Khamis, 12 Julai 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Tindakan Haramjadah from a Haramjadah!!

Posted: 11 Jul 2012 10:00 PM PDT


MARA... MARA...

Apakah MARA telah bertindak secara profesional?? Atau.... apakah MARA tunduk kepada kuasa politik dan menyalah guna kuasa, menganiaya masa depan seorang anak berbangsa Melayu??

Ingat... kau aniaya orang, Allah akan naya kau balik. Doa orang yang teraniaya, lambat laun, akan dimakbulkan Allah.

Dahsyat... Dahsyat... Dahsyat amat puak-puak laknat ni. Ini ler dia, tindakan haramjadah dari pihak haramjadah!!

Weh... ini tindakan yang bikin rakyat lagi menyampah tau??

Sebab tu, kita kena ubah. Ubah kepada kerajaan yang adil kepada semua anak bangsa Malaysia, tanpa mengira fahaman politik mereka.

Cerita sepenuhnya di sini.

PAS untung, UMNO terlopong??

Posted: 11 Jul 2012 07:30 PM PDT

  

Mampoih UMNO!!

Takbir!!

MCA kompius, Kerajaan PR Selangor telus

Posted: 11 Jul 2012 05:30 PM PDT



MCA kompius. Bikin macam-macam tuduhan kepada kerajaan PR Selangor tentang Talam Corporation.

Tak tau kalu.... jangan tuduh sebarangan. Itu sudah jadi fitnah. Mau kena saman ka??

Apa-apa pun.... Khalid selaku ketua kerajaan PR Selangor berlapang dada dan telah mengambil langkah bijak untuk membersihkan nama Kerajaan PR Selangor daripada fitnah MCA yang kompius.

Ya... tidak apa yang perlu ditakutkan dan tidak apa yang perlu disorokkan. Pakatan Rakyat bukan macam BN.  Pakatan Rakyat.... kerajaan yang accountable dan telus. Ada integriti maa...

 ****************************
  
Selangor akan lantik 5 pengaudit akaun untuk kes Talam
July 11, 2012
 
SHAH ALAM, 11 Julai – Kerajaan negeri Selangor akan menjemput lima pengaudit akaun untuk melihat bagaimana pengstrukturan hutang yang dipersetujui Talam Corporation dan mahu membersihkan nama kerajaan negeri berkenaan tuduhan yang dibuat oleh MCA – mendakwa berlakunya penyelewengan wang, kata menteri besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Khalid menyatakan dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor hari ini, bahawa kerajaan negeri tidak membayar hutang-hutang Talam sebaliknya menyelesaikan hutang-hutang tertunggak dengan syarikat-syarikat yang berada di bawah kerajaan negeri.

"Tetapi kalau sekiranya saya nak umum satu per satu, ia akan memakan masa yang lama," kata Khalid , merujuk kepada dokumen-dokumen yang dibawanya untuk menerangkan tentang penyelesaian hutang Talam.

"Biar mereka yang profesional menilai," katanya lagi.

Khalid berkata lima pengaudit akaun, yang akan diumumkan kelak akan membuat penilaian bebas terhadap perjanjian Menteri Besar Incorporated (MBI) dengan Talam sebelum dibentangkan di DUN kelak.

Dia menambah, hutang Talam sebanyak RM392 juta telah diselesaikan, yang kini dikenali sebagai Trinity Corporation, menamatkan segala tuduhan dari MCA dalam isu penyelewangan dana ini.

"Kita akan tunjukkan keputusannya dan juga mahu menjemput bekas Ketua Juruaudit Negara, Datuk (Mohd) Salleh (Mahmud) bagi memastikan penilaian itu bebas dari campurtangan MBI," katanya lagi.-MI

Tiada ulasan: