Sabtu, 13 Oktober 2012

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Rosmah lebih baik kalau di bandingkan...

Posted: 12 Oct 2012 10:54 PM PDT

Sebelum korang baca berita ini, harap korang dah baca entri aku yang sebelum ini di sini dan bandingkanlah sifat ibu macam ini dengan singa tersebut...
 
DALLAS - Seorang ibu muda berusia 23 tahun, Elizabeth Escalona yang mendera anak perempuannya yang baru berusia 2-tahun dengan melekatkan tangan bayi itu dengan 'Gam Super'  ke dinding dijatuhi hukuman hingga 99 tahun di dalam penjara oleh  Hakim Daerah Negeri Larry Mitchell.

Hanya kerana masalah latihan tandas ,  ibu itu sanggup mendera anak kecilnya itu dengan begitu kejam tanpa belas seorang ibu.Kejadian dilaporkan berlaku pada September 2011 lalu.

Polis berkata anak itu  ditendang pada perutnya, memukulnya dengan jag susu, kemudian melekatkan tangannya ke dinding apartmen dengan pelekat dikenali sebagai Gam Super.
 
Anak itu mengalami pendarahan dalam otak, tulang rusuk patah, lebam pelbagai dan kesan digigit, dan berada dalam keadaan koma selama beberapa hari, doktor memberi keterangan pada perbicaraan.

Kulit telapak tangannya  sesetengahnya telah koyak, di mana doktor juga mendapati sisa gam dan cip cat putih dari dinding apartmen.
 
Ini tentu gila punya orang! 

Menurut Pendakwa Escalona sebagai ibu yang tidak sesuai dengan sejarah keganasan.
 
Pendakwa itu juga telah menunjukan rakaman di mana Escalona sebagai remaja mengancam untuk membunuh ibunya. Katanya, dia adalah seorang ahli geng bekas yang mula merokok ganja pada 11 umur.
 
Bagaimana pun, anak itu kini telah pulih dan kini sedang dijaga oleh nenek, beliau Ofelia Escalona, ​​yang menjaga kanak-kanak empat anak perempuannya yang lain, termasuk bayi yang dilahirkan tahun ini. Sumber

Tiada ulasan: