Rabu, 21 November 2012

ANAK SENGAT

ANAK SENGAT


LGBT - LIDAH BERCABANG

Posted: 20 Nov 2012 04:42 PM PST

Persidangan Asean yang dipengerusikan Najib dikatakan banyak membawa kemajuan. Antar perkara penting yang ditandatangani dalam persidangan tersebut adalah Deklarasi Hak Asasi Manusia ASEAN. Di fahamkan antara isi kandungan yang turut ditandatangani perdana Menteri Malaysia itu ialah tuntutan mengistiharkan LGBT bukan satu jenayah.

Najib dilaporkan selepas itu berkata Malaysia tidak bersetuju dengan LGBT. Ulasan Najib itu menjadi rujukan ulasan beberapa NGO dan media pengampu lain. Yang peliknya Najib tandatangai deklarasi tersebut, tetapi tidak bersetuju dengan isi kandungannya... apa hal ni??? ada sesapa yang paham.

Setahu aku deklarasi Cairo 1990 sahaja yang telah memasukkan artikel tambahan terhadap mana mana deklarasi hak asasi iaitu selagi tidak bercanggah dengan tuntutan syariat. Aku tak tau pulak kalau dengan kuasa pengerusi, maka Najib boleh tambah tidak bersetuju dengan deklari tersebut pada bab LGBT.??

Yang jelas  deklarasi tersebut telah ditandatangai dan jelas ia mengiktiraf LGBT dan Najib antara yang menandatanaginya. Cuma Najib ada tafsirannya tersendiri dalam menandatangai deklarasi tersebut iaitu Malaysia tidak bersetuju dengan LGBT..

Pusing...pusing...tandatang tapi tak setuju... bahasa mudahnya... setelah akad nikah selesai...tetiba pengantin lelaki kata ... saya tak bermaksud kawin dengan dia... dalam bahasa kita ia di namakan Lidah bercabang atau muka talam (dua muka atau munafik)

setakat yang saya faham, Najib cuba membodohkan rakyat Malaysia melalui media yang memang kaki membodohkan rakyat. Tak tau le pulak kut kut ada klausa yang boleh ditafsir atau Najib tandatangan deklarasi lain....

Najib terpaksa kata tentang LGBT kerana beliau dan parti beliau adalah parti yang serang DSAI yang dikatakan sokong LGBT. Najib sangat tahu ramai rakyat Malaysia khususnya Islam menentang amalan songsang LGBT namun siapalah Najib untuk menentangnya... Mungkin sikap Najib sama sahaja dalam isu LGBT dan Falastin... sokong Hamas tapi tak iktiraf Hamas kerana tunduk dengan PBB... masihkah kita mengharapkan pemimpin yang dayus dan bacul... sehingga tak berani nak pertahankan kebenaran...

Tiada ulasan: