Rabu, 12 September 2012

Biaqpila

Biaqpila


Untuk Yang Dah Berkahwin: Jangan Lupakan Perkara Ini Jika Ingin Orgasme Ketika Berasmara

Posted: 12 Sep 2012 09:56 AM PDT


Membuat wanita mendapatkan orgasmenya semasa berhubungan seks tidak semudah membalikkan telapak tangan. Ada beberapa perkara yang perlu diperhatikan dan sebaiknya jangan lupa dilakukan jika ingin wanita mendapatkan klimaksnya.

Ketika bersama, lelaki kadang-kadang terlalu terlena sehingga lupa kalau pasangannya belum orgasme. Kesalahan terbesar yang dilakukan lelaki ketika bersetubuh menurut penulis 'The Best Sex of Your Life: 101 Secrets Every Woman Should Know', Dan dan Jennifer adalah tidak lebih dulu memberikan wanita orgasma sebelum penembusan. Ramai lelaki yang ingin cepat dan mudah dengan hubungan terus menyelam.

Jika memang pasangan anda jenis yang seperti diungkapkan Dan dan Jennifer menyarankan sebaiknya cuba empat tips berikut ini.

1. Sentuh Tangan
Tangan seringkali jadi bahagian tubuh yang dilupakan untuk disentuh ketika foreplay. Sedangkan kawasan tersebut cukup sensitif terutama pada pergelangan tangan. Sentuh kawasan itu dengan jari secara perlahan. Mulai dari telapak tangan, pergelangan tangan hingga ke siku.

2. Berbisik di Telinga
Telinga bukan hanya sekadar deria pendengaran. Bahagian tubuh tersebut juga merupakan salah satu titik seksual yang cukup sensitif. Telinga juga boleh menjadi jambatan untuk menuju organ yang paling sensitif ketika dirangsang, iaitu otak. Untuk membuat wanita orgasma, cubalah berbisik nakal di telinganya dan biarkan nafas suami menyentuh tubuh anda.

3. Menyentuh Leher
Bahagian paling sensitif dari leher wanita adalah kawasan di dekat belakang dan bahu. Cubalah sentuh kawasan tersebut dengan sentuhan lembut sambil berbisik nakal di telinganya. Setelah menyentuhnya, teruskan dengan memberikan ciuman di leher agar ghairah wanita semakin meningkat.

4. Mengurut kepala & Menyentuh Rambut
Wanita sangat suka creambath di salon kerana kegiatan tersebut boleh membuat mereka rileks. Mengurut kepala ala creambath ini boleh dilaksanakan untuk meningkatkan ghairah seksual. Kepala memang termasuk salah satu bahagian tubuh sensitif dengan saraf-saraf di dalamnya yang saling berhubung. Ketika foreplay berikan pijatan lembut di kepala wanita. Ketika bercinta jangan lupa untuk menyentuh rambutnya secara rawak. Cara ini akan memberikan kesan erotis yang boleh mencetuskan orgasmenya.

bestoneoffour

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

DEMO AYAQ NAIK KEPALA

Posted: 12 Sep 2012 05:00 AM PDT



DEY MACHA!!!
DARI LEBIH 5 JUTA PENDUDUK SELANGOR
CUMA 711 ORANG JE YANG NAK SAMAN
LEBIH KURANG 40 ORANG JE BERDEMO
TU PUN TERMASUK PEGUAM
KAH! KAH! KAH!

DEPA NI TAK HABIH-HABIH MAIN ISU AYAQ
TAK DAK IDEA LAIN DAH
NAK PEJATUH KERAJAAN NEGERI
PASAI AYAQ DAH NAIK KEPALA KOT
KAH! KAH! KAH!

Air Percuma : 711 Pengguna Air Saman Kerajaan Negeri Selangor

SHAH ALAM, 9 Sept - Seramai 711 pengguna air di Selangor memfailkan saman menuntut ganti rugi hampir RM500,000 terhadap tiga pihak termasuk Menteri Besar, Tan Abdul Khalid Ibrahim, atas kegagalan menerima subsidi air percuma di bawah Skim Air Percuma yang dilaksanakan kerajaan negeri.

Selain Abdul Khalid, plaintif yang terdiri daripada penduduk di kawasan Shah Alam menamakan kerajaan Selangor dan Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (SYABAS) sebagai defendan.

Jumlah gantirugi yang dituntut adalah sebanyak RM405,270 bagi 36 bulan kebelakangan dari tarikh pemfailan guaman tidak termasuk faedah pada kadar 4 peratus setahun sehingga penyelesaian penuh.

Mereka memfailkan saman di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini pada jam 9.30 pagi melalui Tetuan Kamarudin & Partners.

Peguam Kamarudin Ahmad ketika ditemui pemberita selepas memfailkan tuntutan itu, berkata saman akan diserahkan kepada semua defendan dalam tempoh seminggu.-KLPOS

KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

Wanita Berbogel, Halang Kekasih Suami Dapatkan Rawatan

Posted: 12 Sep 2012 12:00 AM PDT


China – Zhang Shih, 38, dari Linyi, didakwa telah melanggar jirannya, Wang Lu dan anak perempuan Wang berusia empat tahun selepas mengesyaki wanita itu mempunyai hubungan dengan suaminya.

Kemudiannya dia nekad berbogel dan berbaring di depan ambulans semata-mata bagi mengelak kekasih suaminya dan anak wanita berkenaan yang cedera parah dibawa ke hospital.

"Dia menanggalkan semua bajunya dan berbaring di depan ambulans tersebut.

"Dia juga tidak mengendahkan anggota polis yang mengacukan pistol ke arahnya malah dia telah menumbuk perut seorang kakitangan perubatan yang cuba memberikan bantuan segera kepada anak mangsa,'' kata polis.

Keadaan ini menyebabkan budak perempuan itu meninggal dunia akibat kecederaan parah yang dialaminya manakala ibunya pula kini dirawat di unit rawatan rapi (ICU).

Zhang yang juga seorang guru sekolah menengah, kini berdepan dakwaan membunuh dan cubaan membunuh.

Jika sabit kesalahan, dia bakal berdepan hukuman mati.

Dalam pada itu, akhbar tempatan melaporkan Zhang telah menjalani ujian psikologi.

Sementara itu, tindakan tidak waras itu Zhang itu telah dirakamkan dan dimuat naik dalam internet. Ia setakat ini telah disaksikan sebanyak 600,000 kali sejak 6 petang semalam dan menarik lebih 10,000 komen.

malaysiasensasi


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

GAMBAR PANAS UMNO PANDAN

Posted: 11 Sep 2012 09:00 PM PDT



DEY MACHA!!!
APABILA AKAR UMBI MULA BERSUARA
ITU TANDANYA UMNO DAH NAK TERLUNGKUP
LAGI BANYAK BERSUARA LAGI BAGUS
CEPAT SIKIT TERLUNGKUP
KAH! KAH! KAH!

KATA BAB CALON TAKDAK MASALAH
LETAK BATANG PISANG PUN MENANG
KAH! KAH! KAH!



gambar dari shalehudin



KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

PENIPUAN WANG RAKYAT... ZAHID KENA JAWAB

Posted: 11 Sep 2012 06:00 PM PDT


SPRM PERLU SIASAT LA KENAPA JADI MACAM NI...?

Teguran Sultan Johor, Zahid perlu bertanggungjawab

KUALA LUMPUR: PAS memandang serius teguran Sultan Johor, Sultan Ibrahim Ismail Sultan Iskandar yang murka dengan pembekalan kelengkapan tidak bermutu kepada pasukan elit Kor Gerak Khas angkatan tentera.

Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Ustaz Idris Ahmad berkata, teguran itu perlu diambil tanggungjawab oleh Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi selaku Menteri Pertahanan negara ini.

"Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mesti bertanggungjawab, jangan pula pegawai yang dimangsakan pula di dalam kes ini.

"Teguran ini datang daripada seorang Sultan. Selama ini pihak pembangkang sudah kerap kali membuat teguran. Semua kritikan itu dibangkul sampahkan sahaja," katanya dalam satu kenyataan.

Beliau berkata demikian mengulas titah Sultan Ismail Ibrahim yang murka ke atas pembekalan kelengkapan tidak bermutu kepada pasukan elit Kor Gerak Khas angkatan tentera.

Baginda turut mengingatkan pihak tertentu agar tidak membekalkan peralatan kurang bermutu tetapi meletakkan harga berlipat kali ganda.

Sultan Ibrahim Ismail juga bertitah, lebih baik jika baginda sendiri mengambil alih kontrak berkenaan sekiranya perkara itu berterusan.

Difahamkan perbezaan harga Rapid Intervention Vehicle (RIV) yang dianugerahkan oleh Tuanku Sultan Johor berharga RM150,000 berbanding RM690,000 yang dijual oleh pihak pembekal.

Mengulas lanjut Ustaz Idris berkata, tabiat buruk kerajaan BN bukan perkara baru, ia sudah menjadi darah daging di dalam pentadbiran.

Menurutnya, jika kita mengimbau kembali Laporan Audit Negara 2006, bagaimana Kementerian Pertahanan boleh membayar kepada kontraktor sebanyak RM943.46 juta (hampir 1 bilion) walaupun tanpa baucer.

"Ini satu misteri, sedangkan pegawai kerajaan yang mahu buat tuntutan perjalanan yang berharga RM100.00 tidak diluluskan jika tanpa resit rasmi.

Malah pelik tapi benar, negara pernah hilang enjin pesawat pemintas F-5E milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM).

"Jika enjin sebesar itu boleh hilang dijual ke luar negara bukan dijual di kedai besi buruk Sentul, maka sudah tentu wang negara yang lebih kecil senang hilang," tegasnya.

DEMOLONIE


KONGSI ARTIKEL INI MELALUI FACEBOOK

Tiada ulasan: