Ahad, 14 Oktober 2012

Era Pasca

Era Pasca


PECAH BERITA - Hassan Ali Sakit!

Posted: 13 Oct 2012 05:04 PM PDT

Nak dikatakan BODOH tapi beliau ada PHD beb... nak kata PANDAI sebab beliau ada PHD tapi macam BEBAL semacam aje... jadi ahli Parti Pas pun bukan... Ahli Parti dalam Pakatan Rakyat (PR) pun bukan... tiba-TIBA mengeluarkan kenyataan seolah-olah SAYANGKAN Parti Pas... kah kah kah... apa lu nak sibuk-sibuk beb... lu masuk aje dalam Umno yang lu nampak memperjuangkan seperti apa yang lu perjuangkan iaitu ISLAM MELAYU DAN RAJA (IMR)... kan ke kalau Pas tak disukai oleh orang-orang melayu terutamanya Ahli Pas yang untungnya lu dan Umno... apa lu tak nak lu untung ke... kah kah kah !.
Jadi lu tak usah lah nak nasihatkan TG Nik Aziz untuk MELEPASKAN jawatan MURSYIDUL AM PAS tu... sebab nanti yang untung adalah lu dan Umno... kah kah kah... bila TG Nik Aziz tak melepaskan jawatan MURSYIDUL AM PAS yang seperti kata lu bahawa Ahli-Ahli Pas akan KECEWA... dan sudah pasti mereka akan mencari lu untuk dijadikan MURSIDUL AM... mungkin selepas ada Mursidul Am TIBAI akan dijadikan MURSYIDUL AM CIBAI pulak kot... dasar PARASIT TAK TAHU MALU... sebiji Perangai Pemimpin Umno... tapi TAKUT nak masuk Umno... kah kah kah !.

Baca pasal penyakit DrHA di SINI


Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: