Isnin, 5 November 2012

dollah yankee

dollah yankee


Hishamudin Hussein.. tolong lah buat sesuatu!

Posted: 05 Nov 2012 05:29 AM PST


Hishamudin ... kalau pasal Anwar, pasal Guan Eng sanggup hunus keris sanggup berjuang hingga ke titisan yang terakhir. Titisan apa pun tak tau lahh ...

Dia ditikam kiri dan kanan, tengah dan tepi badan. Tengkok pula kena sembelih kena kelar, tak cukup macam tu bakar pula lagi! Ya Allah!!  

Apa dia punya motif? Dengan pantas polis kata rompakan@samun. 

Rasa-rasa kita, ada kah ini cara @ modus operandi @ s.o.p penyamun dan penjenayah tempatan? No..No..No.. gurkah-gurkah politik di'port' kata ini bukan s.o.p. penjenayah Malaysia, mereka tidak sebegitu kejam.

Kematian-kematian yang hampir sama, ditikam, dibakar dan leher di kelar (guna kerambit) yang sering gurkah-gurkah ini dengar ialah sering berlaku di 'rumah-rumah kongsi' dan tapak-tapak pembinaan yang 99.99% ianya melibatkan sesama pendatang-pendatang haram.

Jadi, dalam kes rompakan pemandu teksi yang malang ini yang berlaku di tengah-tengah kota KL, gurkah-gurkah diport' ini 100% tunjuk jari kepada  pendatang-pendatang haram yang berlambak-lambak, yang mahu wang dengan cara mudah. Sebabnya kalau ikut kepada pengalaman gurkah-gurkah ini, ini bukan lah kerja penjenayah tempatan, kerana penjenayah tempatan mereka masih ada sedikit rasa sifat manusia (tambah-tambah orang melayu,siap boleh bagi salam lagi! kah..kah..kah..). Kalau mereka mahu bunuh, mereka hanya akan tikam satu atau dua kali saja. Kalau guna pistol mereka terus tembak sekali dua saja. Mati atau tidak itu belakang kira.
Hishamudin pula tak mau fikir kah macam mana nak hapuskan pendatang-pendatang yang haram ini? pendatang-pendatang yang tak haram (yang ada dokumen) tapi tak ada permit kerja, pendatang-pendatang haram yang berbekalkan hanya kad unhcr, pendatang-pendatang haram yang hanya ada sekeping kertas photostat dari imigresen yang mengatakan mereka adalah pati yang sudah di daftar olih imigresen dan macam-macam lagi lah.

dollah yankee -
Hisham.. kalau tak mampu sila turun, biar gurkah-gurkah saja yang ganti tempat kamu!
p/s: ajalnya sudah tertulis dia akan mati begini.

Tiada ulasan: