Khamis, 16 Ogos 2012

Era Pasca

Era Pasca


EDISI HANGIT: Gangster X Siap Jadi Buruan

Posted: 15 Aug 2012 04:07 PM PDT

Malaysia negara aman.. kah kah kah.. dah berapa ramai yang kena bakar dek kerana malaysia ni terlampau aman.. tu tak termasuk yang kena bom pakai C4.. the one and only case in the world.. Tak terkecuali adik Nurul Firzanah (klik untuk ke akaun facebook dia) yang baru baru ni dikejutkan dengan kes kene bakar  oleh kekasih beliau yang panas baran. Budak lagi weeeeeiii..

Nurul firzanah 16 tahun dikatakan keluar bersama teman lelakinya berusia 19 tahun itu sebelum disimbah petrol dan dibakar sehinggakan 25 peratus badan mangsa melecur. 



Budak lelaki ni kalau jumpa mesti kena pijak ramai2. Xpadan dengan umur 19! Hangit pulak bila tengok paper metro semalam. Huh! Ni bukan orang tapi SETAN!! Berani buat berani tanggung. Memang berani la dia. Nyesal pun x guna kalau dah sah bersalah. Sian muda2 dah sia2kan hidup yg mencabar ni.Apa lah nak jadi ngan rakyat malaysia sekarang ni, nyawa bagaikan tiada harga...


Nama: MOHD AMIR BIN MOHD ANUAR

Umur : 18 Tahun

Akaun Facebook: https://www.facebook.com/dani.tiger.9 

Orang ramai yang mengenali saspek bolehlah menyalurkan maklumat ke Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur ditalian 03- 21460522 samb. 597 atau mana-mana balai Polis yang berhampiran atau melalui Hotline Polis KL (Rakan Cop) di talian 03-21159999 atau SMS POLISKL ke 32728.


Dilaporkan Nurul keluar untuk bersahur dengan teman lelakinya (gangster x siap) yang berusia 19 tahun pada pukul 3.15 pagi. Keluarga angkat Nurul tidak menghalang pasangan itu keluar bersama sebab telah lama mengetahui hubungan mereka berdua. Aku sebenarnya terkejut kerana penjaga kepada remaja ini membiarkan anaknya keluar dengan lelaki pada waktu dinihari atas tiket 'kenal' walaupun kononnya untuk bersahur.



DAH TIBA MASANYA AL-QURAN DI LETAKKAN DI TEMPAT YANG BETUL..







Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: