Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


syaitan yang di kenali bertindak jadi tuhan pulak dah....mana ularmak UMNOPORNO jadi buta kayu kah atau sedang asyik hisap batang pelir najib kah...???..keluar lah fatwa kalau berani lawan si keling kafir lahanat nie...!!!!

Posted: 20 Nov 2012 04:54 AM PST

tu dia.....bapak syaitan di kenali dah jadi tuhan pulak dah....!!!!

 

Kita  membidas  penuh kenyataan mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang mahu pelaksanaan hukum hudud meliputi orang bukan Islam.

Pandangan Dr Mahathir yang mendakwa perbezaan hukuman terhadap orang Islam dan bukan Islam boleh dilihat ketidakadilan dan bertentangan dengan ajaran Islam menunujukkan  si keling paria ini memang  jahil dan lansung tidak pernah  mengaji agama 

Ada beza antara adil untuk semua dan hak untuk semua.Ada hak orang bukan Islam, hak dia untuk mengizinkan apa yang ada dalam agama dia.

Sebagai  contoh hukum hudud yang berkait dengan arak.Orang minum arak kena hukum, itu hukum hudud. Tapi tak hukum orang bukan Islam, sebab ia dibenarkan dalam agama dia..

Mantan presiden Umno itu sewajarnya  bercakap pasal perubatan sahajalah.

Dr Mahathir dilaporkan meminta PAS perjelas tafsirannya mengenai pelaksanaan hukum hudud.

Beliau dilaporkan berkata pelaksanaannya harus berlandaskan keadilan sepertimana yang terkandung dalam ajaran Islam.

Dr Mahathir juga dilaporkan berkata parti itu seharusnya melaksanakan hukum yang dapat diterima pakai oleh semua golongan termasuk bukan Islam sesuai dengan kedudukan negara ini yang mempunyai penduduk berbilang agama.

 

 

penyapu sial

 

 

x payah layan org tua yg dh nyanyukkk..tgu masa Allah swt jemput je lg...pecacai2 tlg lah nasihat mamak tu sementara nyawa dikandung badan...

benarlah kata TGNA....'mereka' telah murtad...Kesal sungguh Malaysia mempunyai PM (bekas) yang sebegini jahil tentang agama.

Dia nak menyalak ke, nak melolong ke, pergi mampus dengan dia... PR jangan ambik pusing lagi dah apa yang dia cakap... Buang masa jer..

Syaitan yang dikenali.......jangan dijadikan panduan

biasalah bila keturunan keling paria membodek pemimpin UMNO...lidah bercabang...anjing ini yang suruh kakitangan kerajaan kena sokong kerajaan UMNO-BN...kalau nak berpolitik berhentilah dari jadi kakitangan awam....bangsat....!!!

Posted: 20 Nov 2012 04:40 AM PST

Ali Hamsa Berdusta Kata MB Selangor Arah Tukar YDP Selayang

MB  selangor   vs  anjing  UMNO....

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menafikan bahawa beliau mengeluarkan arahan berhubung penamatan kontrak perkhidmatan Datuk Zainal Abidin A’ala sebagai Yang Dipertua (YDP) Majlis Perbandaran Selayang (MPS).

Beliau sebaliknya berkata cadangan dikemukakan adalah untuk memilih bakal Datuk Bandar dan Yang Dipertua di negeri ini mengikut kehendaknya dan tiada kaitan dengan penamatan tugas Zainal Abidin. “Saya hanya bercakap dengan pegawai perjawatan di Pejabat Setiausaha Kerajaan, bahawa kerajaan negeri ingin tentukan siapa yang akan jadi Datuk Bandar.

Saya minta mereka senaraikan nama-nama yang boleh dicadangkan untuk jadi Datuk Bandar.

“Saya sendiri tidak tahu sama ada cadangan saya itu diluluskan atau tidak sehinggalah pengumuman (penamatan tugas Zainal Abidin) di buat oleh Ketua Setiausaha Negara (KSN) Datuk Seri Dr Ali Hamsa,” katanya kepada pemberita selepas sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor di sini hari ini.

Ditanya pemberita sama ada beliau mengeluarkan surat penamatan berkenaan, Abdul Khalid menafikan perkara itu.

Malah beliau menjelaskan beberapa cadangan nama untuk pemilihan Datuk Bandar dan Yang Dipertua Negeri dilakukan sebelum timbulnya kontroversi pembinaan projek kondominium, Dolomite Park Avenue setinggi 29 tingkat di Batu Caves.

“Saya tidak pernah menulis surat kepada KSN supaya memberhentikan YDP. Sebagai Menteri Besar saya juga mesti melihat apa yang dipanggil ‘succession planning’ (rancangan penggantian) dapat dilakukan.

“Jika Datuk Bandar tinggal setahun (kerja) lepas itu pencen…saya tak nak tunggu hingga sehingga dia berpencen baru saya nak cari pengganti,” jelasnya.

Pada Jumaat lalu, Ali Hamsa berkata Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor melalui surat bertarikh 15 Okt lepas memaklumkan bahawa Abdul Khalid memutuskan untuk menggantikan Zainal Abidin dengan pegawai lain.

Pertukaran Zainal Abidin ke Institut Tadbiran Awam Negara (Intan) sebelum ini menimbulkan beberapa kontroversi termasuk tuduhan yang mengatakan beliau ditukarkan dalam tempoh 24 jam atas kenyataannya berhubung pembinaan projek kondominium setinggi 29 tingkat itu.

Ali berkata kekeliruan itu timbul mungkin kerana pihak yang mengeluarkan kenyataan itu sebelum ini tidak dimaklumkan mengenai permohonan kerajaan negeri untuk menggantikan Zainal Abidin.

 

 

penyapu sial

 

 

Aik KSN pandai main politik pulak?

Biasalah...KhorDhinGhell.

Buat kari kepala biawak not bad jugak, kalau dah berperangai macam satu.

Mana nak maju pentadbiran, buat habis beras aje...

KSN jgn la nak auta...nak pusing2 pun jgn tunjuk sangat...anda tu KSN. kalau kakitangan bawahan xpelah..

Hati hati dgn JENAMA dan DNA Mamak Bengdahara tulah kerja dia org TUkang Kipas dan tukang AMPU sejak zaman Kesultanan Melaayu Melaka Lagi

Tumbangkan BN PRU13 supaya pemerintahan lebih bebas dan adil...

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT