Khamis, 13 September 2012

Era Pasca

Era Pasca


EDISI KANTOI: Blogger Jiwa Paradox Diburu Polis

Posted: 12 Sep 2012 04:30 AM PDT

Actually dah ada beberapa blog update kisah ni tapi aku x sempat nak update berikutan sibuk dan tadinya pulak kene panggil en polis untuk disoal siasat. Takpe la.. sama je ceritanya, janji aku update..

Aduuuuuuuuuhh.. Sebenarnya aku baru balik dari Balai Polis Bkt Aman untuk proses membantu penyiasatan berkaitan dengan serangan konvoi Bas Merdeka Rakyat di Jasin melaka tempoh hari.. So seperti yang aku janjikan aku akan sambung kisah episod PERTAMA pembogelan mamat yang bernama Sharidan. 







Nama : Sharidan bin Shaharan
Umur : 29 tahun
Tarikh lahir : 25 Mei 1983
No. Kad Pengenalan : 830525-04-5395
Alamat : JA 5819, Jalan Salim, Batu Gajah Pasir, 77300 Merlimau, Melaka.







Klo korang perasan aku dah cuba bagi hint beberapa hari lalu dengan menggangu jiwa paradox ni di twitter tapi rasanya dia dah tau dia nak kantoi... Sebenarnya aku dah lama kenal identiti mamat ni dalam dunia siber. Sori la buat korang semua ternanti nanti last last orang lain up dulu.. Jiwa Paradox ni Blogger pro Umno dan dia terkenal dengan melemparkan fitnah ke atas Pakatan Rakyat melalui tulisannya. Bro, ini bukan cara lu nak femes bro.. kan dah kantoi!!! Sedikit sedutan aku kacau twitter dia beberapa hari lalu tapi macam biasa, dia x jawab..




Dan ini pulak detail dalam akademik dan UMNO (terima kasih la kat blogger yang buat ni, cantik kaler biru gitu)...


 
Nak cakap apa lagi? Padan muka aku sebab lambat update. Ni semua polis punya hal la nih.. Tahniah pada yang update sebelum aku.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Sedeeeeeh beb!!

Mangkuk haramjadah ni nak lari mana?

Tu laaaa, buat perangai syaitan lagik..
kan dah sangkut..
Baik ko menyerah diri sebelum orang lain jumpa ko, klo kene hempuk aku tak taw..








Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: