Khamis, 13 September 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


jadi kafir harbi muhalazzah...Demi Benci Pemimpin Politik UMNO pukimak sanggup Hina Islam

Posted: 13 Sep 2012 05:30 AM PDT

hasil kerja cybertrooper  pukimak  anak haram  'syaitan yg dikenali'... Imej kaabah di edit dgn imej objek lain... Ini satu penghinaan terhadap Islam oleh org Islam sendiri..

Kaabah dihina..

Kita rasa terhina jika bloggers makcik Hajjah Sitt Al Wuzura meletakkan gambar perempuan bogel di atas kaabah. Apakah kita tidak rasa terhina cybertroper UMNO ini meletakkan TG Nik Aziz di atas kaabah..

Apa beza bloggers murtad Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara dan cybertroper UMNO ini.. Yang pasti kedua-duanya menghina islam...kedua dua nya memang kafir lahanat yang wajib di penggal  leher jika tidak bertaubat....mengikut hukum islam...!!!!

Masyallah... Benci sekalipun pada TG Nik Aziz, jangan sampai menghina Agama Allah..!!

Di mana PERKASA ?

di mana samseng UMNO ?

di mana pejuang2 UMNO yg mencium keris ?

apakah UMNO hanya memperjuangkan bangsa melayu ? tetapi x memperjuangkan agama Islam ?

ingat UMNO !!! benci pemimpin jangan sampai hina agama Islam !!!

memang benar pengakuan keling pundek Mahathir bahawa BN adalah "Syaitan Yang Dikenali"...jadi sama sama lah kita wajib menjauhinya...!!!

betul betul jadi setan....setan di kenali buat sumbang mahram....Setiausaha Kerja Umno Hulu Terengganu Ditahan Polis

Posted: 13 Sep 2012 05:15 AM PDT

Naib Ketua Pemuda PAS Negeri Terengganu Ustaz Kamaruzaman Abdullah berkata beliau diberitahu Setiausaha Kerja (SUK) Umno Bahagian Hulu Terengganu telah ditahan oleh pihak polis.

Katanya, SUK Umno itu ditahan kerana disyakki melakukan perbuatan terkutuk sumbang mahram dengan anak tirinya.

“Pagi tadi saya pergi beraya di balai polis Kuala Berang, dia berbisik kepada saya…. (katanya)Ustaz tahu tak…. ..SUK Bahagian Umno Hulu Terengganu kena tangkap, (sekarang) ada di lokap,

“beristeri dua orang dah, tapi dia lakukan sumbang mahram dengan anak tirinya,”ujarnya menceritakan kepada para hadirin.

Menurutnya, pihak polis telah menjalankan siasatan ekoran dari aduan yang diterima daripada bapak saudara perempuan terbabit.

Kataya, apabila polis menjalankan siasatan, didapati budak perempuan tersebut mengandung dan telah pun melahirkan anak.

Ustaz Kamaruzaman yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS Hulu Terengganu berkata demikian ketika beliau menyampaikan ucapan dalam Majlis Pidato Khas Memperingati Peristiwa Ahzab di Kampung Banggol Binjai, Tepoh, dekat sini pada Ahad malam 9 September.

Beliau yang dihubungi semalam, Selasa 11 September, mengesahkan perkara tersebut.

Ustaz Kamaruzaman juga memaklumkan, ada pihak tertentu yang sedang berusaha memujuk bapa saudara perempuan supaya menarik balik laporannya kepada pihak polis.

Justeru beliau berharap perkara tersebut dapat diadili dan pesalah terbabit dibawa ke mahkamah secepat mungkin

 

 

penyapu sial

 

 

kalau ikut tua kutuk nak mampos keling paria mahathir...mampos kita semua terjun neraka...setan minum arak dan tonggak judi....setan sumbang mahram..setan lembu NFC...dan segala jenis setan UMNO...lahabau nie suruh undi...ini mengesahkan setan setan nie memang haram di pilih jadi pemimpin...setan yang melanggar hukum Allah SWT ...adakah patut kita sokong...????

keluarga lembu meniaga buluh kasap....untung lebur modal lesap....kah kah kah....!!!!

Posted: 12 Sep 2012 01:38 PM PDT

Tiga restoran di Singapura yang dimiliki oleh  lembu betina Shahrizat Jalil dilaporkan ditutup, dan berakhirnya perniagaan keluarganya di republik tersebut.

Akhbar Straits Times di Singapura melaporkan, restoran tersebut, Meatworks, Brawn Steakhouse dan Churrascaria Senor Santos telah tutup selepas pasar raya Farmhouse telah ditutup di Rochester Mall di Buona Vista.

Akhbar itu melaporkan Meatworks telah menutup cawangannya di ION Orchard pada 4 September dan Brawn Steakhouse cawangan Marina Bay telah ditutup pada Julai, yang akan digantikan oleh Erwin’s Gastrobar.

Keluarga ketua lembu betina  Umno itu telah dituduh oleh pembangkang kerana menyalahgunakan dana kerajaan persekutuan untuk Syarikat Fidlot Kebangsaan (NFCorp) yang menguruskan projek penternakan lembu negara untuk kepentingan peribadi, yang mereka nafikan, bagaimanapun mereka mengakui sebahagian dari dana itu digunakan untuk membeli kondominium mewah di Bangsar dan Singapura.

Rentetan dari kontroversi itu menyebabkan tekanan kepada Shahrizat untuk meletakkan jawatan sebagai menteri wanita, keluarga dan masyarakat pada 11 Mac yang lalu.

Sehari kemudian, laki lembunya Mohamad Salleh Ismail telah didakwa atas pecah amanah dan melanggar Akta Syarikat melibatkan RM49 juta dana persekutuan yang diberikan kepada NFCorp.

Tarikh perbicaraan akan berlangsung pada 5 November.

Ketika dihubungi oleh pengurus Meatworks di Mont Kiara mengesahkan bahawa cawangannya di Singapura telah ditutup tetapi tidak diberitahu maklumat selanjutnya.

Skandal NFCorp juga dijangka menjadikan undang-undang melindungi pengadu dalam keadaan samar selepas pengarah strategi PKR Rafizi Ramli didakwa pada 1 Ogos kenana mendedahkan data NFCorp.

satu lagi projek penyamun kerajaan UMNO....menteri pertahanan menjawab bagai berak di tangga....!!!

Posted: 12 Sep 2012 01:21 PM PDT

Bernama melaporkan Menteri Pertahanan Ahmad Zahid Hamidi akan menyiasat sendiri perbezaan harga Rapid Intervention Vehicle (RIV) yang diutarakan oleh Sultan Johor dalam titah baginda pada Sabtu lepas.

Kata Zahid seperti dipetik Bernama, "Kementerian Pertahanan mengambil maklum terhadap komen baginda dengan cara positif di mana saya sendiri akan lakukan penyiasatan terhadap perbezaan di antara harga RIV yang dianugerahkan oleh Tuanku Sultan Johor berharga RM150,000 berbanding RM690,000 yang dijual oleh pihak pembekal.

"Mungkin terdapat spesifikasi yang berbeza yang akan saya teliti."

Jawapan Zahid seolah-olah dia tidak mengetahui secara terperinci tentang pembelian kenderaan tersebut. Mengapa pembelian kenderaan dengan nilai yang cukup besar itu tidak diketahui oleh Zahid? Pelik! Siapa yang meluluskan pembelian kenderaan tersebut? Mengapa Zahid tidak mengetahui spesifikasi kenderaan tersebut sedangkan peralatan itu di bawah kementeriannya?

Selain harga, Sultan Johor turut melahirkan rasa dukacita kerana kelengkapan ketenteraan yang dibekalkan kepada Kor Gerak Khas bukan sahaja tidak mencukupi tetapi juga tidak bermutu dan tidak menepati spesifikasi.

Titah baginda, "...janganlah bekalkan peralatan yang kurang berkualiti tetapi meletakkan harga yang berlipat kali ganda."

Harga mahal gila, tetapi tidak bermutu dan menepati spesifikasi? Adakah penambahan spesifikasi yang dititahkan oleh Sultan Johor sebagai "tidak bermutu dan menepati spesifikasi" itu menelan belanja sehingga RM590 ribu?

Perkara seumpama ini bukanlah sesuatu yang pelik kerana laporan Audit Negara 2010 dan tahun-tahun sebelumnya ada melaporkan penyelewengan wang kerajaan melalui pembelian peralatan atau bayaran perkhidmatan. Walaupun salah laku itu disiasat pada peringkat awal, namun kes-kes tersebut akhirnya sepi tanpa berita.

Persoalannya, apakah "cover up" yang bakal dibuat oleh mereka yang terlibat? Siapa pula yang kenyang menibai duit rakyat kali ini?

 

 

penyapu sial

 

 

Jadi kita meminta kerajaan memandang serius dan menyiasat dakwaan wujudnya amalan rasuah dan ketirisan dalam pembekalan kelengkapan tentera kepada pasukan elit Kor Gerak Khas angkatan tentera.

Ini berikutan titah ucapan Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ismail Sultan Iskandar yang murka ke atas pembekalan kelengkapan tidak bermutu kepada pasukan elit Kor Gerak Khas angkatan tentera.

Sepatutnya kerajaan merasa malu dengan keluhan hati Sultan Johor sehingga baginda terpaksa membangkitkan perkara ini di ruang media secara terbuka..

Sebagai ketua bagi pasukan tersebut, baginda wajar membangkitkan rasa tidak puas hati mewakili seluruh anggota pasukan baginda sendiri.

Apa yang dizahirkan oleh Sultan Johor adalah suatu kebimbangan terhadap amalan rasuah dan ketirisan yang mungkin berlaku dan menyerap masuk dalam dalam projek membekalkan kelengkapan peralatan tentera sehingga anggota pasukan elit itu menjadi mangsanya..

Teguran baginda supaya kementerian pertahanan memantau setiap perolehan kelengkapan berkenaan bagi memastikan ia menepati keperluan pasukan dan menjamin tahap kualitinya.

Kerajaan juga  di minta  beri perhatian terhadap teguran baginda supaya tidak ada pihak yang cuba mengambil kesempatan untuk kepentingan peribadi dalam usaha melengkapkan pasukan Gerak Khas dengan peralatan terkini dan moden..

Justeru, itu  kita  mendesak kerajaan supaya mengkaji balik pemberian kontrak pembekalan kelengkapan tentera.

Kontrak pembekalan kelengkapan tentera pula perlu dibuat secara tender terbuka dan menyerahkannya kepada mereka yang benar-benar berhak dan layak .

Hanya kelengkapan yang memenuhi kualiti yang ditetapkan sahaja boleh diluluskan dengan melihat kepada teknologi semasa bagi menunjukkan kekuatan keselamatan negara serta menakutkan kepada musuh-musuh negara.

Jangan nanti negara lain mentertawakan tahap keselamatan negara kerana masih menggunakan peralatan yang usang, lupus tarikh.

 

Laporan Audit: Projek Penyamun  Menyebabkan Harga teropong 2,805 peratus lebih tinggi



Tiada ulasan: