Ahad, 9 September 2012

MiLo SuaM

MiLo SuaM


Anak Muhyiddin terpengaruh dengan pembangkang?

Posted: 09 Sep 2012 12:30 AM PDT

SEMALAM Muhyiddin Yasin Timbalan Perdana Menteri tanpa rasa bersalah melontarkan fitnah kononnya pembangkang (Pakatan Rakyat) menyarankan rakyat agar menyokong seks bebas rujuk sini [seks bebas].

Beliau nampaknya cuba menyalahkan pembangkang apabila anak perempuannya sendiri mengamalkan pergaulan bebas.

Anak perempuan beliau yang terkenal sebagai penyanyi yang sihat dan seksi tanpa rasa segan silu bergambar sambil berpelukan dengan lelaki bukan mahram disiarkan di facebook untuk tatapan ramai.



Bak kata pepatah "Menari tak pandai, salahkan tanah tak rata" sendiri yang jaga dasar negara, Muhyiddin tuduh pula pembangkang penyebab anaknya berkelakuan seperti mat saleh.

Pakatan rakyat sibuk dengan kempen turunkan harga kereta, pendidikan percuma, hapuskan tol dan sebagainya untuk kesenangan rakyat namun Umno sibuk dengan propaganda memperbodohkan kambeng.



ReJaM© "Ini semua salah Anwar Ibrahim kah kah kah... "

Pembangkang sarankan kita supaya sokong seks bebas kata Muhyiddin

Posted: 08 Sep 2012 10:21 AM PDT

LIHAT dengan mata dan kepala anda sendiri, Timbalan Perdana Menteri Malaysia tanpa segan silu, menyebarkan fitnah secara terang-terangan.

Tan Sri Muhyiddin yasin tanpa rasa bersalah memfitnah kononnya pembangkang (Pakatan Rakyat) sarankan rakyat menyokong seks bebas.

Di bawah ini petikan daripada Utusan Malaysia online.



Woi Muhyiddin tenuk! Kau ingat rakyat Malaysia ni bodoh macam lembu ke nak percaya cerita yang kambeng pun taknak percaya?

Ini namanya menipu depan batang hidung! Harap mana-mana pemimpin Pakatan Rakyat sila saman kenyataan Muhyiddin gila ini.

ReJaM© "Macam mana orang gila ni boleh jadi TPM? "

Facebook Rafizi Ramli kena godam (hacked)

Posted: 08 Sep 2012 09:04 AM PDT

LAMAN Facebook peribadi milik Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat, saudara Rafizi Ramli nampaknya sudah digodam oleh individu tidak bertanggung jawab.

Sebentar tadi ReJaM© baru sahaja menerima sebuah mesej daripada facebook tersebut yang menunjukkan bukan pemilik asal akaun itu yang mengirimnya.



Rafizi Ramli diketahui umum aktif membongkarkan salah laku dan penyelewengan pimpinan atasan Umno dan Barisan Nasional maka tidak hairanlah beliau menjadi sasaran penggodam upahan.

Tiada ulasan: