Isnin, 16 Julai 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


UMNO makin nazak ....tarik sokongan melalui program maksiat....patutlah takut hukum hudud...ulamak dia lansung tak ada konek...bikin malu..kaum pondan ajer....!!!!

Posted: 16 Jul 2012 05:44 AM PDT

Tak cukup dengan Himpunan Jutaan Belia dengan hiburan2 'ekstrim', kelmarin anak2 muda ini juga dirosakkan dengan pelbagai jenis konsert dan hiburan melampau dalam program 1Malaysia 4Youth (1M4U) anjuran BN di KLCC...

Program IM4U yang berlangsung pada 15 Julai 2012 di Taman Tema KLCC. Klpos melaporkan 40 ribu orang? Korang boleh tengok sendiri samada klpos cakap botol atau apa?

Tetapi yang tengin sekali ialah gelagat petugas polis nih ....lebih galak daripada peserta yang lain. Memang tidak sedar diri. Adakah begini cara dia menjalankan tugas?

Malah Sebanyak 100,000 helmet ( topi keledar ) diberikan percuma kepada setiap pengunjung pesta 1M'sia For Youth di KLCC semalam.

Tak cukup dengan air, baju T-, topi, dan sedikit duit saku....kini topi keledar diberikan secara percuma.

Dah cukup terdesak UMNO yang sedang nazak.

 

 

penyapu sial

 

macam bangang je nak kena gune konsert maksiat untuk goda remaja semata2 nak dapat sokongan politik..dah la mesti wajib punye nak kena bagi wang saku, air, transportation, ni tambah lak ag bagi helmet free plak. celaka umno.

Patutlah minta bajet tambahan RM15 bilion hari itu, rupanya nak tabur duit utk popularkan diri najib? Beginikah cara pemimpin yg berhemah dgn wang rakyat? Dia ingat duit cukai yg dikutip dari rakyat itu macam duit poket dia atau duit mak bapak dia punya ke?

Memang jahanam negara selagi umno/bn diberikan kuasa dan akan bangkrup tidak lama lagi.Inilah pemimpin bertaraf haramjadah.....

bila melayu bodoh di celah taik mamak keling kutty pukimak....habis hak rakyat di mamak negarakan oleh pukimak bangsat macam ini....!!!!

Posted: 16 Jul 2012 05:34 AM PDT

Bila  keling Kutty  pariah pukimak  ini tak mampos  mampos lagi maka terdirilah PETRON, syarikat minyak yang dibeli oleh anak mamak pukimak haramjadah ini  dengan menggunakan duit jual arak di Syarikat San Miguel di Filipina. PETRON ini hasil dari pertukaran nama yang asalnya Esso Malaysia, maka membeli minyak di PETRON bererti berbelanja untuk anak haramjadah mamak  Kutty.

Begitulah hebatnya Mamak pukimak ini  mengawal negara ini setelah Najib kehilangan 'konek' sebagai pemimpin yang bukan sahaja takut untuk berdebat dengan DS Anwar, malah untuk mengawal si tua keling pukimak  Kutty ini pun beliau tidak terdaya lagi.  Bala menimpa Najib kerana di rumah beliau dikawal oleh betina sundal mak gajah , di pejabat pula keling pukimak kutty pulak memegang `remote control'nya.  Sebab itulah agaknya pukimak keling kutty ini amat takut jika DS Anwar menjadi PM kerana akan kehilangan segala-galanya.

 

Paling menarik, Syarikat MAS juga `terpaksa' menandatangani perjanjian dengan PETRON pada 29 Jun yang lalu bagi membekal dan membeli bahanapi Airbus A380 syarikat penerbangan negara selama 6 bulan mulai 01 Jul yang lalu.  Ertikata, dalam tempoh tersebut MAS tidak boleh membeli minyak dari syarikat lain kecuali dari PETRON iaitu syarikat anak keling pukimak  Kutty ini.  Satu cara urus niaga yang paling bangsat demi keluarga anak haram mamak keling pukimak kutty.

Apakah itu Sun Miguel?  Syarikat ini ditubuhkan pada tahun 1860 sebagai syarikat arak terbesar di Filipina.  Syarikat ini menyumbang 95 % penjualan arak di Filipina.  Anak pukimak keling Kutty, Mirzan telah membeli saham syarikat ini dengan harga RM 2.9 Bilion. Beliau adalah salah seorang Ahli Lembaga Pengarah syarikat menjual arak ini. Mungkin bagi pukimak keling Kutty, ini lah anak beliau yang paling `Soleh'.  

Dan, tahukah anda apa itu PETRON?  Minyak dan gas PETRON ini dimiliki 100 % oleh San Miguel, syarikat arak tersebut.  Asalnya Esso Malaysia, dibeli oleh San Miguel dengan pemilikan saham 65 %.  PETRON ini telah mengambil alih syarikat Esso Malaysia Sdn Bhd, Exxon Mobil Malaysia Sdn Bhd dan Exxon Mobil Borneo Sdn Bhd. 

Persoalannya, wajarkah kita membantu stesen minyak PETRON yang kini mempunyai 560 buah stesen runcit di negara ini hanya kerana ia dimiliki oleh syarikat menjual arak (San Miguel)?  Apatah lagi ianya dibawah anak pukimak keling Kutty yang bapanya siang malam menuduh DS Anwar itu rendah moral?  Tinggi sangatkah moral jutawan arak iaitu anaknya itu?  Bermoral sangatkah dengan mengenepikan syarikat lain untuk berurusniaga dengan MAS dan menaikkan syarikat anak sendiri?

Kesemua fakta yang di sebutkan itu adalah merujuk kepada fakta yang didedahkan oleh Malaysian Insider serta akhbar Suara Keadilan yang terbaru hari ini.  Marilah kita sama-sama menolak PETRON, tolak Umno/Bn yang tidak lagi mampu untuk mengawal kerakusan keling pukimak  Kutty dan keluarganya.  Kita boikot PETRON kerana kenderaan kita boleh berjalan tanpa minyak yang diisi dari stesen tokey arak ini....!!!

kasi mampos sama keling pukimak kutty kasi mampos  sama melayu bodoh otak taik babi  penjilat taik  keling pukimak kutty ini.....!!!!

Tiada ulasan: