Jumaat, 16 November 2012

dollah yankee

dollah yankee


Posted: 15 Nov 2012 10:49 PM PST


Best sangat kah 'barang' pompuan-pompuan indonesia nie? Best laa kot, kalau tidak tak kan pak menteri kita pun boleh sangkut? 

Ada seorang kawan yang dah pun kawin, anak ada empat, sangkut pula dengan satu pompuan indon. Sekarang ini siang malam asyik kerja..kerja..kerja,siang kerja lain malam jadi 'pak guard' kondo sebab nak tampong dua periuk. Dulu punya lah handsome, sekarang ni dah nak botak gara-gara pukulan pompuan indon. Bila berjumpa dengan sahabat ini dia akan selalu kata.."ingat! jangan main dengan pompuan indon,nanti malam tidur tak lena asyik teringat 'apom@cipap' mereka.Ringan2 ok!".

Di Seremban seorang amah indonesia telah mendakwa dirogol olih majikan nya. Insiden berlaku dua hari selepas seorang lagi pekerja restoran warga indon mendakwa tiga anggota polis di penang ini telah merogolnya.

Manakala pagi ini seorang gurkah politik di'port' telah memberitahu seorang sahabat mereka yang bekerja di sebuah kilang perusahaan disini telah ditangkap kalwat dengan dengan seorang pompuan indon yang juga merupakan pekerja dikilang yang sama dengan sahabat gurkah-gurkah ini. 

Jadi kesimpulan nya memang lah best kot barang pompuan indon nie..!

dollah yankee -
Gurkah ini kata lagi "kena tangkap pun halai, sebab pompuan tu... fuuhhhh..fuyooo.. ".


Tiada ulasan: