Rabu, 1 Ogos 2012

dollah yankee

dollah yankee


Malaysia yang apa pun boleh!

Posted: 01 Aug 2012 12:36 AM PDT

Ini ada lah berita yang buruk buat pentadbiran Haji Najib, dan yang ber'kebetulan juga bagaimana kontrek pembinaan sambungan LRT Ampang yang juga didapati ada unsur-unsur penyelewengan dan salah guna kuasa  dimana ianya telah di anugerahkan kepada konsortium George Kent (M) Bhd.(Rakan golf Haji Najib?)

Ini ada lah dugaan yang perlu di tempuh oleh Rafizi dalam bulan Ramadan yang mulia dan yang penuh dengan ujian ini. Ini juga ada lah balasan dan harga yang perlu dibayar kepada mereka yang jujur dan bercakap benar.

Apa kah orang-orang besar dalam umno/BN telah menyalahgunakan Akta Bank dan Institusi Kewangan ini untuk melindungi kegiatan haram mereka dalam memegang tampuk kuasa? Kalau lah benar, memang tersangat kurang ajar mereka-mereka ini.

Pokoknya dunia juga sedang bersengkang mata dalam memerhati pergerakan dan tindak tanduk orang-orang besar dalam umno/BN tanpa mereka sedari yang mereka sedang menembak kaki mereka sendiri.

dollahyankee -
Ini lah yang menariknya tentang Malaysia yang serba boleh ! kalau kita cuba mahu mendedahkan sesuatu penyelewengan dan salah guna, kita akan ditangkap,dipasung dan dilokapkan.

Tiada ulasan: