Isnin, 22 Oktober 2012

DUNIACACAMARBA

DUNIACACAMARBA


[Video] Cuba Teka Kekerapan Ayah Tertua di Dunia Lakukan Hubungan Seks Semalam?

Posted: 22 Oct 2012 05:30 AM PDT



 
Ramajit Raghav, 96, yang diiktiraf sebagai ayah tertua di dunia dua tahun lalu, telah menetapkan standard baharu kesuburan bagi kaum lelaki berikutan kelahiran anak keduanya baru-baru ini. Menurut The Times Of India, isteri Ramajit berusia 52 tahun melahirkan bayi perempuan sihat yang dinamakan Ranjeet di pusat penjagaan kesihatan utama pada 5 Oktober lalu. Pasangan dari negeri Haryana, India itu menyambut anak pertama mereka, Vikramajeet, pada November 2010.

Ramajit memberitahu pemberita tentang reaksi doktor dan petugas klinik apabila mendapat tahu bahawa dia ialah bapa kepada anak keduanya itu. Katanya, mereka semua ketawa seolah-olah tidak mempercayai bahawa dialah bapa kepada bayi itu. 

 "Mereka ketawa dan sangat terkejut. Apa yang boleh saya buat? Ini adalah kehendak Tuhan," kata Ramajit bangga.
Setelah menerima "dua anugerah berharga daripada Tuhan", Ramajit telah memutuskan agar isterinya Shakuntala Devi akan menjalani operasi kontrasepsi tubectomy kekal untuk mencegah kehamilan pada masa akan datang.

Beliau yang mengamalkan diet harian, iaitu badam, mentega dan susu mendedahkan bahawa dia aktif melakukan hubungan seks dengan isterinya. 

"Jiran saya berasa cemburu. Mereka meminta saya mendedahkan rahsia saya," kata Ramajit. 

"Saya melakukannya (hubungan seks) 3-4 kali satu malam. Saya sihat dan saya menikmati hubungan seks dengan isteri saya. Saya beranggapan bahawa sangat penting bagi suami dan isteri mengadakan hubungan seks dengan kerap."
Bagi Shakuntala, dia percaya bahawa dia telah "mati" jika tidak kerana kasih sayang yang dicurahkan oleh Ramajit. 

"Tidak kisahlah berapa pun usianya. Saya suka akan dia dan saya menjaganya dengan baik walaupun kadang kala dia menengking saya," katanya.
 
"Dia tidak nampak tua pada saya. Dia boleh melakukan hubungan seks seperti mana-mana lelaki berusia 25 tahun, malah mungkin lebih baik kerana dia boleh beraksi sepanjang malam." kata Shakuntala memuji suaminya. -DCM/The Times Of India, The Mirror


Baca juga di sini.




[Video] Sebagai Orang Islam, Apa Perasaan Anda Apabila Chua Soi Lek Berkata...

Posted: 22 Oct 2012 02:28 AM PDT




P/s: Ibrahim Ali sudah menghalalkan undi MCA dan menganggap penghinaan ini hanya pandangan dan perbezaan pendapat. UMNO seperti biasa diam membisu setiap kali pemimpin parti komponen menghina hudud.

Anda???

Apa fakta Chua Soi Lek?

Dalam ucapannya di atas, Chua Soi Lek tidak memperincikan dakwaan itu! Hanya menyebut angka tanpa data dan bukti.

Lahanat!

Maniam juga yang menyejuk hatiku. Tonton video di sini.




Mangsa Kahwin Paksa Kongsi Kisah Penderitaan

Posted: 22 Oct 2012 01:25 AM PDT

Sally dan Nabil (gambar kecil)

[SH] "Apabila saya tidak kembali ke sekolah ketika berumur 13 tahun, mengapa pihak sekolah tidak bertanya apa-apa?

"Semasa saya melahirkan anak pada umur 14 tahun, mengapa doktor, jururawat atau pihak kebajikan masyarakat tidak menyoal ibu saya bagaimana saya boleh mengandung," kata Sameem Ali, 42, ahli politik Britain yang menetap Manchester.

Berketurunan Pakistan, Sameem dipaksa berkahwin sebaik sahaja dia memasuki umur remaja dengan saudaranya yang berumur dua kali ganda lebih tua, dan hanya ditemuinya pada hari perkahwinan mereka.

"Saya lahir di Britain tetapi pada umur 13 tahun, saya dibawa ke Pakistan untuk bercuti, itu yang ibu bapa saya beritahu," ceritanya.

Namun enam minggu kemudian, Sameem dikahwinkan dengan saudaranya. Ibunya berkata Sameem hanya boleh kembali ke Britain jika dia mengandung.

"Saya percaya saya dikahwinkan dan mengandung untuk membolehkan suami saya mendapat taraf penduduk tetap di Britain," katanya.

Menurut Sameem, dia kembali ke Britain ketika sedang mengandung tujuh bulan dan melahirkan anak lelakinya pada usianya 14 tahun.

"Saya melarikan diri dari rumah sebaik sahaja saya disuruh membawa lelaki itu ke Britain ketika berumur 17 tahun. Dan saya tidak pernah lagi berjumpa dengannya selepas itu," kata Sameem.

Pada 2011, kerajaan Britain melalui Unit Perkahwinan Paksa merekodkan 1,468 kes remaja bawah umur dipaksa berkahwin, dan 78 peratus daripada jumlah itu membabitkan wanita.

Namun, kerajaan Britain mengakui jumlah itu hanyalah permukaan dan tidak menggambarkan skala sebenar perkahwinan bawah umur kerana kebanyakan kes tidak dilaporkan. Kerajaan menganggarkan 5,000 hingga 8,000 kes perkahwinan paksaan di Britain setiap tahun.

Sameem berpendapat Peraturan Perlindungan Perkahwinan Paksa diperkenalkan pada 2008 di bawah Akta Perkahwinan Paksa (Perlindungan Awam) 2007 tidak boleh membantu mengatasi masalah ini.

"Saya tidak akan menghantar ibu saya ke penjara, walaupun dia memukul saya dengan teruk dan memaksa saya berkahwin," kata Sameem.

"Undang-undang seperti ini tidak akan membantu kerana tidak ada anak yang akan menuding jari kepada ibu bapa sendiri," katanya.

Ahli politik muda itu percaya isu perkahwinan paksa boleh ditangani hanya melalui pendidikan dan kesedaran.

Sebagai seorang yang dipaksa berkahwin muda, Sameem sanggup melakukan apa sahaja untuk mengelakkan kanak-kanak perempuan lain menjadi mangsa sama.

"Saya sanggup ke Pakistan dan menceritakan kisah saya kepada keluarga yang memaksa anak mereka berkahwin pada usia muda," katanya dengan tegas. -DAWN

Permainan bertukar menjadi tragedi

Ketika zaman kanak-kanak, Sally as-Sabahi suka berlakon berkahwin dengan adik-beradiknya.

Sebagai kanak-kanak perempuan yang hidup susah di ibu negara Yaman, Sanaa, dia membayangkan baju pengantin yang cantik, alat solek dan majlis meriah membantunya melupakan kesusahan hidup dalam kemiskinan.

Jadi apabila ibunya menunjukkan gaun putih dan barang kemas kepadanya, Sally yang berumur 10 tahun bersetuju untuk berkahwin dengan lelaki dipilih ibu bapanya.

Lelaki bernama Nabil, 25, itu adalah saudaranya sendiri yang sebelum ini pernah berkahwin.

"Ayah dan mak memanggil saya keluar ke halaman rumah," kata Sally yang menceritakan bagaimana dia akhirnya berkahwin dengan Nabil.

"Mereka beritahu saya supaya menarik nafas panjang dan bertanya sama ada saya ingin berkahwin. Saya jawab ya, tetapi adakah saya akan mendapat sehelai gaun, gula-gula, dan barang permainan?

"Mereka menjawab ya. Mereka berjanji akan memberikan apa sahaja kepada saya," ceritanya.

Sally memenangi kes di mahkamah untuk bercerai dengan Nabil pada 2010 selepas kisahnya dilaporkan media tempatan dan mencetuskan debat di peringkat kebangsaan mengenai amalan perkahwinan pada usia muda.

"Saya tidak menggelarnya perkahwinan, saya menggelarnya rogol," kata Shada Nasser, peguam wanita yang telah beberapa kali mengendalikan kes perkahwinan kanak-kanak perempuan bawah umur.

Pusat Kajian Wanita Antarabangsa mendapati hampir separuh daripada kanak-kanak perempuan di Yaman dikahwinkan sebelum umur mereka mencecah 18 tahun.

Kajian Universiti Sanaa mendapati di beberapa wilayah di negara itu, separuh daripada kanak-kanak perempuan dikahwinkan sebelum umur 15 tahun.

Sally masih ingat malam pertama perkahwinannya apabila Nabil memaksanya melakukan hubungan seks.

"Pada mulanya, saya rasa selamat. Sebab saya tidak tahu pun apa yang berlaku, jadi tentu saya tidak rasa takut. Tetapi kemudian saya berasa sakit dan darah mula keluar.

"Saya menangis dan menjerit. Saya benci diri saya sendiri. Sejak itu, saya melihat dia seperti bayang kematian," cerita Sally.

Satu malam, apabila Sally enggan tidur dengan Nabil, ibu mertuanya mengikat kanak-kanak perempuan itu di katil.

Air mata ibu Sally, Nouria mula tumpah.

"Saya tidak pernah bercerita kepada Sally mengenai hubungan seks kerana saya malu. Saya sangka kakak saya (ibu Nabil) akan menjaga Sally seperti anak sendiri," katanya.

Namun segala penderitaannya berakhir apabila dia memenangi kes penceraian pada 27 Mac 2010.

"Pagi itu saya rasa seolah-olah ada awan hitam di atas kepada saya, tetapi sekarang saya rasa sangat bebas," katanya selepas menandatangani dokumen penceraian itu.

Apa pula kata Nabil?

"Semua lelaki perlu pertimbangkan umur, otak dan pastikan bakal isteri anda tidak gila," katanya disambut gelak tawa sekumpulan lelaki yang berkumpul pada hari penceraiannya. "Saya datang ke rumahnya dan berkahwin dengannya. Saya tak rasa ia adalah satu masalah kerana saya tidak tahu umur sebenar Sally," katanya. – Al Jazeera



[PANAS] Blog Porno: Alvin MINAT Chua Soi Lek

Posted: 21 Oct 2012 11:48 PM PDT


P/s: Patutlah perangai pun lebih kurang. Lanjut baca berita di sini.





Pelajar Kolej Tanpa Pakaian Dalam Dicekup Bersama dengan Teman Lelaki

Posted: 21 Oct 2012 09:55 PM PDT

Seluar dalam...
[SH] DUNGUN - Keghairahan seorang pelajar kolej untuk pulang bercuti ke kampung bersama teman lelaki bertukar detik hitam apabila dia dicekup pihak berkuasa ketika berada di sebuah bilik di hotel bajet, dekat sini, pagi kelmarin.

Pelajar terbabit, 20, yang sedang menuntut di sebuah kolej swasta di Kota Bharu, Kelantan dikatakan baru menamatkan peperiksaan akhir dan datang ke bandar ini untuk menemui teman lelakinya sebelum bercadang pulang bersama ke kampung halamannya di Temerloh, Pahang.

Bagaimanapun, pelajar jurusan diploma sains itu tidak terus pulang ke kampung, sebaliknya mengambil kesempatan melepaskan rindu di sebuah bilik hotel yang disewa teman lelakinya, seorang pemandu ekskubator.

Perbuatan tidak bermoral pelajar berasal dari Kampung Ulu Jenut, Kuala Krau, Temerloh itu bagaimanapun menjerat dirinya sendiri setelah bilik penginapannya diserbu pihak Pegawai Penguat kuasa Syariah kira-kira jam 11.30 pagi kelmarin.

Selepas pintu dibuka oleh teman lelakinya, pelajar berkenaan difahamkan hanya bertuala dengan memakai baju sendat ketat tanpa pakaian dalam manakala teman lelakinya, 21 tahun, dalam keadaan separuh bogel.

Siasatan awal mendapati pasangan itu tidak mempunyai hubungan muhrim.

Kesemua seluar, baju dan pakaian dalam milik pasangan terbabit turut dirampas sebagai bahan bukti.

Pasangan itu bakal dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah 19 November nanti mengikut Seksyen 29(a) (b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Takzir Negeri Terengganu 2001 atas kesalahan perbuatan sebagai persediaan melakukan persetubuhan luar nikah.

Jika sabit kesalahan, mereka boleh dikenakan denda maksimum RM3,000 atau dua tahun penjara tidak lebih dua tahun atau kedua-duanya sekali.
P/s: Apa nak jadi?

Pengarah Tersohor Bollywood Meninggal Dunia Kerana Denggi

Posted: 21 Oct 2012 09:09 PM PDT



[Mstar] NEW DELHI: Pengarah filem veteran Bollywood, Yash Chopra yang terkenal dengan filem arahannya iaitu Dil To Pagal Hai meninggal dunia pada Ahad akibat demam denggi.

Chopra yang berusia 80 tahun, sebelum ini dirawat di Hospital Lilawati, Mumbai sejak 13 Oktober lalu.

Menurut pihak hospital, pelakon itu meninggal dunia kerana mengalami komplikasi denggi yang berpanjangan dan juga kegagalan organ dalaman yang tidak berfungsi.

September lalu dalam satu temu bual bersama aktor Shah Rukh Khan, Chopra memberitahu filem Jab Tak Hai Jaan akan menjadi karya terakhir arahannya kerana ingin menumpukan kepada kehidupan peribadi.
 
 
 
 

[Video] "Saya Hindu Boleh Terima Islam (PAS)/Hudud, Kenapa Melayu UMNO Tidak Boleh?" - Maniam

Posted: 21 Oct 2012 07:53 PM PDT


Isu Hina Hudud: Ibrahim Ali "Menghalalkan" Ahli PERKASA Undi MCA

Posted: 21 Oct 2012 07:39 PM PDT






Sebelum ini, wakil PERKASA mengeluarkan kenyataan bahawa pertubuhan itu tidak akan berkompromi jika berhadapan dengan isu yang membabitkan Islam dan membayangkan haram bagi umat Islam mengundi MCA dalam PRU 13 nanti ekoran kenyataan Chua Soi Lek yang menghina hudud baru-baru ini.

Kata SU Agungnya, Syed Hassan seperti dipetik oleh MK, "Soal Islam, tiada kompromi daripada PERKASA. Haram umat Islam dalam PERKASA memilih pihak yang menghina Islam."

"Sudah berkali-kali PERKASA ingatkan MCA supaya jangan hina Islam dan mana-mana pihak pun jangan sesekali politikan Islam. (Presiden MCA Dr) Soi Lek masih ada masa untuk tarik balik kenyataannya itu sebelum terlambat.

Syed Hassan berkata, walaupun anggotanya tidak akan mengundi PKR atau DAP, pasti terdetik di hati mereka ''pastinya haram bagiku memilih MCA kerana mereka menghina agama Islamku, jadi apa perlu aku keluar mengundi''.

Selang beberapa hari, Ibrahim Ali yang cukup sensitif dengan sebarang kenyataan yang keluar dari mulut pemimpin pembangkang terutama berkaitan dengan Melayu dan Islam menghalalkan ahlinya mengundi calon MCA walaupun pemimpin parti tersebut sejak belakangan ini sering mengeluarkan kenyataan yang menyinggung perasaan orang Islam.

Kata Ibrahim Ali:
Ahli Perkasa Sokong Calon BN - Ibrahim Ali

[Bernama- 22, Okt] SHAH ALAM: Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali memberi jaminan bahawa beliau akan memastikan anggota pertubuhan itu menyokong calon Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum (PRU) ke-13.

Beliau berkata walaupun Perkasa merupakan pertubuhan bebas tetapi pihaknya melihat hanya BN sahaja yang mampu mengekalkan keamanan dan keselamatan di negara ini.

"Kita terpaksa mengundi antara BN dan Pakatan Rakyat dan kita tiada pilihan dalam menentukan kuasa politik pada PRU akan datang, hanya BN sahaja yang dilihat berkemampuan.

"Justeru saya akan pastikan dan menyeru anggota Perkasa di peringkat akar umbi supaya memberi sokongan kepada calon BN termasuk calon MCA," katanya kepada pemberita selepas perasmian persidangan khas tahunan Perkasa Selangor oleh Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar di sini, Ahad.

Kalau anda baca laporan di FMT, Ibrahim Ali menyifatkan penghinaan Chua Soi Lek terhadap hukum hudud sebagai satu sisi pandangan Chua dan menganggapnya sebagai 'perbezaan pendapat'.

"Walaupun terguris tapi itu bukan soalan pokok. MCA terpaksa bercakap sebegitu.
"Beliau hanya memberi pandangan tapi tak bererti kita perlu bermusuh."

Sebaliknya, Ahli Parlimen Pasir Mas itu mendakwa DAP adalah punca kepada tercetusnya polemik sama ada hukum itu wajar dilaksanakan di negara ini.

Beliau berkata masalah tidak timbul dan orang ramai tidak perlu bimbang dengan kenyataan Chua kerana hukum itu masih belum dibuat, malah tidak pernah dibincangkan sama sekali.

"MCA lebih banyak bawa kebaikan daripada DAP," katanya lagi.



P/s: Lahanatlah sesiapa yang menghina hukum Allah dan orang yang menyokong tindakan itu!








Harga Rokok NAIK Mulai 22 Oktober

Posted: 21 Oct 2012 06:13 PM PDT

 
Harga Rokok Naik Mulai Isnin

[Bernama] KUALA LUMPUR: British American Tobacco Malaysia (BAT Malaysia) mengumumkan peningkatan 20 sen kepada harga semua rokoknya mulai Isnin, 22 Oktober 2012.

"Kami dimaklumkan secara rasmi oleh Kastam Diraja Malaysia pada Khamis 18 Oktober 2012, tentang kenaikan yang dimandatkan dalam harga luar kilang rokok-rokok kami antara 26 peratus ke 58 peratus berkuat-kuasa Jumaat, 19 Oktober 2012.

"Berikutan itu, cukai eksais dan jualan telah dinaikkan," kata pengarah urusan BAT Malaysia, William Toh, dalam satu kenyataan.

Harga baharu rokok, bermula Isnin, 22 Oktober 2012, adalah seperti berikut:

Rangkaian DUNHILL RM10.20

Rangkaian KENT RM10.20

Rangkaian PETER STUYVESANT RM8.70

Rangkaian PALL MALL RM8.70

PALL MALL Biasa RM10.60

BENSON & HEDGES RM10.20

LUCKY STRIKE PLAIN RM10.60

ROTHMANS INTERNATIONAL RM10.60 
 
 
 
P/s: Jangan senyum lebar jika Najib tidak sebut tentang kenaikan harga rokok dalam Belanjawan 2013!
 
 
 

Tiada ulasan: