Selasa, 10 Julai 2012

A Mum Of Three Mohd

A Mum Of Three Mohd


Ini mesti PAS yang menghasut. Betoi tak UTUSEKS??

Posted: 09 Jul 2012 09:00 PM PDT



Allahu akbar... Imam Mahadi udah mengamuk komer!! Ini tak lain... PAS ler yang nyuruh dia mengamuk. Betoi tak, Utuseks??

Haisshh... Hantu betoi PAS ni!! Habeh ler PAS.... Orang non-Malays akan takut nak undi PAS. Extreme...

Kah kah kah kah....

Utuseks..... Utuseks.... Pakar menegok di air keruh dan pakar manipulasi. Malangnyer, sering kali terkantoi!!

Kah kah kah kah....

Muka tak laku, si batu api ni, tak habis-habis...

Posted: 09 Jul 2012 05:30 PM PDT


Sapa ambil pot pendedahan dan tuduhan si Zamil, angkat tangan??

Aaaikkk... tak der orang angkat tangan pon.

Oleh itu Zamil.... hang boleh blah!!

Kesian. Tindakan si batu api di atas, ialah bukti gabungan Pakatan Rakyat sangat mantap dan kukuh. Sebab tu.... si batu api tu sedang mencuba nasib untuk meletopkan perpaduan tersebut. Kalau kita tak kuat, tak kan ler mereka berhempas-pulas macam tu teruk sekali?

Kita kena paham bahawa malaon-malaon ni, dah diberi makan kenyang-kenyang, tak kan UMNO nak biar mereka goyang telor jer kot. Kenalah jadi lembu beb!! Selain menjadi katak, mereka juga kena jadi lembu. Barulah berbaloi diberi makan kenyang-kenyang....

But... malangnya, orang dah tak ambik pot apa yang mamat ni cuba buat. Rakyat dah cerdik... Biarkan dia terjun dengan labu-labunya. Biarkan... Biarkan.... Biar mereka fokus dan attack Anwar sorang. Kita pulak... gembeling tenaga dan fokus untuk jatuhkan UMNO untuk menang PRU13 serta jadikan Putarjaya, kita punyer!!

Walau pun, sekor demi sekor barua-barua UMNO keluor dalam surat khabar untuk melaga-lagakan para pemimpin parti-parti dalam Pakatan Rakyat tapi.... mereka tak kan berjaya. Pakatan Rakyat tidak akan berlaga. Sebaliknya, ia akan terus bersatu kukuh. Mengapa??

Sebab... agenda no satu mereka ialah mengalahkan UMNO. Demi negara... UMNO mesti dikuburkan. 

Oleh itu, keluarlah si Zamil.... timbulah si Ezam.... berkokokler si ayam tua bernama Umi Hafilda..... menyalakler si Zulbabwe Kulim... bersembor ler ayor lior si Hassan Jati.... rakyat dah tak ambik pot dah. Mampuih ler lu orang.

Hahahaha.... Ya. Demi negara dan demi rakyat, UMNO mesti ditumporkan. Fullstop!!

Gambar kuatkan semangat sebelum tidor

Posted: 09 Jul 2012 10:26 AM PDT


JOM UBAH!! 

Tiada ulasan: