Rabu, 14 November 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


utamakan anak anak jadi anak setan ...keling pundek mahathirkutty wajar di anugerah gelaran bapa setan...!!!

Posted: 14 Nov 2012 06:56 AM PST

Mantan Perdana Menteri, Mahathir Mohamad wajar dianugerahkan gelaran "Bapa setan" kerana sejak beliau menjadi perdana menteri sehinggalah dah tua nyanyok tak mampos mampos , Mahathir tetap akan mengutamakan anak-anaknya dalam pemberian projek-projek mega.. Selepas anak, barulah Mahathir beri kepada kroni-kroninya. Selepas pru-13 nanti, tahulah nasib engkau.. Mahathir keling kutty  

Syarikat arak, anak Mahathir punya, syarikat minyak, anak Mahathir punya.
Mantan Perdana Menteri,Mahathir Mohamad digesa meletak jawatan dalam Petronas kerana gagal menjaga kepentingan Petronas dan lebih mengutamakan syarikat milik anaknya.

Ini sebagai  mengulas penganugerahan kontrak Petronas Carigali Sdn Bhd bernilai RM836 juta kepada anak syarikat SapuraKencana Petroleum Bhd.

Anak Mahathir – Mokhzani Mahathir adalah salah seorang Ahli Lembaga Pengarah dan Naib Pengerusi Kencana.

Sebagai negarawan, Mahathir patut malu kerana sinonim dengan jolokan kronisme.Kalau dia tahu malu dan bertanggungjawab, sudah lama dia letak jawatan. Petronas merupakan syarikat milik negara. Mahathir tak boleh gunakan pengaruh beliau rompak harta negara untuk diagih kepada anak pinak..

lepas skandal rm 40 juta...kini musa aman terlibat pula dengan skandal rm 275 juta...kalau ada pelir letak lah jawatan...!!!!

Posted: 14 Nov 2012 06:46 AM PST

Ketua Menteri Sabah,Musa Aman  di desak supaya menjelaskan isu dakwaan penyucian wang haram oleh Bank UBS Switzerland melibatkan kira-kira US$90 juta (kira-kira RM275 juta) bagi pihak Musa dan Michael Chia yang turut didakwa sebagai penamanya.

Kes tersebut bakal dibicarakan di Mahkamah Jenayah Persekutuan Switzerland benar-benar memalukan rakyat Sabah terhadap perbuatan jenayah yang dilakukan oleh seorang yang bergelar Ketua Menteri Sabah.

Malah  sejumlah 255 rakyat Malaysia dengan bantuan NGO Switzerland, Bruno Manser Fund (BMF) memohon diberi status plaintif dalam kes jenayah yang dikaitkan dengan Ketua Menteri Sabah, Musa Aman membuktikan bahawa kes tersebut sangat serius dan beliau wajar memberikan penjelasan.

Musa terus mendiamkan diri sama ada melibatkan skandal wang haram RM40 juta dan kini kes penyucian wang haram di Switzerland yang ternyata turut melibatkan sejumlah ratusan juta Ringgit Malaysia dan Micheal Chia.

Musa Aman  juga di desak dengan segera meletakkan jawatan sebagai Ketua Menteri Sabah sekiranya beliau mempunyai maruah dan harga diri.

RUPANYA KEMENTERIAN TAK SIHAT....IKUT JEJAK CHUA SOI LEK , KP KESIHATAN DIDENDA KERANA KHALWAT

Posted: 14 Nov 2012 06:26 AM PST

PUTRAJAYA: Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Seri Dr Hasan Abdul Rahman (kiri) hari ini didenda RM3,000 oleh Mahkamah Tinggi Syariah setelah mengaku bersalah atas tuduhan khalwat. Jika Dr Hasan, 56, gagal membayar denda itu, beliau boleh dipenjara selama tiga bulan.

Beliau didakwa berkhalwat dengan seorang pegawai kementerian sama, Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan, 36, di sebuah bilik Hotel Pullman Putrajaya, di sini kira-kira 2.18 pagi hari ini.
Wan Syarifah Nooraazmanita turut mengaku bersalah terhadap tuduhan tersebut dan dikenakan denda RM2,900 atau penjara 30 hari jika gagal membayar denda itu. Mereka bagaimanapun membayar denda itu.

Hakim Syarie Mohd Amran Mat Zain mengenakan hukuman denda itu setelah mengambil kira bahawa ia merupakan kesalahan pertama bagi kedua-dua mereka dan mereka telah mengaku insaf terhadap kesalahan tersebut serta mempunyai niat melangsungkan perkahwinan selepas ini.

Dr Hasan didakwa mengikut Seksyen 27(a) Akta Kesalahan Jenayah Syariah (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1997 manakala Wan Syarifah Nooraazmanita didakwa mengikut Seksyen 27 (b) akta yang sama yang membawa hukuman denda maksimum RM3,000 atau penjara tidak lebih dari dua tahun jika sabit kesalahan.

Mengikut fakta kes yang dikemukakan oleh pendakwa syarie Che Saupi Che Husin dari Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI), sepasukan anggota penguatkuasa dari JAWI bertindak memeriksa bilik tersebut selepas menerima maklumat awam.

Pasukan itu kemudiannya mengetuk pintu bilik itu dan lebih kurang lima minit ia dibuka oleh Dr Hasan yang berbaju kemeja berwarna biru dan berseluar coklat.

Selepas dibenarkan masuk oleh Dr Hasan, pemeriksaan mereka mendapati Wan Syarifah Nooraazmanita yang memakai baju dan berseluar hitam sedang duduk di kerusi berhampiran katil.
Hasil siasatan lanjut mendapati Dr Hasan merupakan seorang duda dan Wan Syarifah Nooraazmanita masih lagi isteri yang sah kepada pasangannya.

Wan Syarifah Nooraazmanita, bagaimanapun memberitahu mahkamah bahawa beliau dalam proses perceraian dengan suaminya.

Ketika merayu hukuman ringan, Dr Hasan berkata beliau mengaku bersalah dan bertanggungjawab atas kesalahan itu dan beliau belajar daripada kesilapannya dan insaf. (Bernama)

 

 

penyapu sial

 

 

kementerian kesihatan semakin tak sihat...mana tak dulu menteri kesihatan dia sendiri main blue filem...sekarang pengarah dia pula nak ikut jejak sama...kah kah ...betul lah orang kata x ada UMNO maka x ada PORNO....kah kah kah

Tiada ulasan: