Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


satu kes mahkamah paling pelik di Malaysia....yang arah bunuh dapat jadi PM....yang laksana arahan bunuh....cuba di kambing hitamkan....hebat hebat....mahkamah kanggaroo di malaysia...!!!!

Posted: 20 Oct 2012 07:59 PM PDT

Wajah pembunuh sampai sekarang tak ada siapa yang nampak
Pasai apa la depa nie saja-saja pie bunuh minah tuu...
Mahkamah cuma cari siapa BUNUH...tetapi orang yang arah bunuh buat tak tahu sahaja
Yang susah sangat mahkamah nak suruh cari siapa yang arah bunuh kenapa yaa..
JADI JIKA NAK SIAPKAN FILEM INI NAK TAHU ENDING DIA CAMNA..MARILAH KITA UNDI PAKATAN RAKYAT..HABIH SEMUA KITA LONDEH...ORANG BUNUH, ORANG ARAH, ORANG SUBAHAT, ORANG MAIN WAYANG...SEMUA KITA DEDAH..

agama APCO /ZIONIS....Bukti UMNO Perak Sokong Bintang Porno Tolak Hudud

Posted: 20 Oct 2012 07:46 PM PDT

Patutlah Chua Soi Lek baru-baru ini mengatakan jika hukum hudud dilaksanakan maka 1.2 juta rakyat hilang perkerjaan.

Salah seoarang yang hilang kerja ialah Datuk Haji Ahmad Shalimin Setiausaha Politik kepada MB Zambry yang tidak berpeluang lagi merasmikan konsert amal konon-nya tapi ditaja syarikat arak di Taiping Perak.

Kat luar bangunan tu hanya tertera "konsert amal Tiger", didalam dewan tak tahulah camana rupa program tersebut hehehe....silap silap  ada tiger buat  "show"....rais yatim perogol tua kaki pancut tentu suka....he he he he

Aku bukan anti kepada hiburan pada kaum cina dinegara ini,itu hak kaum masing-masing dan aku hormatinya, tapi yang merasmikanya mengapa perlu seorang yang berbangsa melayu dan berugama Islam.

Tiada pimpinan BN lainkah di Perak khususnya diTaiping?? Atau memang kerja rasmi program tajaan kompeni arak adalah kegemaran Shalimin yang juga sepol Zambry hahaha.

Slogan gagasan NAJ1B memang membawa maksud tersirat dalam slogan terbaru Perak yang dirasmikan Najib semalam di Lumut.

NAJ1B bemaksud Negeri (Perak) Akan Jahanam 1 Bencana, semuanya kerana pimpinan UMNO.

Gambar: disebuah lokasi berhampiran stesyen bas pekan Taiping... Arak bagi MCA memang biasa, tapi bagi Pemimpin UMNO ibarat burung gagak dan bulunya mesti hitam ... hahaha... (Gambar kecil itulah Datuk Hj Shalimin hehehe )

 

 

penyapu sial

 

Wa tak hairan pun kalau dia yang rasmikan sebab dia bukannya beragama Islam sebab kalau betul dia beragama Islam dia mestikan laksanakan apa yang disyariatkan dalam Islam. Kesimpulan agama orang ini (Shalimin) ialah APCO / Zionist sebab dia tak ada rasa malu, merasmikan konsert yang ditaja oleh syarikat Arak dan peragai orang Yahudi memangpun macam begitu. Akidah dia sudahpun rosak dah tidak boleh diubati lagi melainkan bertaubat kepada Allah S.W.T. dan melaksanakan apa yang disyariatkan dalam Islam semula.

Pak Haji merasmikan konsert 'amal' ditaja oleh syarikat arak? memang dunia hampir kiamat.

pendedahan dermawan tabung UMNO Musa Aman...penghianatan UMNO kepada orang melayu dan rakyat amnya...

Posted: 20 Oct 2012 07:36 PM PDT

Pada hujung minggu ini Perdana Menteri Malaysia Najib Razak mengatakan adalah “betul” bagi parti politiknya untuk menerima derma berjuta-juta dollar dari penderma yang tidak perlu didedahkan.

Empat tahun yang lalu Ketua Menteri Sabah, Musa Aman telah berusaha menafikan bahawa wang ini ada kaitan dengannya atau mempunyai sebarang kaitan dengan seorang yang benama Michael Chia.

Namun kini, Perdana Menteri telah terpaksa berhadapan dengan bukti-bukti yang menunjukkan bahawa wang itu dikaitkan dengan Musa. Musa seharusnya memohon maaf kerana telah menafikan adanya kaitnya dengan Michael Chia, dan dia juga harus memohon maaf pada Sarawak Report yang telah dituduhnya menerbitkan dokumen-dokumen palsu dan menyebarkan fitnah terhadapnya.

Beralasankan bahawa semua bayaran itu dibuat kepada UMNO telah termusnah kerana bukti-bukti bahawa Michael Chia telah juga membuat pembayaran menggunakan akaun-akaunnya kepada anak-anak Musa selama beberapa tahun mereka menuntut di luar negara.

Adakah pengajian anak-anak Musa di Australia itu ada kepentingan dan kaitan dengan wang UMNO? Nampaknya Pengerusi UMNO Sabah itu bukan sahaja menggunakan wang itu untuk kepentingan politiknya (sebagaimana dia berikan sebagai alasan) lebih dari kegunaan peribadinya. Wang itu juga turut digunakannya untuk membiayai perbelanjaan ahli-ahli keluarganya.

Nampaknya BN cuba mengatakan bahawa kaedah yang digunakan oleh negara-negara bertamadun yang lain untuk mempastikan keboleh-percayaan tidak dipedulikan oleh BN, kerana kita boleh percaya pada mereka bahawa mereka tidak menerima sebarang wang rasuah!

Lim bersaudara mempunyai banyak lesen dan konsesi yang diterima mereka dari Yayasan Sabah yang dipengerusikan oleh Musa Aman (yang juga Ketua Menteri Sabah dan juga Pengerusi UMNO Sabah). Hasil-hasil kajian kami mendapati bahawa syarikat-syarikat Maxland Sdn. Bhd., Cergas Kenari Sdn. Bhd dikendalikan oleh Priceworth Industries Sdn. Bhd. dimana Andrew Lim merupakan ketua mereka. Lim juga merupakan pengawal dan pengendali bagi banyak syarikat pembalakan di Sabah.

Andrew Lim dan saudaranya Freddy Lim juga berada di sebalik agen-agen pembalakan Wayco Enterprise Ltd, yang berpangkalan di Hong Kong dan syarikat Hillywell Inc adalah pembayar berjuta-juta dollar ke dalam akaun-akaun UBS Michael Chia. Pembayaran-pembayaran ini telah ditimbulkan oleh pihak ICAC Hong Kong dalam siasatan-siasatan mereka.

Jika ianya bukan suatu kesalahan dengan berjuta-juta dollar yang didermakan kepada UMNO Sabah (yang dipengerusikan oleh Ketua Menteri Musa Aman) diterima daripada kroni-kroni pembalakan yang telah dianugerahkan lesen-lesen pembalakan dari Lembaga Pengarah yayasan Sabah (yang juga dipengerusikan oleh Ketua Menteri Musa Aman), kenapa pula Perdana Menteri membiarkan Sarawak Report menerbitkan semua ini?

Musa seharusnya mengumumkan mengenai para penyumbang dananya dan dia seharusnya merasa bangga bahawa UMNO Sabah mendapat faedah dari berjuta-juta wang sogokan untuk mendapatkan lesen-lesen pembalakan memusnahkan saki-baki hutan dara dan bahawa mereka gembira mengharapkan ketibaan wang yang cuba diseludup masuk ke Sabah oleh Michael Chia (yang mendapat banyak lesen pembalakan dan mempunyai banyak kereta mewah, telah banyak kali mengakui bahawa dirinya adalah seorang yang buta huruf dalam mahkamah).

Syarikat-syarikat yang dikaitkan dengan kroni pembalakan dari Sarawak, Ting Pek Kiing juga pernah menerima banyak lesen pembalakan dari Yayasan Sabah. Dalam pada itu, syarikat-syarikat lain yang dikaitkan dengan kroni ini juga turut bermurah hati menyumbangkan dana ke dalam akaun-akaun Michael Chia yang menjadi punca kewangan RM40 juta untuk dibawanya kepada Musa dalam tahun 2008.

Simon Ling Ding Dieng adalah sepupu Ting Pek Kiing yang juga rakan niaganya yang turut menerima lesen-lesen pembalakan, dan begitu juga seorang lagi kroni pembalakan yang bernama Ngui Ing Chuan.

Maka, tidak hairanlah bagi Ngui Ing Chuan dan anak Ting Pek Kiing, Peter Ting Sie Huong merupakan pemegang utama saham-saham dalam syarikat Borion yang telah menyumbang dana yang besar ke dalam akaun-akaun Michael Chia, yang kemudiannya dikeluarkan untuk dijadikan dana kepada Pengerusi UMNO Sabah, Musa Aman!

Edmond atau Admond Looh Boon Chai adalah Ketua pengarah Eksekutif dalam Java Industries sehingga 2010 dan merupakan penerima banyak lesen dari Yayasan Sabah menerusi banyak syarikatnya.

Looh juga merupakan pengawal atau pengendali banyak syarikat yang telah menyumbangkan banyak dana ke dalam jaringan syarikat-syarikat yang dikendalikan oleh Michael Chia bagi pihak Musa Aman (sebagaimana yang telah diakui). Pihak SPRM kini mempunyai bukti-bukti banyak pembayaran yang dibuat oleh syarikat-syarikat kendalian Looh, lagi pun Looh juga merupakan penerima banyak lesen pembalakan dari Musa Aman dalam kapasitinya sebagai Pengerusi Yayasan Sabah.

Sebenarnya banyak wang telah dialirkan dari syarikat-syarikat milik Looh ke dalam akaun-akaun Micahel Chia selama beberapa tahun dan semua mahlumat ini ada pada pihak SPRM!

Ini merupakan jawapan pelik Perdana Menteri pada hujung minggu ini:

“Setiap parti politik berhak menerima sumbangan politik,” katanya, sebagai menambah bahawa sumbangan politik dilakukan dengan cara yang betul.

Perdana Menteri Najib enggan mengulas lebih lanjut punca kewangan itu dan turut menambah bahawa parti pembangkang juga menerima sumbangan dana politik. “Pembangkang juga menerima sumbangan dan mereka tidak mengisytiharkannya,” [New Straits Times]. Pengakuan-pengakuan sedemikian seharusnya diuji di mahkamah.

 

 

 

sumber...sarawak.org

 

 

 

 

penyapu sial

 

 

Klu umeno semua ikut peraturan, tak salah, bkn rasuah. klu org awam, rm1 pn kira rasuah

Selain Musa Aman sapa gk nya Melayu Sabah atau sekurang2nya ahli UMNO Sabah yg tersenarai sbg jutawan balak tu eak?

Kalau tkde aku sarankan la pd Sabahan, apa yg kamu banga2kn lgi dgn UMNO yg kononya hanya mreka shja yg boleh membela melayu.

Segala hasil mahsul termasuk balak mreka punggah ntk kepentingan kroni & poket sendiri! Kamu bangga kah dgn keasaan tu?

Bodoh betul orang sabah ye dapat di bodoh bodohkan siang malam sampai harta sendiri diberi pada orang lain. Padanlah apabila bodoh tak nak ubah.

kapal MCA semakin karam...bintang porno dan wanita kafir lahanat MCA tenggelam dalam khayalan masih bersetubuh dengan UMNO...spin cerita lama untuk tarik sokongan orang cina...!!!!

Posted: 20 Oct 2012 04:50 PM PDT

dari dedah aurat sampai ke bilik hotel itu yang di sukai oleh syaitan soi lek dan kuncu kuncu UMNOPORNO nya...!!!


ini video asal yang cuba di putar belit oleh bintang porno dan wanita kafir lahanat MCA...!!!

Chua Soi Lek hari ini bersetuju dengan pandangan dari Wanita MCA bahawa PAS menggalakkan rogol kepada wanita bukan Islam, dengan berkata bahawa mursyidul am parti itu, Datuk Nik Aziz Nik Mat telah mengeluarkan pandangan tersebut dalam satu ceramah empat tahun lalu.

Presiden MCA itu mendakwa dalam ucapan 2008, Nik Aziz berkata sesiapa yang tidak menutup aurat memang wajar untuk dirogol.

"Dan sebabnya kerana baginya, mata bersambung dengan kemaluan, jadi apabila anda terpandang, anda akan ghairah.

"Ini bukan saya yang kata, ini Nik Aziz yang kata. Saya boleh tunjukkan video tersebut jika kamu berminat [ceramah Nik Aziz]," katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat dengan delegasi MCA menjelang perhimpunan agung parti itu esok.

Dr Chua ditanya tentang laporan dari Malaysiakini dilaporkan naib pengerusi Wanita MCA Senator Heng Seai Kie berkata bahawa PAS menggalakkan rogol kepada perempuan yang tidak menutup aurat.

Menurut laporan portal berita itu, Heng menerangkan bagaimana hukum hudud akan memberi kesan kepada orang Islam dan yang bukan Islam berdasarkan ucapan Nik Aziz. (http://www.youtube.com/watch?v=jFZSgOhf7L0).

"Jika menonton video dari Youtube, anda akan terdengar Nik Aziz bahawa perempuan harus menutup aurat, jika tidak perempuan akan dirogol.

"Berdasarkan ucapan Nik Aziz itu, kita boleh katakan Nik Aziz menyeru umat Islam agar merogol wanita bukan Islam, betul?" Kata Heng dalam portal tersebut.

Bersetuju dengan pandangan Heng, Dr Chua sekali lagi berkata ucapan Nik Aziz itu telah dirakam.

Bila ditanya, bagaimanapun, jika Heng telah memutarbelitkan pandangan Nik Aziz yang berkata untuk perempuan Islam, Dr Chua berkata:

"Saya rasa kamu terlepas pandangan kenapa kena tutup aurat, sebab kalau tidak tutup ia akan memprovokasi, kamu faham, kamu anak muda semua tentu faham."

"Bila seorang lelaki Islam mahu merogol, ia tidak semestinya merogol wanita Muslim. Dia boleh merogol sesiapa sahaja," kata  Chua.

 

 

 

penyapu sial

 

dah x de benda lain nak tutup skandal  penyelewengan UMNO-BN...anjing porno nie spin cerita lama...dia pikir rakyat bodoh...dia pikir orang cina nak sokong anjing macam ini....jangan harapla...skandal PKFZ yang u orang terlibat  x boleh di tutup dengan cerita sebegini...

dia bercakap tu atas suara UMNO...apatak nya....isu sebenarnya adalah hukum hudud itu sendiri...gerombolan dia orang memang kaki penyamun wang rakyat....gerombolan dia orang juga kaki skandal gelap  dengan betina...tu pasal depa semua takut dengan bayang2 sendiri...

hang dedah aurat hang tanggunglah  akibatnya jangan salahkan sesiapa....nik aziz tak kata pon suruh merogol...yang anjing ini bodoh bendul apa hal!!!

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT