Rabu, 12 September 2012

Senyum Tangis Sendu

Senyum Tangis Sendu


Identiti Pembaling Cat di Melaka

Posted: 11 Sep 2012 06:00 PM PDT

Sudah lama aku tidak mengikuti blog fitnah budak berwajah ayu ini. Bila terbaca sebuah blog, rupanya budak ini ada buat hal di Jasin berkaitan isu baling cat bas Jelajah Merdeka Rakyat. Kena bayar dengan bos agaknya (Ali Rustam). Aku pun hanya menghurai dan sebarkan apa yang ditulis oleh sebuah blog. Rupanya UMNO makin lama makin jahil. Melayu paling jakun.

Kamu baca la entri di bawah yang aku cedok dari sebuah blog. Baca dengan teliti dan kenalilah wajah yang ayu itu. Kikiki..


Inilah wajah antara pembaling cat bas Jelajah Merdeka Rakyat. Budak jambu Umno yang menetap di Batu Gajah Pasir, Merlimau. Kalau ada yang berminat untuk dapatkannya, aku boleh berikan alamat mamat jambu ni. Polis pun jangan menyimpan telur dalam seluar takut pada Umno tetapi harus buktikan telur-telur pak polis masih lagi segar dan mempunyai sperma.

Budak jambu ini memang belaan Umno. Orang yang paling kuat mengampu. Umur pun baru 29 tahun. Baru belajar nak jadi melayu bangang. Melayu paling bangang ialah melayu umno. Betullah kata orang, makin ramai masuk umno makin jadi perangai macam syaitan. Ketua-ketua syaitan jelmaan melayu. Bak kata bendera Sang Bangsat Melayu.

Walaupun jambu, nafsu seks mamat ini sangat tinggi. Suka dengan artikel-artikel lucah. Tidak hairanlah umno membela mamat jambu ni. Nanti pergilah cari mamat jambu ni di Merlimau. 

Nama penuh budak jambu ialah Shahridhan Shaharan, 29 tahun yang lahir pada 25 Mei 1983. Kalau nak kepastian ini nombor kad pengenalannya 830525-04-5395. Alamat rumahnya dan itu pun jika mamat ini belum berpindah ialah JA 5819, Jalan Salim, Batu Gajah Pasir, 77300 Merlimau Melaka.

Sumber: sini

Tiada ulasan: