Sabtu, 13 Oktober 2012

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Najib mengaku Umno terima dana asing secara seludup dari Hong Kong

Posted: 12 Oct 2012 10:59 PM PDT

RIUH rendah, hampir sebulan media arus perdana mencanangkan kisah NGO Suara Rakyat Malaysia, Suaram yang dikatakan menerima dana asing. Malah sudah ada laporan Polis dibuat kerana NGO ini dikatakan bersalah menerima dana asing.

Selain itu portal bebas Malaysiakini juga diserang bertalu-talu oleh Utusan Malaysia kerana membenarkan pelabur asing memiliki pegangan sahamnya. Mereka mengecam Malaysiakini kerana menerima dana asing.

Tapi apabila Umno Sabah didedahkan menerima dana asing yang diseludup masuk daripada Hong Kong oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, SPRM, Najib terpaksa membuat pusingan "U turn". Tiba-tiba penerimaan dana asing sudah dihalalkan oleh Najib.

Malah Najib Razak berkata penerimaan dana asing ini adalah hak setiap parti politik yang disifatkannya sebagai "sumbangan politik" dan ia mengikut saluran yang betul [Sinar]



Selepas ini sila bawa masuk wang asing secara seludup dari luar negara kerana Najib Razak Perdana Menteri Malaysia sudah mengesahkan bahawa ia adalah saluran yang betul.

Najib jelas membayangkan kepada kita bahawa penerimaan dana asing merupakan perbuatan biasa parti yang diketuainya. Nampaknya kes dana seludup RM40 juta untuk Umno ini hanyalah isu kecil, lebih banyak lagi dana asing yang diterima oleh Umno akan didedahkan selepas ini.

Najib Razak, sila jawab! Berapa banyak United Malays National Organization, Umno terima dana asing daripada Zionist Israel dan Amerika?


ReJaM© "Bila kena batang hidung sendiri semuanya dihalalkan kah kah kah... "


Tiada ulasan: