Rabu, 15 Ogos 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


babi hutan dalam sekawan kerbau.....PAS dah patut pecat bangsat ini yang masih tergamak menjilat burid najib dan rosmah....!!!!

Posted: 15 Aug 2012 11:45 AM PDT

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak (dua, kanan) mendengar penerangan dari Tokoh Ulama Arab Saudi Sheikh Dr. Abdullah Hamad Al Jalaly (kanan) semasa pertemuan beliau dengan tokoh-tokoh ulama sempena Persidangan Luar Biasa Pertubuhan Persidangan Islam (OIC) Keempat di sini pagi kelmarin.

Turut hadir (dari kiri) Mufti Masjid Haram Makkah, Sheikh Dr. Sulaiman Al Salumi dan Anggota Parlimen Bachok Nasharudin Mat Isa.

Bekas Timbalan Presiden PAS, Nasaruddin Mat Isa mengikuti rombongan PM Najib Tun Razak ke Persidangan Luar Biasa Pertubuhan Persidangan Islam (OIC) Keempat di Mekah....apakah  haramjadah  mangkuk ini berbuat demikian..nak dapat jawatan senator atau menterikah....????

Sebelum itu, Najib bersama isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor serta anggota rombongannya termasuk Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom dan Duta Besar Malaysia ke Arab Saudi, Datuk Syed Omar Mohamad Al-Saggaf dilaporkan telah memulakan ibadah umrah dengan tawaf mengelilingi Kaabah.

Semakin terdedah, tokoh-tokoh penjilat burid  UMNO di dalam PAS. Mujur kalah di dalam pertandingan merebut jawatan timbalan presiden dahulu.

Biarkanlah dia, penipuan terhadap jemaah amat besar akibatnya. Serahkan kepada Allah swt untuk menguruskan hal beliau.

Lihat saja apa yang telah berlaku kepada bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Hassan Ali. Semakin hari semakin gila, semakin hari semakin hina.

Dan Najib sanggup melakukan apa saja, belanja seberapa banyak yang ada kerana telah menghidu sesuatu yang buruk akan berlaku... kini membilang hari UMNO BN dicampak keluar dari Putrajaya!

 

 

penyapu sial

 

Alhamdulillah, Allah menampakkan juga kebusukkan akhlak yang ada pada dirinya. Kita tidak redha dia menjadi sebahagian dari PAS lagi. Semoga Allah menyingkirkan hambaNya itu dari kami. Semoga dia tersingkir sebagaimana Perjanjian Hudaibiyyah yang menyingkirkan orang Islam yang lari kepada musyrikin Mekah.

dia sudah jadi macam kawan karib dia Hassan Ali, dia susah  untuk diselamatkan kerana tanda munafik sudah ketara dan dia boleh dikategorikan sebagai orang munafik . ingat parti PAS bukan untuk orang munafik. hanya parti UMNO sanggup terima orang munafik untuk jadi ahlinya.

Aku pun hairan, sampai bila PAS nak simpan ahli yg menjadi gunting dlm lipatan ni, kalau bangsat ni jadi calon di tempat aku, pasti kertas undi akan aku koyakkan sampai hancur lebur, aku sesekali tak akan sokong org jenis mcm ni...

kenapa tidak Fathul Bari atau Ustaz Kazim yang dibawa bersama. Apa tak ada ke dikalangan ulama muda  penjilat burid umno yang fasih berbahasa arab. Tak ada ke dikalangan pensyarah atau kakitangan kerajaan yang boleh berbahasa arab.

Diulang: Kenapa mesti Nasarudin Mat Isa!

Mana Nik Abduh ni. Tak nak bela kekanda ke?

 

Tiada ulasan: