Sabtu, 8 September 2012

dollah yankee

dollah yankee


Pilih lah yang mana satu ...

Posted: 08 Sep 2012 08:18 PM PDT

dollah yankee -
antara buah-buah ini...kalau diberi pilihan, yang mana satu yang mau dipilih??
Kah..Kah..Kah..selamat berhari minggu.

Patut pun kena simbah dengan cat !

Posted: 08 Sep 2012 03:10 AM PDT



Di sebalik ahli-ahli dari parti 'syaitan yang dikenali' mempersendakan dan memperlekehkan cara 'psywar' yang dibawa Anwar Ibrahim ini, mereka langsung tidak sedar bahawa bentuk perang saraf yang dibawa melalui bas dan treler ini sebenarnya telah memberikan satu kesan yang cukup buruk kepada kerajaan pemerintah dari parti 'syaitan yang dikenali' iaitu BN/umno.

Bermodalkan dengan senyuman dan wajah bakal PM kita yang ke-7 Anwar Ibrahim pada dinding treler itu, mereka menjelajah ke seluruh pelusuk kampong dan daerah dalam negeri serta menyusuri jalan-jalan utama, mana ada mata yang boleh tak terlepas pandang treler dan bas itu? sudah tentu setiap mata akan menoleh kepada dua objek gergasi tersebut.


Ahli-ahli dari parti 'syaitan yang dikenali' ini pula tidak sedar dan tidak teringat langsung bahawa konsep yang dibawa PKR dan Anwar Ibrahim ini secara dasarnya telah pun berjaya menarik serta mampu mempengaruhi pelbagai lapisan dan pengundi-pengundi serta rakyat Malaysia amnya. Rakyat yang tidak menjadi ahli pada mana-mana parti politik pula, lebih-lebih lagi rakyat di daerah-daerah kecil luar bandar, dan kawasan-kawasan pendalaman adalah yang paling teruja sekali, kerana menurut cakap-cakap gurkah-gurkah politik di'port', dimana saja treler itu sampai atau 'parking' berpusu-pusu orang telah keluar untuk melihat dengan lebih dekat, lalu merakam gambar menggunakan telefon bimbit!

dollah yankee -
Lagi dua tiga hari akan keluar lah fatwa dari JPJ pula,kata bas dan treler tak boleh guna untuk berkempen.

Tiada ulasan: