Sabtu, 18 Ogos 2012

MANDOR.BLOGSPOT.COM

MANDOR.BLOGSPOT.COM


US NASHA AKAN DIPECAT OLEH PAS KERANA HASUTAN ANWAR DAN DAP?

Posted: 17 Aug 2012 10:40 AM PDT

Bernama memetik Tok Guru Nik Aziz minta Us Nasha keluar je dari PAS setelah MP Bachok ini keluarkan kenyataan di dalam media agar PAS berpisah dari PR semata-mata kerana DAP tidak bersetuju dengan Hudud.

Sebaliknya Tok Guru menafikan beliau ada mendesak Us Nasha keluar dari PAS.  Bagi aku, jika betul pun Tok Gutu sda berkata demikian, aku sokong penuh kerana memang layak Us Nasha keluar dari PAS. Pertamanya, dia tidak pernah merujuk kepada parti atau Majlis Syura terlebih dahulu sebelum buat kenyataan seperti orang bodoh itu.  Kita semua tahu Us Nasha adalah salah seorang dari Ahli Majlis Syura, mengapa susah sangat dia nak rujuk kepada badan tertinggi PAS tersebut?  Dia takut?

Keduanya, Us Nasha sudah mempunyai banyak rekod yang butuk menjejaskan imej PAS.  Semenjak hilang jawatan dari Timbalan Presiden PAS, beliau seolah-olah berpuyus arang dengan PAS.  Orang yang gila jawatan seperti beliau dan Hassan Jati ini jika disimpan di dalam PAS akan merugikan PAS.
Lepas ini jika Us Nasha dipecat dari PAS, percayalah beliau akan tuduh bahawa pemecatannya iyu sdalah kerana PAS telah dihasut oleh Anwar dan DAP, bukannya kerana kebodohannya sendiri.  Percayalah!!

Tiada ulasan: