Isnin, 13 Ogos 2012

Era Pasca

Era Pasca


ANWAR BAPA KATAK - ORANG BODO

Posted: 12 Aug 2012 08:04 AM PDT



Nazri juga berkata, tindakan Anwar menarik pemimpin BN yang tidak tercalon dalam pilihan raya umum akan datang untuk menyertai pakatan pembangkang, tidak akan menjejaskan BN, lapor Bernama.

"Kalau Anwar nak ambil mereka yang tak akan dicalonkan lagi untuk masuk parti Anwar, ambil la...," beliau dipetik sebagai berkata.

"Anwar pun bapak katak sebab dulu Anwar pun lompat parti dari Umno ke PKR. Tak hairan kalau dia menerima golongan dia sendiri, katak akan terima katak."

P/S : Hmmmm...x nak komen apa-apalah....Inilah yang berlaku apabila otak dah berkarat......

 Pesanan :
 Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tahik UMNO masih tercicir di KELANTAN.

Posted: 12 Aug 2012 05:03 AM PDT


SEMASA PAS MENGAMBIL KELANTAN HUTANG TINGGALAN UMNO BE END BERNILAI RM780 JUTA DAN HUTANG ITU DAH PUN DILUNASKAN OLEH K'JAAN PAS.

KEMUDIAN KEJAHATAN YANG UMNO BE END LAKUKAN 35 TAHUN DULU, DIHADAPI OLEH KERAJAAN PAS KELANTAN DENGAN TUNTUTAN SAMAN OLEH TIMBERMINE BERNILAI RM800 JUTA... TAPI ALHAMDULILLAH ... JIKA ITU BUKAN KESALAHAN KITA MAKA BUKAN KITALAH YANG BERSALAH.....

KITA HANYA MERANCANG, TAPI ALLAH YANG MENENTUKANNYA....


Pesanan : Satu Pages fb baru nama 'PR supporter' (khas kepada penyokong PR) telah diwujudkan oleh rakan blogger pada 19.2.2012. Sasaran 1 Juta sebelum 13 March 2013. Sila klik di sini http://on.fb.me/zKwAgs untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih Mohon Like "Like" di bawah juga. 

Tiada ulasan: