka ialah  satu sistem pemilihan yang telah diwujudkan khusus untuk menipu Pakatan Rakyat.

 
Sistem pengundian yang  diwujudkan oleh Suruhnjaya Pilihan Raya ini  telah dirancang dan dibentuk dengan tujuan memustahilkan parti mana pun dari  berjaya mengalahkan  United Malays National Organisation. Ini bukan padang berat sebelah. Ini bukan  pengadil tumbuk rusuk.  Apa yang sedang dirancang lebih licik dari semua ini.

Mari kita kaji dan lihat  kawasan Lembah Pantai. Dalam PRU12   Shahrizat Jalil,  menteri kabinet Andullah Badawi telah dikalahkan oleh Nurul Izzah dengan kemenangan majoriti 2895 undi.  Ini satu kemenangan hebat untuk pendatang baru saperti Nurul Izzah. Hari ini Shahrizat Jalil bukan sahaja telah terpinggir malah  sedang disingkirkan oleh Raja Nong Cik yang mahukan kerusi Lembah Pantai.

Lembah Pantai telah dipilih oleh Raja Nong Cik kerana semuanya telah disusun dan dirancang dengan   baik oleh SPR dengan kerjasama Jabatan Pendaftran Negara (JPN) dan PDRM.   Dalam perancangan ini secara tetiba  13,486 pengundi baru telah mendaftar di Lembah Pantai.

Ini seolah-olah 21 tahun dahulu 13,486  pasangan warga kampong Kerinchi, Pantai Dalam dan Abdullah  Hukum telah bersegema pada malam dan hari yang sama. Hasilnya 21 tahun kemudian – anak-anak ini  semuanya  telah mendaftar untuk menjadi pengundi di PRU13 ini.  Apakah ini betul?

Jawabnya tidak. Kemasukan pengundi baru ini  ialah perancangan SPR yang licik.  Pengundi-pengundi Melayu dari Bukit Bintang , Seputeh - kawasan yang mustahil untuk dimenangi oleh United Malays National Organisation telah diloroh masuk  ke Lembah Pantai. Ini satu kerja lojistik yang berat justeru  memerlukan kerjasama rapat dengan JPN.

Tidak cukup dengan ini  - di Lembah Pantai ada 2000 pengundi pos. Pada tahun 2008 dahulu hanya ada 148 sahaja. Hantu manakah yang menjadi pengundi pos ini? Mereka ini ialah pegawai polis.  Apakah Lembah Pantai ini kawasan jenayah? Tidak. Bangsar yang ' chic' dan 'trendy' termasuk ke parlimen  Lembah Pantai. Justeru, dari mana 2000 ekor Mat Kampau ini datang?

Jangan terperanjat. Jangan mengeleng-geleng kepala apabila saya nyatakan bahawa Rumah Pasong di Bukit Jalil yang 15 batu dari Lembah Pantai ini  juga dikira sebagai pengundi pos untuk Lembah Pantai. Bunyinya  lawak tetapi inilah hakikat perancangan  penipuan di Lembah Pantai.

Justeru,  pembaca jangan terperanjat apabila saya nyatakan:  15,000 lebih  pengundi baru ini  akan mengalahkan Nurul Izzah. Ini bukan kerana  si Nurul ini tidak berkemampuan. Atau dibenci oleh warga Lembah Pantai. Tidak. Nurul Izzah adalah seorang YB yang amat-amat popular dan disayangi oleh penduduk Lembah Pantai. Di Parlimen Nurul mengajukan pelbagai soalan dan dilihat bergerak cergas sebagai wakil rakyat.

Tetapi, Nurul Izzah akan dikalahkan kerana sistem pengundian yang diwujudkan khusus untuk menipu dan memenangkan calon United Malays National Organisation.

Jika kurang yakin dengan apa yang saya labonkan tentang Lembah Pantai maka biar saya surahkan pula kawasan  YB Sivarasa dari Subang. Kawasan ini lagi pelik bin takjub.  Telah ada penambahan 30,000 pengundi baru. Ini bererti 30,000 warga Subang dengan penuh takzim telah berikrar untuk mengambil  bahagian dalam pesta demokrasi.   Jadi apa yang dihairankan?

Yang menjadi takjub bin hairan ini ialah disebelah kawasan Subang ialah kawasan Petaling Jaya Utara dimana warganya  tidak ramai yang  mendaftar untuk menjadi pengundi.  Di PJ Utara hanya  ada 5,000 penambahan pengundi baru berbanding dengan 30,000 kawasan disebelahnya.  Apakah warga di PJ Utara manai, malas dan sembab? Jawanya tidak. Pendaftaran pengundi baru di Subang ini jelas untuk menipu.  Rancangan jahat ini akan mengorban bukan sahaja Sivarasa malah Dr. Nasir dan  Elizebeth Wong juga akan terkorban sama.

Kemudian mari kita beralih ke kawasan  YB Charles  Santiago di Klang. Mengikut laporan YB Charles kepada Bersih 2.0, dikawasan ini tetiba terdapat 5,000 pengundi hilang entah kemana?  Pelik bin Melik kemana perginya 5,000 pengundi ini. Apakah mereka telah disambar  Geruda atau diculik oleh  UFO?

Jawabnya tidak. Nama-nama ini sengaja dihilangkan untuk memastikan Rodiah Ismail dari N41 Batu Tiga dan Dr. Rani dari N42 Meru akan bungkus. Mereka berdua ini adalah Adun dalam kawasan Parlimen   Charles Santiago.

Disini sekali lagi saya katakan bahawa kerajaan Pakatan Rakyat Selangor akan jatuh. Ini bukan kerana kerajaan Pakatan tidak popular. Atau kerajaan Pakatan Rakyat ini mengamalkan rasuah.  Sama saperti Nurul Izzah di Lembah Pantai – kekalahan ini disebabkan sistem penipuan yangh diwujudkan oleh SPR. Khalas.

Saya ingin  mencerah dan mengigatkan kembali para pembaca tentang 8 Tuntuan Bersih. Hingga ke hari ini hanya –pengunaan  dakwat kekal – yang dikatakan akan digunakan. Pengunaan dakwat ini pun dirancang  penuh dengan tipu muslihat untuk memastikan kertas undi akan kotor. Untuk memastikan banyak undi rosak. Semua disusun untuk memastikan Pakatan Rakyat akan kalah.

Minggu  lalu orang ramai diberitahu oleh SPR bahawa akan diwujudkan – kerjaaan sementara – sesudah Parlimen dibubarkan. Ini langkah yang baik. Tetapi bukan ini  yang dituntut oleh Bersih.  Kenyataan SPR ini jelas untuk mendodoikan dan mengalih pandangan  orang ramai. Kelentong baru ini dibuat  untuk menutup sistem penipuan yang telah dipasang.

Kenyataan dibuat untuk melalaikan orang ramai dari 8 Tuntutan yang belum dilunaskan.  Ini bukan sandiwara. Ini  juga bukan lawak seram. Ini terang-terang   buat kerja tipu.

Muhyiddin Yassin telah juga  membuat kenyataan mengatakan bahawa semua Tuntutan Bersih telah ditunaikan. Muhyiddin ini sebenarnya  terberak dimulut dan bercakap di buntut. Muhyiddin berbohong. Muhyiddin sengaja terberak  di padang  sebagai usaha  membantu SPR.

 Kemudian berkali-kali Najib dan Muhyiddin berkata : kalau pilihanraya ini  tipu  macam mana di PRU12  - Pakatan Rakyat boleh menang lima negeri.  Nampak sangat Najib dan Muhyiddin  masih lagi  terberak di mulut. Hujah terberak di padang ini  dijaja ke hulu ke hilir sebagai bukti bahawa SPR dan pilihanraya di Malaysia ini bersih dan telus.
  
Jawabnya cukup senang – dalam PRU12 dahulu – jika tidak ada penipuan maka Pakatan Rakyat akan mendapat kemenngan mutlak. Pakatan  akan menubuhkan kerajaan baru. Ini hakikat. Ini diketahui  orang ramai.

Justeru, sesudah melihat  keputusan PRU 12 dahulu, United Malayas National Organisation telah mengarahkan  dua orang ahlinya  yang menjadi Kepala SPR untuk menutup semua lubang yang mungkin memenangkan Pakatan Rakyat.  Undang-undang Kecil Pilihanraya telah diubah, peraturan baru telah diwuujudkan. Bukan untuk menambah baik pilihan raya tetapi untuk memustahilkan Pakatan Rakyat dari meccapai kemenangan.

Peraturan baru ini termasuklah melarang logo parti yang tidak bertanding dalam kawasan itu dipasang.  Menjauhkan lagi bilik panas dari tempat mengundi. Kalau dulu jaraknya hanya beberapa 50 meter kali ini 100 meter. Ini untuk memastikan pekerja parti  Pakatan Rakyat tidak  akan dapat melihat Mat Bangsa, Mat Indon atau Mat Burma masuk menyeludup mengundi.

Dalam  barong mengundi wakil parti didudukan bukan untuk melihat muka  dan meneliti kad pengenalan si Pengundi.  Kerusi dan meja mereka disusun untuk memastikan mereka hanya nampak punggung dan belakang pengundi.  Sekali lagi peraturan baru ini bertujuan untuk memastikan Mat Bangla, Mat Indon atau Mat Burma tidak dapat dilihat muka mereka.

Pasti para pembaca akan menjadi hairan dan bertanya : kenapa tidak buat laporan polis. Kenapa tidak ambil tindakan undang-undang?

Untuk menjawabnya saya bawa kembali kepada filem Rosemary's Baby.   Si Ibu yang telah melahirkan anak syaitan telah pergi ke rumah pasong untuk membuat laporan polis. Sayangnya Tok Sarjan dalam balai pun adalah penyembah shaitan.  Si Ibu telah menalipon OCPD. Rupa-rupanya Tuan OCPD juga penyembah Syaitan. Lalu si Ibu lari mencari Tuan Doktor. Si Tuan Doktor ini juga dari kumpulan penyembah syaitan.

Pada ketika ini kedudukan Pakatan Rakyat  sedang di kelilingi oleh kumpulan Penyembah Syaitan.  Justeru membuat  laporan polis  tentang pengundi hantu tak ada guna kerana PDRM juga dibawah telunjuk syaitan. Pergi ke mahkamah untuk melaporkan pendatang haram ada kad pengenalan biru juga  tidak ada guna kerana mahkamah juga milik syaitan. Cuba mendapatkan data dari JPN  untuk membandingkan senarai pengundi  adalah kerja sia-sia. JPN juga adalah anak syarikat syaitan.

Kepala syaitan ini saperti kata Mahathir Muhamad ialah United Malays National Organisation sendiri. Ini syaitan yang kita kenali.  Kalau semuanya dimiliki syaitan dimana masa depan Pakatan Rakyat. Ada akan dijawab minggu hadapan. (TT)




NOTA:
tulisan ini telah disiarkan
dlam akhbar SUARA KEADILAN akhbar mingguan
sesiapa yang ingin melanggan
sila pukul talipon 03-22-72-40-45











Tiada ulasan: