Nuffnang

Pengikut

PENYAPU SIAL

sumber :-

PENYAPU SIAL


bila bapak pengikut syaitan di kenali ...anak iblis samseng yang di kenali boleh bebas begitu sahaja dari tindakan undang undang lain orang jadi kambing hitam.....!!!

Posted: 19 Oct 2012 08:24 AM PDT

Kenyataan Datuk Seri Hishammuddin Hussein yang menyatakan kes serangan pengawal peribadi anak kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz ‘telah selesai’ disifatkan melanggar integriti sistem keadilan di negara ini.

Tindakan Hishamuddin yang juga Menteri Dalam Negeri itu jelas bertentangan dengan dasar awam dan kedaulatan undang-undang negara.

Sebarang jenayah mahupun salah laku yang dilakukan oleh mana-mana pihak seharusnya dibawa ke mahkamah untuk dikenakan tindakan sewajarnya.

Di bawah sistem perundangan kita, jenayah tidak boleh ‘diselesaikan secara baik’. Dengan mengambil tindakan sebegitu, Hishammuddin boleh dikatakan  bersubahat. Adakah dia berkompromi hanya kerana kes itu melibatkan anak seorang Menteri Kanan Umno?

Seterusnya, apakah terma penyelesaian ini menyalahi undang-undang? Orang ramai berhak mengetahui perkara sebenar..

Dalam pada itu, kita  turut mempersoalkan hasil daripada siasatan terhadap Mohamed Nedim Nazri di bawah seksyen 160 Kanun Keseksaan.

Jelasnya, walaupun Hishammuddin mengakui perkara itu sudah disiasat, namun beliau tidak menyatakan sama ada Nedim dibersihkan daripada kesalahan itu.

Setiap warganegara, tidak kira berapa tinggi atau rendah kedudukan sosial mereka, mereka adalah sama dari sudut undang-undang. Justeru, pengawal keselamatan yang terlibat dalam kes ini mempunyai hak menuntut keadilan yang adil dan saksama.

Kita menyeru Menteri Dalam Negeri untuk membuat pendedahan penuh dan berterus terang tentang fakta sebenar kes itu dan membuka semula siasatan berhubung kes serangan ini..

Hishammuddin  semalam berkata, kes memukul penyelia keselamatan pada Mac 2012 sebenarnya dilakukan oleh bekas pengawal peribadi Mohamad Nedim dan disiasat mengikut Seksyen 160, Kanun Keseksaan.

Menteri dalam negeri bagaimanapun memberitahu, kes itu telah pun diselesaikan secara baik oleh kedua-dua pihak.Jadi kita  meminta Hishammuddin menyatakan hasil siasatan polis terhadap Mohamad Nedim berhubung kejadian memukul penyelia keselamatan di sebuah kondominium mewah di ibu negara dan kematian pemuda bernama Darren Kang di Sri Hartamas sekitar tahun 2004.

Mengenai kes kematian Darren, Hishammuddin berkata Mohamad Nedim didapati tidak terlibat dengan kes tersebut sebaliknya lima warganegara Thailand telah dituduh di mahkamah dan dijatuhi hukuman lima tahun penjara.

MENTERI PANCUT AMAH SUKA MALAYSIA BAKAL JADI HUB HIBURAN LUCAH TERLAMPAU

Posted: 19 Oct 2012 08:11 AM PDT

Kalau ada blog yang sikit menghentam raja ataupun pemimpin Umno/BN, bukan main lagi SKMM ni bertindak. Tangkap sana, tangkap sini. Saman sana, saman sini.

Tapi bila ada pelajar Malaysia yang buat blog lucah, mungkin video lucah pun ada kot berdasarkan gambar yang di upload dalam blog mereka tu, SKMM buat pekak badak jer. Tak ada tindakan yang di ambil.

Alasan yang SKMM ni bagi memang tahap cibai punya alasan. Takut masa depan 2 orang pelajar Malaysia ni terjejas jika di dakwa. Kalau lu orang tak percaya, lu cuba klik sini dan kat sini.

Apa punya hamjadah Menteri yang jaga SKMM bila dia kata dia serahkan pada orang ramai untuk menilai tindakan yang dah dibuat oleh 2 orang pelajar terlampau ni. Dia orang nak mengongkek pun Menteri ni serah pada orang ramai untuk menilai samada boleh terima atau tidak? Hilang akal ke Menteri ni? Ke akal dia dah di bawak lari oleh amah Indon ke Indonesia nun.

Ke blog tu pun Menteri ni suka singgah? Sebab tu dia tak mau ambik action, nanti kena delete pulak blog tu kan. Baik lu ngaku, lu suka singgah situ erk???

Dua ekoq pelajar yang 'horny' tak kira masa tu bernama Alvin Tan Jye Yee dan makwe dia pulak bernama Vivian Lee. Anak sapa la yang rendah akhlak mengalahkan binatang ni. Bukan malu 1 Malaysia la weyh.

Tapi wa sikit pun tak heran sebab video lucah la ni dah boleh masuk kat dalam berita perdana dah pun. Budak2 pun dah boleh tengok cerita lucah, cuma tunggu jer depan TV. Kalau nasib baik, ada la cerita lucah dalam warta berita.

Dan dengan wujudnya blog lucah rakyat Malaysia ni, maka sasaran Malaysia untuk menjadi hub hiburan lucah melampau akan mencapai sasarannya menjelang 2020 nanti.

Wa ucapkan tahniah kat Menteri yang jaga SKMM ni dan seluruh warga SKMM yang terpalit sama dalam isu ni kerana telah membuktikan bahawa SKMM hanya berani bertindak kepada rakyatnya berbangsa melayu sahaja dan mengsahihkan jugak bahawa SKMM hanya berani membuat dakwaan terpilih.

 

 

penyapu sial

 

wa tatak helan itu worang jaga SKMM pun kaki lucah punya...dia kasi pancut sama dia punya amah sampai boleh bikin banglo di indon...tu pasal lucah dia tergagap untuk masuk campur....dia pun tumpang sekaki jugak...!!!

jadi hamba seks menteri perogol anak yatim Robengah mampu bina rumah RM100K.. ?????

Posted: 19 Oct 2012 07:47 AM PDT

Bekas pembantu rumah Menteri Penerangan, Komunikasi dan kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim didakwa hidup mewah hingga mampu membina rumah dianggar bernilai RM100,000 di negara asalnya.

Kita  mempersoalkan bagaimana Robengah, yang bekerja selama 8 tahun di kediaman Rais mampu membina rumah mewah di Banjanegara, Indonesia.

Sedangkan, katanya, gaji Robengah hanya sekitar RM300 sebulan, sebelum dinaikkan RM500 selepas beberapa tahun.

Suami Robengah, Sukiman pula lumpuh sebelah kaki dan tidak boleh bekerja, malah mereka ada dua anak bernama Monica dan Tina yang masih bersekolah..

Mengikut sumber   Robengah juga menunjukkan sehingga kini beliau masih tidak bekerja...

Adalah tidak masuk akal jika Robengah tidak pernah menghantar wang kepada keluarganya sepanjang 8 tahun hingga mampu membina rumah sebesar itu, sedangkan jirannya memberitahu rumah Robengah sebelum ini sangat daif.

Rumah jirannya disebelah kanan

Rumah jirannya disebelah kiri

Robengah sebelum ini mendakwa diperkosa majikannya di Malaysia, seperti mana laporan NGO Migrant Care pada 23 Julai 2007.

Bagaimanapun, beliau kemudian menafikan perkara itu dalam surat ditandatangani bertarikh 7 Januari 2011, menyatakan beliau tidak menghadapi sebarang masalah sewaktu bekerja di Malaysia.

PERKOSA tiada konek adanya pun tiru hassan akidah gamaknya....Keluaq Fatwa Haram Umat Islam Undi MCA.....Rosmah Bini Najib Hina Islam Tak berani Marah...kah kah kah....

Posted: 19 Oct 2012 07:33 AM PDT

PERKASA hari ini membayangkan haram bagi umat Islam untuk mengundi MCA dalam pilihan raya ekoran kenyataan terbarunya berhubung hudud yang didakwa menghina Islam.

Setiausaha agungnya Syed Hassan Syed Ali berkata, walaupun PERKASA memutuskan untuk memenangkan BN dalam pilihan raya umum depan, tidak bermakna ketetapan itu tidak boleh berubah terhadap calon MCA.

"Soal Islam, tiada kompromi daripada PERKASA. Haram umat Islam dalam PERKASA memilih pihak yang menghina Islam," kata Syed Hassan (kanan).

"Sudah berkali-kali PERKASA ingatkan MCA supaya jangan hina Islam dan mana-mana pihak pun jangan sesekali politikan Islam. (Presiden MCA Dr) Soi Lek masih ada masa untuk tarik balik kenyataannya itu sebelum terlambat.

Syed Hassan berkata, walaupun anggotanya tidak akan mengundi PKR atau DAP, pasti terdetik di hati mereka ''pastinya haram bagiku memilih MCA kerana mereka menghina agama Islamku, jadi apa perlu aku keluar mengundi''.

Dr Chua semalam mendakwa seramai 1.2 juta rakyat Malaysia akan kehilangan kerja sekiranya PAS melaksanakan hudud di Malaysia.

Memetik SMS oleh individu tidak dikenali, beliau menyenaraikan pelbagai industri yang didakwa akan terjejas, termasuk resort perjudian Genting Highlands, pusat pertaruhan dan rumah urut.

Apa tujuan Soi Lek?

Dalam kenyataannya hari ini, Syed Hassan juga membangkitkan persoalan tujuan kenyataan Dr Chua yang menyentuh isu sensitif itu sedangkan pemimpin veteran itu sudah lama bersama dengan "rakan Islam".

"Apakah kita mahu berlaku di sini? Umat Islam wajib pertahankan hukum hudud yang sebenar. Bukan hukum hudud ala PAS," katanya.

Menyentuh kenyataan Dr Chua itu, Syed Hasan membidasnya, hudud tuntutan Islam tidak akan membuatkan rakyat hilang pekerjaan, malah memberi banyak peluang pekerjaan.

Justeru, katanya lagi, Chua lebih baik berdiam diri kerana beliau didakwa tidak faham apa itu hukum hudud sebenarnya.

"Seorang bukan Islam adalah lebih baik tidak menyentuh hukum Islam lebih-lebih lagi di Malaysia," katanya melalui SMS ketika dihubungi Malaysiakini hari ini.

Syed Hassan juga mengingatkan supaya perkara sensitif tidak diusik, termasuk yang melibatkan agama bukan Islam, kerana ia pasti mendatangkan kemarahan pihak lain.

"Banyak terjadi di sesetengah negara luar, isu agama boleh jadi huru hara sehingga bunuh membunuh antara penganut agama berlainan." katanya lagi

 

mk

akibat UMNO sendiri perlekehkan islam...GERAKAN ikut jejak bintang lucah MCA hina islam...mamat kafir lahanat ini wajar di sembelih...!!!!

Posted: 18 Oct 2012 03:34 PM PDT

Kita menyelar kenyataan Ketua Pemuda Gerakan Kedah, Tan Keng Liang yang bersifat rasis dan biadap di twitter milik beliau (@tankengliang).

Kenyataan biadap itu dibuat secara terbuka dan menimbulkan kemarahan rakyat yang beragama Islam.
Keng Liang membuat kenyataan itu berikutan ketidakpuasan hati dengan Majlis Perbandaran Alor Setar (MPAS) yang mula melaksanakan garis panduan agar model iklan yang dipaparkan dalam kawasan MPAS hanya memaparkan model yang berpakaian sopan.

Beberapa kenyataan beliau pada 15 Oktober 2012 memperlihatkan kedangkalan beliau dalam berpolitik hingga menyentuh dan mempertikai ketetapan dan hukum yang sememangnya termaktub dalam Islam.

Amat mendukacitakan apabila ditegur oleh ramai orang, beliau masih mempertahankan kenyataan beliau yang bukan sahaja bersifat rasis malah cuba mengelirukan dengan melabelkan itu adalah undang-undang ciptaan PAS, bukannya ketetapan dan undang-undang Islam sepertimana yang termaktub dalam Al-Quran.

Beberapa laporan polis dari NGO di seluruh negara telah pun di buat dan meminta satu tindakan tegas diambil terhadap Ketua Pemuda Gerakan Kedah tersebut yang ternyata berniat jahat (mala fidea) menghina dan menyinggung sensetiviti umat Islam di Malaysia .

Adalah amat malang sekiranya pihak polis bersikap mendiamkan diri dan dwi standard sedangkan dalam kes memijak gambar Perdana Menteri dan kes mengibarkan bendera Sang Saka dengan begitu PANTAS mengambil tindakan secara drastik .

Isu menghina Islam adalah merupakan satu tindakan yang serius dan perlu diambil tindakan tanpa kemaafan oleh pihak berwajib apa lagi agama Islam adalah merupakan agama rasmi Negara yang termaktub dalam perlembagaan negara.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT