Khamis, 11 Oktober 2012

dollah yankee

dollah yankee


Lagi kuat dia jerit pencuri!! pencuri!! pencuri!!

Posted: 11 Oct 2012 11:06 AM PDT


Bagi membantu para penghasut dan pengikut UMNO menuduh DSAI adalah ejen yahudi dan budak suruhan Soros sehingga menerima dana untuk tujuan gulingkan kerajaan BN/umno darinya, maka menjadi kewajipan dan tanggung jawab admin untuk muat naik gambar ini sebagai bukti. 

Lihat saja betapa DSAI dan anaknya Nurul Izzah Anwar sedang mesra menerima kunjungan tetamu yang amat dihormati dikagumi mereka apabila George Soros berkunjung ke Malaysia sekitar tahun 2006. 

Cuba perhatikan betul-betul.....Nampak tak kemesraan antara Soros dengan DSAI/Nurul Izzah.


dollah yankee -
Muka macam saya, suara macam saya, gaya pun macam saya. Tapi saya tak ingat ada kah itu saya?! Kah..Kah..Kah..
sumber dari: tranungkite.net 

Tiada ulasan: