Isnin, 13 Ogos 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


Tubuh RCI tapi tiada telor untuk mendakwa keling paria Mahathir kutty buat apa.....all nonsense ....wayang kulit hendak menipu rakyat semata mata.....!!!!

Posted: 12 Aug 2012 03:17 PM PDT

 

tua kutuk nak mampos punya  kerja.....mr bean boleh dapat  ic  biru untuk mengundi BN.....haramjadah punya keling paria mahathir kutty!!!!

Kita  menyifatkan penubuhan Suruhanjaya Diraja berkaitan isu kemasukan pendatang tanpa izin di Sabah, sebagai melindungi orang tertentu  dalam UMNO  terutamanya  mastermindnya  keling paria  mahathir  kutty  mohammad  bekas PM  selama 22 tahun memerintah dengan sokongan pengundi hantu di Sabah  .

Suruhanjaya diraja itu  sememangnya gagal dari awal kerana tidak ada langkah seperti mencari siapa yang bertanggungjawab dan menghukum orang yang terlibat.

Ini jenayah besar terutama melibatkan rasuah, penipuan dan pemalsuan dokumen. Tetapi, tiada dalam terma untuk hukum pesalah dalam RCI..

Dipetik dari The Malaysian Insiders, RCI akan menyiasat jika adanya kesalahan memberi kad pengenalan kepada warga asing dan diletakkan dalam daftar pemilih.

Tetapi dalam terma panel yang diumumkan di Kota Kinabalu Perdana Menteri,Najib Razak, tidak termasuk mendedahkan identiti mereka yang terlibat dalam memberi kad pengenalan kepada warga asing ini.

Bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamad  sememangnya  bertanggungjawab dalam peningkatan pendatang asing dalam negeri itu dengan mendakwa beliau terlibat dengan projek yang dikenali sebagai “Projek M” atau “Projek IC”.

“Projek IC” dikatakan bermula pada 1980-an ketika Mahathir berkuasa dengan kad pengenalan Malaysia diberi kepada warga asing di Sabah untuk mengekalkan BN dalam pemerintahan.

Nampaknya Dr Mahathir gementar dengan RCI,..Tetapi BN mesti memberi jaminan bahawa mereka tidak memilih bulu, dalam mencari siapa yang menerima rasuah dan memalsukan dokumen, jika tidak seluruh RCI akan gagal..

Tak Dapat Ketiak Busuk ...Lee Chong Wei Dapat Ganjaran RM500,000...Dan 2 Ekor Badak Laki Bini 1 Malaysia Ambil Kesempatan Mempopularkan Diri Masing Masing.....!!!!

Posted: 12 Aug 2012 03:02 PM PDT

Datuk Lee Chong Wei hari ini menerima ganjaran RM500,000 atas kejayaannya meraih pingat perak dalam acara perseorangan badminton Sukan Olimpik London 2012.

Ganjaran itu disampaikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam majlis di Seri Perdana di sini, yang turut dihadiri isterinya Datin Seri Rosmah Mansor.

Ganjaran tersebut meliputi RM300,000 sumbangan Skim Hadiah Kemenangan Sukan, Majlis Sukan Negara dan juga RM200,000 sumbangan kerajaan Malaysia dalam bentuk Amanah Saham Wawasan.

Selain itu, Chong Wei juga turut menerima hadiah seutas jam tangan yang disampaikan Rosmah, selaku penaung Persatuan Badminton Malaysia (BAM).

Tiada ulasan: